Ka a k k o i s s e u d u n v a u v a t :)

  • Viestiketjun aloittaja EnTahdoOllaPrinsessa
  • Ensimmäinen viesti
moi

kävin kirpparilla kans ja ketään tuttua ei siinä kaaoksessa näkynyt...vaatteita löytyi lähinnä tytölle ja muutama kiva paita pojalle mutta anti muuttunut kalliimmaksi ja laatu huonontunut kans....mut nyt syömään tuoretta pullaa ja hyvällä omalla tunnolla vedän ainakin KOLME =)
 
terppa :wave:

kirppiksellä mekin pyörähdettiin, tosin tiedettiin jo valmiiks että tunkua on joten ei sitten hermoja saanu menemään :D Mie otin Eevin kantoliinaan, nukkui siinä koko kirppiskierroksen ajan =) Isi ja poika kierteli joko käsikkäin tai poju iskän olkapäillä. Joitain tuttuja näin mutten Heiliä enkä Hellua, varmaan eri aikaan oltiin liikkeellä. Myö mentiin jo kymmenen jälkeen, ja oli sillonkin jo ryysistä :whistle:

Eeville parit puolihousut sain ja samettihousut keväälle sekä yhden pehmeän koko puvun =) Ukolle ostettiin mummolaan syömäkaukalo, kun vielä tuppaa välillä sotkemaan syödessä :D Yhteensä tais mennä alle 10euroa rahaa, joten halvalla päästiin =)

No meillä itkut jatkuu, ja pulauttelut :ashamed: Eihän tää dietti niin nopeasti vaikuta mut jospas tää tästä. Onneks ihottuma on rauhoittunut, pari kertaa laitoin 1% hydrokortisonia ja sillä lähti =)

Mie lähen nyt ABC:lle ettimään gluteenittomia sämpylöitä, ainuita mitkä on ihan hyviä syörä =)

Ukkis ja Eevi vielä masuvaivainen :(
 
Ukkis myökii oltii heti 10 jälkeen siellä, mut en kyl sinuu nähny tosin ei siin tungokses nähny mitään muutakaan. Pari äitiä näin vauva liinassaan mut en mä varmaan niin sokee viel oo etten ois sinuu tunnistanu, jotain muita olivat =)

Ehdottaisin että keskiviikkona tavattas kahvin merkeissä coffee housessa klo 9.30 jälkeen? kävisköhän tää kaikille?

Onpas taas rauhallista kun tytöt lähti isälleen, mitähän sitä keksis taas ens viikoks tekemistä kun tuntuu välillä että on niin tylsää täällä itekseen, ei tuosta Manusta niin seuraa viel oo :D

Hellu
 
Pupu Tupuna
Hitsi, kun pääsis.. :/ alkaa tosiaan nurkat lyyhistyä päälle täällä muksujen kanssa. nooh, ei voi mitään, tää autoilun käynnistyminen nyt vie vielä aikaa kun tauko oli niin pitkä. nolona siis tunnustan että en ole kunnolla ajanut yli 10vuoteen ja siitä tuli kammo koko touhuun. nyt olen keränny rohkeutta aloittaa taas, mutta olo on ku 16-vuotiaalla pelokkaalla teinitytöllä :whistle:


onko teillä kellään muuten bumboa käytössä, sitä sitteriä? ajattelin hommata sellasen, mut olis kiva kuulla onko ihan täysturhis... ;)
 
Tere :wave: Taas yksi levoton ja pukluntäyteinen yö takana :ashamed:

Mie yritän jaksaa raahautua keskiviikkona kaffelle, tosin taitaa olla tee-linja kun miun lempparikaffe tehhään maitoon :whistle:

Onneks miehellä on tänään vapaapäivä, yritän saada kunnon päikkärit nukuttua =)

Ukkis ja Eevi

P.S. rohviilissa on tuore kuva Eevistä :heart:
 
Pupu[/b ei oo semmosta dumboa käytössä ja kun näin sen hinnan, niin mietin, että on varmaan lyhytikäinen laitos ja esikoisenkii kanssa selvitty ilman, niin miks ei nytkii.. Niin ja tervetullut olet kahvitteluun jos vaan millään uskaltaudut ajelemaan!!!

Meillä muuten Edvin kovasti pönkää itteään istualleen ja mittarimatoasennossa nostaa pehvaa ja yrittää päästä eteenpäin. Huomaa, että motorinen kehitys menee lujaa vauhtia eteenpäin. Varmaankin fysioterapiakin vaikuttaa siihen.. Eikai tollaset pullukkavauvat muuten kauheen nopeesti motorisesti kehitykään..Näin mie oon käsittänyt. Esikoinen oli hoikka poika ja kova liikehtimään ja motorisesti lahjakas jo pienenä (on nytkin!) ja lähtikin kävelemään 8kk iässä..

