kaamee riita ruokarahasta - apuva!

  • Viestiketjun aloittaja minäkö kiskuri?
  • Ensimmäinen viesti
juu
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
OTA NAINEN AIVOT KÄTEEN! JÄTÄ TUOMMOINEN "MIES". Ja ÄKKIÄ!

Suomenniemellä on paljon mukavia, vapaita miehiä joille ei moinen käytös tulisi mieleenkään.

OIKEASTI! OSTA DILDO, NIIN SÄÄSTÄT ITSELTÄSI MONET ITKUT!
Siitähän se vasta itku tulee ku tuommoiseen joutuu turvaamaan :D
En mä osaa tätä suhdetta tosiaankaa kovin vakavasti ottaa.
miten sinulla on varaa elättää aikuista miestä? onko sinulla lapsia? mistä saat rahat tuollaisen sian elättämiseen?
 
ootkos sä ap ihan varma että haluat elää tällasen miehen kans? koska nuo ongelmat ei häviä vaikka keksisitte millaisia ratkaisumalleja tahansa, huomenna taistellaan jostain muusta ja kohta taas jostain muusta.

Vaikutatte olevan aika eri maailmoista, tai sitten mies ihan kylmästi käyttää sua hyväkseen.
 
ap
mut nyt on pakko mennä nukkumaan... aamulla nuorin herää "kukon laulun aikaan". Tuun aamulla katsomaan, mitäs tänne on kommentteja vielä tullut. Mutta uskon, etten enää aamun jälkeen tule tätä miestä näkemään, korkeintaan tulee kamansa pois hakemaan ryyppyreissunsa jälkeen selvittyään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mut nyt on pakko mennä nukkumaan... aamulla nuorin herää "kukon laulun aikaan". Tuun aamulla katsomaan, mitäs tänne on kommentteja vielä tullut. Mutta uskon, etten enää aamun jälkeen tule tätä miestä näkemään, korkeintaan tulee kamansa pois hakemaan ryyppyreissunsa jälkeen selvittyään.
Mikset vastaa tuohon seurustelukysymykseen? Onkohan sillä miehellä omaa kämppää ollenkaan..?
 
k
Kunnioita itseäsi. Kunnioita LAPSIASI. Jätä se mies. Vai tuollaisen miehenmallinko heille haluat antaa? Ja toisaalta tuollaisen äidin mallin joka ei itseään enempää kunnioita.
Suruttaa.
 
ap
no vastailen vielä ku keskustelu käy niin kuumana ...
me kyllä seurustellaan, mutta hän on nyt vain ollut täällä meillä, helpompaa näin ku on mulla niitä lapsia.
Ja miten mulla varaa - mä käyn itse kans töissä ja saanhan mä elarit ja yh korotukset lapsistani. Siinä mun tienestit, tosin en ole millään hyväpalkkaisella alalla.
 
hoh
Niin, nähtävästi sillä on rahaa tupakkaan ja alkoholiin. Nytkö se on suuttunut kun otit
asian esille? Ei siitä pitäs suuttua. Kysy siltä vielä mihin sen palkka menee?
Jos mies käy töissä, pitäshän sillä rahaa olla. Tässä voi vielä jotain aueta; jotain
mitä et tiedä(siis raha-asioihin liittyvää).
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
Niin, nähtävästi sillä on rahaa tupakkaan ja alkoholiin. Nytkö se on suuttunut kun otit
asian esille? Ei siitä pitäs suuttua. Kysy siltä vielä mihin sen palkka menee?
Jos mies käy töissä, pitäshän sillä rahaa olla. Tässä voi vielä jotain aueta; jotain
mitä et tiedä(siis raha-asioihin liittyvää).
siis olen muutaman kerran koittanut ottaa hänen talousasiansa esille, silleen asiallisesti ja varovasti. Mutta tuntuu olevan niin arka-aihe, ettei halua siitä puhua. Sen verran on sanonut, että on niitä velkoja ja pikavippejä tullut otettua.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no vastailen vielä ku keskustelu käy niin kuumana ...
me kyllä seurustellaan, mutta hän on nyt vain ollut täällä meillä, helpompaa näin ku on mulla niitä lapsia.
Ja miten mulla varaa - mä käyn itse kans töissä ja saanhan mä elarit ja yh korotukset lapsistani. Siinä mun tienestit, tosin en ole millään hyväpalkkaisella alalla.
siis omat lapsesi vielä niin pieniä että eivät kuluta paljon ? vai mistä rahaa?

en ymmärrä, en. asutko omassa vai vuokralla? tosi törkeää elää sun lasten ja sun rahoilla.
 
