Kadonnut maxikirje :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JohRe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulle tuli huutonetistä myös ostajalta ilmoitus,että maksikirjettä ei kuulu.
Soitin postiin ja laitoin katoamisilmoituksen.
Ostaja kävi pyynnöstäni omassa postissaan ja siellähän nuo pikkuruiset kengät olivat.
Oli jäänyt tuo lappu postinjakajalta laittamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja =/:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Valitettavasti postin työntekijät pöllivät luultua useammin lähetyksiä :( Mies oli postissa töissä, ja sanoi nähneensä useammankin laittavan kirjeitä povariin! :o Todella hämmästyttävää ja törkeää! Postimaksut on sen verran kalliita, että sillä rahalla pitäs jo saada luotettava kuljetus!!

No joku vuosi sittenhän joku ex-jakaja oli joutunut käräjillekin asiasta, oli pöllinyt suurella summalla lähetyksiä. Siksi en koskaan laita rahaa kirjeitse.

Rahan laittaminen kirjeitse on myös KIELLETTYÄ!

ai missä sellanen pykälä on? En oo ennen kuullukkaa! Pitäs vissii anopille sanoa ku lähettelee tänne 100? mihen synttäreinä ja nimipäivinä! Mut sit me jäätäs ilman noita bonuksia...

hyvinkältä postitettu korttiii vastaaottaja ei saanut korttiia systeemi on minun mielesat edesvstutonta eli miksi virkailat on työssö vai missä mättää tämä on rirveä asia kuorisssa lähetellän paljon rahaaaa

Mä lähetän todella paljon kirjeitä kun huutiksessa myyn, tänä talvena niitä on kadonnut todella paljon ja olen muualtakin kuullut että jostain syystä katoamisia lisääntyy! Ei muuta kuin katoamisilmoitus postiin, yritä sopia huutajan kans jotenkin tuo, esim vaikka puoliksi maksatte huudon tai jotain. Kannattaa laittaa toimitusehtoihin ettet vastaa postin hukkaamista lähetyksistä.

Lähettäjä tekee katoamisilmoituksen postiin ja ne siellä selvittää mitä on tapahtunut (voi vaan viedä aikaa). Kirjeet voi hävitä jäljettömiin koska niitä ei rekisteröidä kuten paketit - paketeista jää aina joku jälki missä on liikkuneet ja helpompi jäljittää.

Ethän sinä ole vastuussa postin sekoilusta... Jos tulee nega, niin selität siihen alle oman kantasi, että et voi mitään jos posti katoaa matkalle. Onko sulla jotain tositetta lähetyksestä?

Yhteistyössä