Kaakonkulman Odottajat

tehdääs meillekin tänne oma pino :D

Eli olen 25v neljän lapsen äiti ja viidenen laskettu aika on 20.6.08
perheeseen kuuluu myös mies ja hänen 13v tyttärensä ja meidän oma pikku karvapallo Kisu =)

Raskaus on edennet mainiosti,mitä nyt pientä sairastelua ja päänsärkyjä ei oteta mukaan..niskapoimu ultrassa on käyty 10.12 ja kaikki oli erittäin hyvin :heart:
 
neuvolassa käyty painoa tippunut melkein 4kg :eek:
verenpaineet ihan ok.
sydämenääniä ei saatu kuulumaan joten jouduin sairaalaan,siellä kaikki oli ultrassa ok ja vaavi raapi naamaansa :heart:

seuraava neuvola tammikuussa :)
 
no minäkin sitten tänne änkeän B) laskettu on 4.2. ja toinen tulossa, poika on 2-vee. meillä on uusioperhe mihin kuuluu miehen lisäksi puolet kuukaudesta myös miehen 5- ja 6-vuotiaat lapset. saako udella mistäpäin ootte? me asustellaan haminan seudulla.
 
Saanko miekin tähän tulla vaikken varsinaisesti Kaakonkulmaan kotkalaisena kuulukaan :D
Mutta monen kanssa samana synnytyssairaalana tuo Koks, kun Kouvolalaisetkin sinne nykyään tulee =)

Eli olen 28v nelosta odottava rouvashenkilö :LOL:
Pojat on syntyneet 2/98, 4/00 ja 4/03. Tulokkaan la on 31.1.2008 eli nyt porhalletaan viikkoa 34 tasan =)
 
Tänne minäkin hyppään :wave: Täällä onkin ihan mukavasti suht samoilla viikoilla olevia.
Mulla ikää 25 ja miehellä 27,yks tyttö 4v entuudestaan ja tulevan la 29.3,viikkoja nyt 25+4 ja Elimäeltä olen.

Tivolille tsemppiä synnytykseen,sulla se on jo kohta eessä
:D
 
täälläkin yksi, LA on 10.2. ja kolmosta siis odotellaan. Poika on syntynyt 10/04 ja tyttö 08/07.
Heili Karjalasta: taas odotellaan samaan aikaan!! synnyttämään oon menossa lappeenrantaan kuten nuo ensimmäisetkin.
 
Oho, ettei meijän pino tipahtaisi ihan kokonaan niin pitää välillä nostella. :wave:

Mistäköhän ihmeestä me löydettäisiin luotettava joulupukki? Tässä olen melkein tukkani repinyt päästä kun ei mistään sopivaa tunnu tulevan vastaan..Noihin lehti-ilmoituksiin en kyllä uskalla soittaa, sen verran karuja tarinoita olen noista pukeista kuullut.. :/ Vinkkejä otetaan vastaan vielä viimehetkellä?!

Kiva, että täällä on samaan aikaan taas joku odottaja elikä meijuska ja on tainnut muitakin olla, siis ei meidän pinossa mut tuolla toisaalla tullut vastaan. :D

Heili
 
Heips ja hyvää uutta vuotta kaikille!
Me asustellaan Kouvolan seudulla, huomenna on kontrolliultra koks:issa ja sen jälkeen vähän shoppailemaan Pasaatiin! :)

Kertokaahan ensikertalaiselle kokemuksia KOKS:sista!
 
Alkuperäinen kirjoittaja taimi:
Kertokaahan ensikertalaiselle kokemuksia KOKS:sista!
Kolmella kokemuksella, ihan huippu paikka =)
Etenkin nyt, kun 8B:kin rempattiin jokunen vuosi sitten, ei ole enää ollenkaan ns sairaalamainen =)


Taidettiin muuten kuumeilla jossain pinossa samaan aikaan :whistle: :wave: :D
 
Hyvää Uutta Vuotta kaikille!
Vapaa päivä hurahti taas hujauksessa. Huomenna olisi ennen töitä neuvolan lääkäri. Selkä meinaa alkaa reistaamaan, ja esikoinen ei ymmärrä ettei äitin selän (tai mahan) päälle saisi kiivetä pomppimaan.
Viime viikolla kävin neuvolassa th-kontrollissa ja kaikki oli kunnossa, masu kasvanut tasaisesti ja arvot kohdallaan.
 
hyvää uutta vuotta kaikille mahakkaille!!

taas on vapaat pikku hiljaa takana päin ja arki palaa maanantaina tähän huusholliin.. :D huomenna tarvisi aikaa soitella rakenneultraan ja yksityiselle myös,kun käymme tarkistamassa että kumpi meille tulee.. ;)

mekin muuten asutaan lappeenrannassa ja katsotaan päästäänkö jo remontin
jälkeiselle osastolle synnyttämään vai onko vanha puoli vielä käytössä.. :whistle:
 

Yhteistyössä