Kaakonkulman Odottajat talvella 09/10

Jospa miäkin nyt uskaltaisin ilmoittautua tähän ketjuun. Lukemassa oon käynyt jo jonkin aikaa :whistle:

Toista lasta siis odottelen, edellisen kerran oon kirjoitellut tässä ketjussa vuonna 2008, jolloin meille syntyi esikoistyttö 20.08.08 rv 41+5. Nyt uuden tulokkaan LA olisi 14.9. ja tänään käytiin nt-ultrassa vauvaa kurkkimassa. Synnärinä on EKKS ja miulla ikää 26v, jos joku vielä etusivua päivittelee.

Jospa tämäkin ketju pian taas aktivoituisi ;)

Jonspe ja Lilliputti 12+0
 
AnQ
Näinköhän itsekin uskaltaisi liittyä mukaan? En oo mikään kovin aktiivinen kirjottelija (ei miulla oo koskaan mitään asiaa :xmas: ) joten tää on varmaan miulle just sopiva paikka ;) No joo, koitetaan saada vähän jutuntynkää aikaiseksi!

Infoa; kakkonen tulossa, LA 18.8. Esikoinen syntyi käynnistettynä 09/07 rv 42+0, toivottavasti pääsis nyt pari viikkoa aiemmin tositoimiin. Synnäri on EKKS, ite oon 23 vee ja naimisissa. On tosi vaikea kirjottaa itsestään mitään, kun ei haluaisi heti hypätä ihan henkilökohtasiin asioihin, heh!

Nyt juttua kehiin! ;)
 
Täällä on käyty ultrassa aamulla ja kaikki oli vallan hienosti masussa. Niskaturvotus oli 1,08 mm ja pääperämitta 6 senttiä.
Vilkkaalta kaverilta vaikutti kun viuhtoi menemään siellä masussa. :)

Jospas yrittäisin väsätä meille uutta pinoa kevään kunniaksi, kun tosiaan taitaa olla että kukaan ei tätä enää päivittele?

AngelEyes ja vaava 12+0
 

Yhteistyössä