Kaakonkulman Odottajat

Hei, pitäsköhän miunki tulla tännekin!! eli Lappeenrannasta kohta 26v.oon ja toinen tulossa, LA olis 5.8.08. esikko on 3,5 poika.

Jännää et täältä on näin paljon porukkaa.. tunnetaankohan toisiamme?? =)

millos sen remontin pitäs olla valmis siellä EKKS:ssa??

Paha olo on ohitettu ja väsymys alkaa myös hävitä.. tilalle iski tänä aamuna selkäkipu.. eilen innostuin vähän laittamaan kotia kuntoon, ni heti tuli kosto..

Ja mikä ihaninta, pieniä liikkeitä tuntuu masussa.. ainakin uskon niiden olevan liikkeitä..

Mutta kertokaahan kuulumisia, minä täällä jään arpomaan tunnenko teitä =) , yhtään en oo utelias!!

Äiti lpr 14+6

äiti lpr

kävin torstaina ultrassa ja kyselin siittä remontista niin sanoivat että loppu vuodesta pitäisi olla remontin valmis,mutta kuulemma remonteillahan on tapana venyä.. :whistle:

oletko muuten mistä päin Lappeenrantaa?? ;)

tuire ja mini tyttönen 21+3 :heart: :heart:

muistelen vaan ku esikolta oltiin tutustumassa siellä sairaalassa -04 ni sillon sanovat että seuraavat lapset saatte sitten synnyttää remontoiduissa huoneissa.. mutta johan tähän väliin ois kerenny tehän muutaman lapsen, että ei ihan vissii suunnitelmien mukaan sitten menty..??

Ollaan asuttu millo missäkin, nyt asutaan hiessillassa, just ollaan muutettu!!

Äti lpr

hiessilta on missä päin??
on sillain paikat vielä hakusessa vaikka ollaan lappeenrannassa asuttu kohta 3v..
mekin asuttiin eka kaukaalla mut muutettiin tänne sammonlahden kupeeseen syksyllä..:whistle:

ollaan muuten saman ikäiset ;) itekin täytän tänä vuonnna 26 ja esikoinen on 6v (p) ja tytöt 4½v,3v ja 1v8kk :D

siellä uuden robin hoodin takana !!

teillä varmaan on vilskettä kotona, ku on noin pienillä eroilla lapset!! Meillä on vilskettä jo tuon yhenki kanssa ihan tarpaaksi.. just aamulla kävin ostaa uuden hammasharjan ku poitsu pesi vessan MIUN harjalla illalla.. ja omalla pesi siotten lattiaa.. muutenkin tuo vessa on aika hyvä jekku paikka.. on ihan hyvä että meille tulee ikäeroksi tuo 4v. on ollu aika vauhdikasta aikaa tän pojan kanssa!!

mie oon aina halunnu paljon lapsia, mutta se on jääny vähän haaveeksi vaan.. miehelle ois riittäny yksikin, mutta onneksi sain sen pään käännettyä ;) edes tämän kerran!!

Äiti lpr

viskettä ja vilinää löytyy varsinkin kun on vielä yksi innokas murrosikäinen naikkonen talossa (miehen edellisestä liitosta..)

tähän on hyvä lopettaa,mä oon aina halunnu ison katraan ja nyt se on.. :whistle: se ylläri mitä ei pitäny tulla tulee vielä kesällä ja sit meidän lapsukaiset on tässä.. ;)

B) Oho, täälläkin on elämää. Ajattelin vaan ilmoitella, että elossa ollaan ja kuulollakin. Kuopuksen allergiahommelit ovat vieneet ajatukset, voimat ja energisyyden, mutta nyt kun asiat alkaa selvitä niin alkaa itselläkin olla taas jaksuja vähän muuhunkin elämään. =) Odotus sujuu, no vaihtelevasti..Välillä on hyvä hetki, välillä paha hetki.. Supistelee aika paljon ja vauva on jo laskeutunut tuonne hyvin alas ja painaa alapäätä ihan koko ajan.. :/ Mutta, kevättä kohden mennään ja parin kuukauden päästä lienee poksahdusaika. :D

Heili ja pojat ( 6v, 1,5v ja masussa)

Ei sitten mymmy myy vissiin asuta lähekkäin?

Jaksamista heilillekkin noitten allergia juttujen kanssa.. ne on hermoja raastavaa hommaa, jos syytä ei rupee löytymään..

Oon nähny tän ketjun joskus aiemminkin, mutta en oo tajunnu että mieki voisin kuulua tänne..!! blondi..

Kasvatellaanhan massuja!!