juu
koetea nyt jotenkin päästä siitä eroon. vaihka vaikka lukot viikonloppuna tai jotain. ja pidä hätänumero vieressä jos ja kun se yrittää tulla. oikeasti. mitä nopeammin päääset eroon sitä helpompaa.
 
häh
Kerroppa ap, kun en koko ketjua lukenut, et MIKSI katselet tommosta äijää nurkissas? Mitä sä siltä saat, kun se saa sulta katon pään päälle, ruuat ym palvelut? Mitä sä saat? Miks jaksat tommosta? :O
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja hehee:
sulla on mun exä, taitaa mennä sen kaikki rahat ulosottoon, ja velkoihin. otan osaa.
Mäkin just rupesin miettiin, että mun juoppo exä tossa kehuskeli bonganneensa jonkun yhärin itelleen :D Ja siinä on tasan tarkkaan mies, joka hakee itselleen vaan elättäjää... Siis ihmistä joka huolehtii hälle ruokaa pöytään, vaatteet puhtaaksi ja katon pään päälle, jotta ukko voi pistää omat rahansa kurkusta alas!
 
Sirkkeli
Kyllä ei tarvii olla häveliäs, kun seukkakamulta haluaa tietää taloudellisen tilanteen. Mie en ainakaan ole valmis kahtommaan äijää, joka ei osaa taloudestaan huolehtia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Kerroppa ap, kun en koko ketjua lukenut, et MIKSI katselet tommosta äijää nurkissas? Mitä sä siltä saat, kun se saa sulta katon pään päälle, ruuat ym palvelut? Mitä sä saat? Miks jaksat tommosta? :O
näitä asioita mä oon itsekkin pohtinut,,, no, mä pääsen nyt melko usein harrastuksiini, eli katsoo lapsia, hoitaa kotitöitäkin jonkin verran. Osaa myös olla hellä ku sille päälle sattuu. Mutta oon mä kyllä melko väsynyt tähän... tai se silleen harmittaa, että huomaan sulkeutuvani häntä kohtaan. Eli ei varmaan tosiaan tuu toimimaan näin pidemmän päälle.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja hehee:
sulla on mun exä, taitaa mennä sen kaikki rahat ulosottoon, ja velkoihin. otan osaa.
Mäkin just rupesin miettiin, että mun juoppo exä tossa kehuskeli bonganneensa jonkun yhärin itelleen :D Ja siinä on tasan tarkkaan mies, joka hakee itselleen vaan elättäjää... Siis ihmistä joka huolehtii hälle ruokaa pöytään, vaatteet puhtaaksi ja katon pään päälle, jotta ukko voi pistää omat rahansa kurkusta alas!
kuka helvetin tyhmä äijä noita sikoja kasvattaa? ei laita kakaroitaan tekemään työtä ja elämään vastuuntuntoisesti.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Kerroppa ap, kun en koko ketjua lukenut, et MIKSI katselet tommosta äijää nurkissas? Mitä sä siltä saat, kun se saa sulta katon pään päälle, ruuat ym palvelut? Mitä sä saat? Miks jaksat tommosta? :O
näitä asioita mä oon itsekkin pohtinut,,, no, mä pääsen nyt melko usein harrastuksiini, eli katsoo lapsia, hoitaa kotitöitäkin jonkin verran. Osaa myös olla hellä ku sille päälle sattuu. Mutta oon mä kyllä melko väsynyt tähän... tai se silleen harmittaa, että huomaan sulkeutuvani häntä kohtaan. Eli ei varmaan tosiaan tuu toimimaan näin pidemmän päälle.
ok. eli saat jotain. tekeekö ruokaa? siivoaako? ja pitävätkö lapsesi hänestä? eli mistä syystä luotat lapsesi hänelle?
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Kerroppa ap, kun en koko ketjua lukenut, et MIKSI katselet tommosta äijää nurkissas? Mitä sä siltä saat, kun se saa sulta katon pään päälle, ruuat ym palvelut? Mitä sä saat? Miks jaksat tommosta? :O
näitä asioita mä oon itsekkin pohtinut,,, no, mä pääsen nyt melko usein harrastuksiini, eli katsoo lapsia, hoitaa kotitöitäkin jonkin verran. Osaa myös olla hellä ku sille päälle sattuu. Mutta oon mä kyllä melko väsynyt tähän... tai se silleen harmittaa, että huomaan sulkeutuvani häntä kohtaan. Eli ei varmaan tosiaan tuu toimimaan näin pidemmän päälle.
Löydät varmasti miehen, joka osallistuu perheesi elämään paremmin kuin tämä nykyinen. Siis on tasavertainen kumppani sinulle, eikä mikään siivellä elävä satunnainen lapsenkaitsija.

