K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sä voit videosta neutaalisti sanoa, että sori, sulla kävi emojitypo, kuten kaikki tästä voimme yksimielisesti kuvan perusteella todeta.

Mutta jos mä nään väitteen, että hiestä märkä sloveeni pitelee suussaan vantaalaisen kovettuneita nännejä ja ottaa hänet rajusti takaapäin heidän uuden omakotitalonsa keittiön pöydällä, niin HYVÄNEN AIKA! Millä mä voin sen todistaa, että näin ei tapahtunut????

Ymmärsitkö??
Luoja mitä paskaa taas.

No niin. Eli sittenhän ne ovat täysin harmittomia vaikka julkaista

Näin se homma etenee.
👍
Ei nyt näinkään. Jos julkaisee alkuperäisiä videoita, asia on ok. Miljoonazoomailujen julkaisu on törkeää ja asianosaisia loukkaavaa ja aika selvää hyväksikäyttöä. Sitä paitsi jos mennään ihan lakitasolle, zoomailuvideoiden tehtailu ja julkaisu toisten kuva- ja videomateriaalista ei taida olla varsinaisesti sallittua tekijänoikeuspykälien mukaan.

Ei nyt näinkään. Jos julkaisee alkuperäisiä videoita, asia on ok. Miljoonazoomailujen julkaisu on törkeää ja asianosaisia loukkaavaa ja aika selvää hyväksikäyttöä. Sitä paitsi jos mennään ihan lakitasolle, zoomailuvideoiden tehtailu ja julkaisu toisten kuva- ja videomateriaalista ei taida olla varsinaisesti sallittua tekijänoikeuspykälien mukaan.
Paitsi jos niistä otoksista muodostuu itsenäisen teoksen tunnusmerkit täyttävä teos. Lakikurssille mars!

Jatketaan, koska mä oon herutellut sun kanssa tuplakoo+koota, enkä oikeesti edelleenkään ymmärrä shippi-sanasta aloitettua vittuilua. Esimerkiks: onko ookoo tai toivottavaa (vai ei kumpaakaan), että mä oon novelliketjussa itse tehnyt ihan jotain muutakin kuin fiilistellyt tosielämän kemioita (eli kirjoittanu omia headcanoneita ja jotain minificcihommaa)?
Mä olin tämän viestin jälkeen poissa ketjusta. Nyt avasin ketjun uudestaan, huomaan et kukaan ei ole vastannut, mutta ficeistä vs. videoista on käyty muuten vaan vitullinen biiffi.
Mä oon tykänny niistä molemmista. Mut lopetan näillä puheilla omien pikkarinkostuttelumummofantasiaheruttelujne tekstien postailun, kun tämä ei selvästi ole sellasille sopiva paikka, enkä jaksa saatanallista vääntöä (josta osa tulee jo vissiin myös k+kk-jengiltä).
Tehkää mitä teette perhana.

Kannattaa ehkä vähän syvällisemmin selvittää, mitä eroa on sillä, että shippi alkaa kohteiden omista postauksista ja siitä, että shippi alkaa jonkun haarojen tuijottamisesta ja keksittyjen hidastusten tekemisestä. Ja mitä eroa on sillä että molemmat on julkkiksia ja sillä, että toinen peittää kasvojaan eikä selvästi halua tulla kuvatuksi kaikissa tilanteissa. Nythän hänet on outattu väkisin, kun niitä kuvia on kaiveltu esiin, joissa kasvot näkyvät ja viimeisimmillä keikoilla hän on sitten ollut ilman huivia. Mutta hänet outattiin väkisin, ei omasta tahdostaan. Se tässä on ongelmallista ja tekee teistä seksitarinoiden ja ihkupostausten kirjoittelijoista shippipakottajia. Jos keskittyisittekin tänne kehumaan hänen saavutuksiaan, videoitaan ja elokuvaansa, niin asia olisi aivan toinen. Ja jos fanitettaisiin hänen haastattelujaan ja tilanteita, joissa hän on julkkiksena. Mutta ei, revitään vain materiaalia siitä, kun toinen tekee työtään ja tehdään raadollisia päätelmiä hänen seksuaalisuudestaan ja haluistaan.
👏👏👏👏👏👏👏

Eli toisinsanoen esim koko Tumppu on 90% laiton sivusto zoomailuineen ja hidastuksineen.

Faktantarkistaja - sä oot tullu kuulluksi.
Jatkamme harjoituksia ja odotan närkästynyttä kirjettä oikeudenomistajilta

Yhteistyössä