Äiti lpr 14+6

mie taidan olla meidän perheessä se joka noita autoja kuolaa :p enemmän.. ne on vaan niiiin kalliita, mitkä mie kelpuuttasin alleni!! niitä on vaan niin kiva käydä kattelemassa.. ennen ollaan käyty kaveriporukalla siellä, mutta nyt ajattelin että voitas poikakin viedä sinne, ku on jo sen verran vanha että jaksaa varmasti siellä katella meiän kanssa!!

Miekii jos tänne ilmottautuisin.
Nelosta oottelen syntyväks,la13.6...isommat muksut -96,-98 ja -01
Synnyttämään meen koksiin...ihan ekaa kertaa ja pikkase jännittää.
Nää edelliset ku pykäsin maailmaan Kuusaankoskella...jonka synnäristä tykkäsin paljon.

AadaOlavi 22+3

erittäin väsyny ja paikat kipeenä äiti ilmottautuu tähän ihanan sumuiseen ja loskaiseen aamuun :kieh: :kieh:

meillä ollaan herätty puol viis aamulla pikku neidin kanssa kun isänsä heräs aamuvuoroon ja jossain vaiheessa menty nukahtamaan mitä ihmeellisempään asentoon sänkyyn ni nyt on olo kun höyryjuna alle jääneellä..

tuire ja mini 21+4 :heart: :heart:

meillä poitsu kömpi miun vieree kälättämää jo ennen 6..miulla on kello soimassa 6,30, enkä viittis sitä ennen herätä. mut ilmeisesti se rupee rytmiä taas vaihtamaan..niinku aina n. 3 kk välein..

mutta nyt pirteenä töissä :) , täällä on aina hyvä käydä nää nettijutut läpi, ku kotona ei hirveesti kerkee!!

Äiti lpr 15 !!!ihanaa ku nuo viikot menee nopsaa!!

Olipas kiva juttu, kun täältä siiten löytyi muitakin täältäpäin. Mie oon täällä siis vasta menossa ihan alussa. Tänään on ruhtinaalliset 4+2 viikkoja.
Myö asutaan täällä Lpr:n ja Lemin rajalla, Iitiässä. Vuosi sitten ostettiin täältä talo. Meillä on siis neljäs lapsi tulossa, kuopus ehtii 1v 5kk ikään siihen mennessä. Sit meillä on kaksi vanhempaa poikaa, -99 ja -00 syntyneet.

Päivä menny taas iha...no saamattomasti :headwall:
Joteki tuntuu et tää vkko on niiin yksinäine...vaik ei oo sen kummosenpi ku muutkaa vkot.
Miehelle soittelin,onneks jaksaa työnohel kuunnella viel miu höpötyksii...nii,hää vkot reissuhommis.

Koht ois taas torpan lämmitys tiedos...kiitos lauhoje ilmoje ni voin vejättää sitäki ain iltapvään.

No ei sen kummempii...muksaa iltaa kaikille :wave:

AadaOlavi 22+4

Hahaa..täälläkin on elämää...minä myös tahtoo mukaan..... =)

Eli pikku-kakkosta odotellaan tuolla Heinämasuissa, Lappeenrannassa siis asutaan ja näköjään mymmy myyn kanssa samoilla nurkilla. :D Ikää on minulla 24 v ja tyttö täytti juuri 3 v.

Äiti lpr: Entistä enemmän rupean epäilemään, että tunnetaankohan sittenkin jostain...minä myöskin autofani, tai no me ollaan kyl ihan koko perhe :LOL:.
American car show:hun minäkin kovasti haaveilisin, ois kiva mennä kun ei olla käyty muutamaan vuoteen. Onkos se pääsiäisviikonloppuna vai muistanko väärin?

-Anniel ja vekkuli 17+5

Anniel ja Mymmymyy asustelee siis meidänkin lähimaastossa, sillä me asutaan täällä Uus-Lavolan puolella. :whistle: :wave: *vilkuttelee*

Minulla on karmeat olot ja turvotukset ja tekis mieli hakata päätä vaan seinään.. Ei nyt oikein juttu luista siis. Tää raskauden loppuvaihe ei ole lempiaikaani raskaudesta.. :kieh:

Heili 32+0

Töissä oli viimeinen päivä ja nyt alkoi talviloma, josta jatkuu sujuvasti äitiysloma. Minun tuurilla meillä sairastutaan nyt kun loma alkaa. Minulla odotus on mennyt hyvin, kuulun siihen osaan joka ei kärsi edes aamupahoinvoinnista. Esikoista odottaessakin koko odotus meni ihan siivillä ilman vaivoja.
Me asutaan kanssa täällä länsisuunnalla, lähempänä keskustaa vain (noin 3 km). Huomenna olisikin täynnä 33 viikkoa.

Yhteistyössä