Tsemppiä, rohkeutta ja voimaa irtaantua tästä miehestä, ja lähteä etsimään sitä todellista rakkautta, AIKUISTA miestä rinnallesi.

 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Kerroppa ap, kun en koko ketjua lukenut, et MIKSI katselet tommosta äijää nurkissas? Mitä sä siltä saat, kun se saa sulta katon pään päälle, ruuat ym palvelut? Mitä sä saat? Miks jaksat tommosta? :O
näitä asioita mä oon itsekkin pohtinut,,, no, mä pääsen nyt melko usein harrastuksiini, eli katsoo lapsia, hoitaa kotitöitäkin jonkin verran. Osaa myös olla hellä ku sille päälle sattuu. Mutta oon mä kyllä melko väsynyt tähän... tai se silleen harmittaa, että huomaan sulkeutuvani häntä kohtaan. Eli ei varmaan tosiaan tuu toimimaan näin pidemmän päälle.
Löydät varmasti miehen, joka osallistuu perheesi elämään paremmin kuin tämä nykyinen. Siis on tasavertainen kumppani sinulle, eikä mikään siivellä elävä satunnainen lapsenkaitsija.

Tsemppiä, rohkeutta ja voimaa irtaantua tästä miehestä, ja lähteä etsimään sitä todellista rakkautta, AIKUISTA miestä rinnallesi.
Tuo on tosi, että koen saaneeni yhden lapsen lisää. Tosin kyllä välillä osallistuu niihin kotitöihinki ja lasten hoitoon. Se vaan, että ei ole helppoa olla pienten lasten sinkkumamma ja löytää uutta kaveria. Ei oikein ole edes aikaa moiseen.
 
essi
Siis kammoksuttaa tuollanen ajatuskin. Ei kyllä mikään lepertely, saati lastenkaitsenta korvaisi tuollaista käytöstä.
Lasten isä tais olla aika surkea ukko, jos tuommosen miehen kauniisti puhuminen lumoaa sut noin....
 
Äitee
Tulee mieleen ihan mun yks miesehdokas joitakin vuosia sitten. Lapseton yli nelikymppinen mies ja asui omistusasunnossa ja hyvässä virassa insinöörihommissa. Joitakin viikkoja tapailtiin ja minun luona enimmäkseen tykkäsi olla. Minulla vuokrakämppä ja lapset elätettävänä. Tykkäsi saunoa ja sitä olis joka ilta pitäny lämmitellä ja kyllä huomas sähkölaskussakin. Tuli juttujen perusteella vähän käsitys, että halus elää vähän siivellä. Kehuskeli matkoillaan, joita firma maksanut ja itse pääsi ilmaiseksi. Vanhempiensa tullessa kaukaa kylään, isänsä maksoi ruoat aikamiespojallekin ravintolassa; tykkäs kuulemma miehen mukaan aina maksaa. Entisestä naisystävästä puhui myös siihen sävyyn, että olivat olleet paljon naisen asunnolla. Minä en koskaan tuonut häntä asunnolleni, kun lapset kotona. Muutenkin tosi pinttynyt tapoihinsa, miten päin vessapaperirulla pitää olla telineessä ja missä kohti tuoli lattialla maton päällä. Onneks huomasin heti alkuvaiheessa millainen mies on......eipä ihme, ettei ole koskaan pidempää naissuhdetta saanut ja lapsista puhumattakaan...
 
mää
sitä kanssa ihmettelen, että mihin miehen rahat kuluu jos siivelläs jo elää? Vouti vai pelihimo?
Se on alistaja tyyppiä ja suhde sen kans ei kyllä toimi!
Nyt sillä on hyvä syy kännätä ja olla marttyyri, kun asioita on nostettu pöydälle. Kyllähän määkin suuttuisin ja vetäisin herneet nenään, jos tuo mies olisin. Kyllä harmittais jos hyvät lypsyt loppuiskin yhtä-äkkiä. Ja tarvis kortensa alkaa kekoon kantamaan yx kax.

Mieti nyt tarkkaan asiat: riittääkö sun raht, haluatko elättää miehen ym...
Riittääkö sun voimavarat kaikkeen, lapsiin, töihin ja kotihommiin loppuelämäkses tän miehen kanssa?
Entäs jos asutte saman katon alla ja rahat ei riitä? Joudutko jakamaan rahasi vielä miehen kanssa? Jos tiukilla ootte silloin, niin mitenköhän luulet miehen käyttäytyvän, kun nyt jo tuollai käyttäytyy?
Eikä tyyppi vaikuta kamalan avoimelta, jos yhteistä tuleivaisuutta havittelee sun kanssas. Älä otaa sikaa säkissä!
Kyllä niitä miehiä ja kunnollisia sellaisiakin löytyy! Tsemppiä!
 

Yhteistyössä