Ukkis toivottavasti pääset tulemaan keskiviikkona!

Mie ootan torstain kestovaippa/kantoliinailtaa täällä. Semmoseen ois ajatus vääntäytyä vauvan kanssa.
=)

Heili
 
Tosi ankea aamu, ei meinaa millään jaksaa herätä kun ulkona on pimeetä ja näyttäs vähän myrskyisältäkin tuo ilma...No myö ollaa Manun kanssa herätty tässä parin päivän aikana vasta ekan kerran 6 jälkeen syömään ja siitä sitten jatkettu unia vielä 9:ään asti =) jotain hyvää tässäkin on kun tytöt on isällään niin silloin saan nukkua pitempään, muuten joutus nousee ylös jo 7 aikaan herättelemään esikkoa kouluun.

Kiitokset munkin puolesta kahvitteluseuralle. On se kiva välillä saada höpöttää muittenkin kanssa kuin Manun :D

Mä en oo viittiny muutamaan päivään ees oikein käydä koneella, siks vähän ihmettelinkin kun tänne tulin et täällä on ollu hiljasta, mitä kaikki touhuaa? Mies on ottanu läppärin nyt töihin mukaan niin mä jotenkin en osaa tätä normikonetta enää käyttää, ehin niin tottua pelkkään läppäriin kun mies on ominu tän toisen koneen ihan itelleen :\|

Mä oottelen ihan innoissani et saan tänään uuden kännyn, mies osti itelleen uuden niin mä saan sen "vanhan", oikeesti on melkein uus vielä, ei mul oo ikinä ollu niin hienoo kännyy et sil voi ottaa ihan kunnon kuvia ja kuunnella musiikkia B) . Yks känny mult meni just rikki ja päätin etten ikinä hommaa samsungia enää, sinne jäi kaikki mun Manusta ottamat sairaalakuvat kun puhelinta ei vaan enää saa auki :'( Onneks kuitenkin kuvia on otettu ihan tavan kamerallakin. Ja onneks mulla on noita varakännyjä kaapissa oottamassa mut jospa nyt selviäis ilman niitä :)

Mä taian mennä jatkamaan siiovousurakkaa, pyykit sain vasta koneeseen laitettua.

Hellu ja Manu
 
Sanmar tervetuloa!

Hellukoo meillä ainakin on touhua riittänyt taas yhdelle perjantaipäivälle.. Kauneushoitolassa piti käydä, Askossa ja Prismassa (kauhee kaaos siellä!!!). Ei paljon ole kotona ennättänyt ollakaan. Ja eilen oli esikoinen ja mies uimahallissa iltasella ja mie siellä kestovaippatapahtumassa, niin en ennätellyt tänne kauheesti kirjotteleen.

Viimeyö meni MINUN ITSENI takia sekaisin, kun olin 3 aikaan yöllä noussut sängystä, sytytellyt valoja ja höpöttänyt esikoisen kerhoon viennistä..Aamulla en sit meinannu jaksaa herätä millään. Edvin onneksi nukkui 8.15 asti, sain kölliä sängyssä aika pitkään.

Viikonlopun alun kunniaksi kiskasin ison pussin irtokarkkia naamariin.. :ashamed:

Ainiin Ukkis ja Hellu ja kaikki kiinnostuneet kun kahvittelussa tuli puhetta pikkujouluista, niin eiköhän ne onnistune täällä meillä. Kyselin mieheltä. Niin, jotta onko ne sitten koko perheen pikkujoulut vaiko äiti-lapsi-pikkujoulut vai millaiset? Ja mitä "ohjelmaa" sinne keksittäisiin?

Niin ja marraskuussa 25. päivä muistaakseni on joku lastenvaatekirppis tuolla sammontorin asukastilassa. Siitä oli eilen puhetta kestovaippa- ja kantoliinatapahtumassa.

Jees. Hauskaa viikonloppua!

Heili
 
Heips!

Pikkujouluidea kuulostaa loistavalta. Sinne minäkin tahdon, vaikka mikä olis. Siis kunhan ei 26.11, jolloin meillä on turnaus. Harmittaa, kun ei ikinä pääse lähtemään täältä mihinkään meetinkeihin. Nytkin meni ohi sekä kaffittelu, että eilinen kantoliina ja kestovaippailta. :'(

Meillä Joonatan on alkanut kiukutella syömisen kanssa. Toinen rinta ei kelpaa ollenkaan (ainakaan päivällä) ja toisellekin kiukkuaa aika ajoin. Toivottavasti on ohimenevää. En millään kehtaisi pitkään pumppailla.

