P
"piitu"
Vieras
Tietääkö joku paljonko Oboy kaakaossa on kofeiinia? Nyt vasta tajusin että siinä on kofeiinia... ja olen juonut sitä ihan asenteellä tässä jo kuukauden pari. Joinakin päivinä neljäkin kuppia. Ja olen siis raskaana.... ja kofeiinia pitäisi rajoittaa.