Eipä kai tällä erää enempiä, kutsuhuuto... :LOL:
 
Kiitoksia. Sainpas pojan nukkumaan. Pari iltaa meni jo hyvin ja nukahti ajoissa, mutta taas palattiin siihen että menee puolille öin. Onneksi on saatu nukkua aamusta pitkään. Minulta on jäänyt kaikki lastentarvike kirpparit väliin kun ollaan oltu aina reissussa kun on ollut tai ollut muuta.
 
Ne pikkujoulut ois varmaan kiva pitää silleen et nuo isommatkin lapset pääsis? voi kyllä olla hankalaa järjestää niin että kaikille sopii...esim. meillä kun nuo tytöt on sen joka toisen viikon isällään ni se voi tuottaa ongelmia jo :/ Niin ja sit se että jaksaako Heili ottaa vastaan isomman porukan kotiinsa, kyllä nimittäin noista lapsista tuota meteliä lähtee ja varsinkin noista isommista :D Mutta voishan sitä yrittää sopia jotain päivää ja aikaa jos vaikka kaikille sattus? Ohjelmasta en tiiä, ehdottakaa muut? Ja sit mun mielestä ois kiva pitää silleen nyyttäriperiaatteella et jokainen tuo jotakin, sovitaan vaan kuka tuo mitäkin niin ei kaikki tuo samaa :D

Meijän jäpikkä tajus eilen et ammeessa kylpiessä voi samalla polskutella vettä jaloillaan :D aiemmin on vaan olla möllöttäny ja nauttinu vedestä. Eilen tosiaan sit innostu oikein ja siinä oli sitten äitinkin vaatteet läpimärät niin kovin sitä vettä polskittiin :D Harmi kun olin pojun kanssa kahelleen vaan kotona, ei nähny mies sitä riemua eikä myöskään saatu sitten videokuvaa siitä :/

Tervetuloa munkin puolesta kaikille uusille, reippaasti vaan mukaan jutusteluun ja tapaamisiin!

Heilille pikaista paranemista :)

Hellu ja Manu
 
Häääääätsiii... Ja pää on niin täys räkää, ettei jaksa ees ajatella mitään. :snotty: Toivottavasti en tartuta ketään näin netin välityksellä..

Mietin tässä, että ehkä ne pikkujoulut vois olla äiti-lapsi-pikkujoulut, kun ei varmaan kauheen monen mies oo innostunut ideasta? Vai miltä tuntuu? Tietysti kaikki ovat tervetulleita, mutta mullon vaan semmonen täpinä.. En kyllä usko, että Hellun isoista tytöistä on meillä mitään häiriötä, pikemminkin päinvastoin, kun tuo miun ikiliikkuja saapi leikkiseuraa niin se on ihan hyvä. Jaa jotta ajankohtaa.. Mehän ilmeisesti voitas pitää vaiks keskellä viikkoakin ne pikkujoulut? Ja vaikka päivälläkin? Vai miten?

Me vaihettiin just miun Volvoon talvirenkaat ja kohta varmaan Mitsukii saapi talvinakit allensa.. Mies lähtee ens viikolla työmatkalle Hyvinkäälle, niin miullei oo renkaitten vaihtajaa silloin, jos kelit yllättää..

Aivot raksuttaa tyhjää.. Taidanpa mennä sohvalle makaamaan.

Heili
 
viikonlopusta selvittiin =) Mökillä oltiin ja vasta äskettäin tultiin pois, kun mies pitää tänään vapaapäivän.

Kylläpäs tuota lunta tulleekin ihan antaumuksella :D Vielä pitäis toiseen autoon talvikummit laittaa, toisessa jo onneks on.

Ukkopa on vihdoin oppinut päiväkuivaksi :D :D REippaasti käy itte potalla, kummatkin tuotokset tulee hienosti =) Viime yönä heräs ekan kerran, ja halus vessaan pissille. Aamulla olikin ihan kuiva yövaippa ;) Alkaa helpottaa kovasti, kun on enää Eevi vaipoissa eikä tartte kahdelle päivällä vaippaa vaihdella. Yövaipasta ei vielä uskalla luopua, ettei tartte joka aamu petivaatteita vaihtaa ;)

Heilille pikaista paranemista :hug: Ja noista pikkujouluista... Miulle käy mikä päivä vaan, tietty voisin Ukonkin mukaan ottaa, joten sit päivät olis ma, to pe tai sit viikonloppu. Yleensä Ukko on ti, ke ja pe hoidossa mut marraskuussa on ti ja ke. Mut mietitään.

Nyt mie painan pään vähäks aikaa tyynylle =)

Ukkis ja Eevi :D
 
Piti tulla vielä lisäämään, kun kahvittelussa viime viikolla taisin mainita, että Edvin nostaa peppua ylös kun on mahallaan.. Nyt hän on alkanut liikkua eteenpäin. Ei vielä vauhti ole kova, mutta sen, että pääsee alustaltaan aina pois. :D
 

Yhteistyössä