K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ennen kaikkea K oli tympääntynyt juorulehtien stalkkaamiseen ja eikä halunnut silloin, kuten ei nytkään. puhua yksityiselämästään. Oli siis täysin tympiintynyt siihen kysymykseen.
No tämä. Pointti se, että K:n takia puolestaloukkaantuminen on outoa ja kertoo enemmän kommentoijien omasta ajatusmaailmasta. K itse vaikuttaa avomieliseltä, niin on vaikea uskoa että häntä kauheasti loukkaisi se jos joku random netissä nyt erehtyisi sitten luulemaan häntä joksikin muuksi kuin 100% heteroäijäksi. Shippaus ja joku kuvien/videoiden syväanalysointi toki asia erikseen, tuntuisi itsestäkin helvetin oudolta oli se sitten minkä sukupuolen kanssa vaan.

No tämä. Pointti se, että K:n takia puolestaloukkaantuminen on outoa ja kertoo enemmän kommentoijien omasta ajatusmaailmasta. K itse vaikuttaa avomieliseltä, niin on vaikea uskoa että häntä kauheasti loukkaisi se jos joku random netissä nyt erehtyisi sitten luulemaan häntä joksikin muuksi kuin 100% heteroäijäksi. Shippaus ja joku kuvien/videoiden syväanalysointi toki asia erikseen, tuntuisi itsestäkin helvetin oudolta oli se sitten minkä sukupuolen kanssa vaan.
Kukaan ei ole loukkaantunut, paitsi ehkä sitten sä, koska siitä kirjoitat. Tarkoitus on herätellä vanhoillisia ihmisiä nykypäivään huomauttamalla, et miesten välinen ystävyys voi olla myös hellyyttä ja yhdessä chillailua cudlaillen.

Kukaan ei ole loukkaantunut, paitsi ehkä sitten sä, koska siitä kirjoitat. Tarkoitus on herätellä vanhoillisia ihmisiä nykypäivään huomauttamalla, et miesten välinen ystävyys voi olla myös hellyyttä ja yhdessä chillailua cudlaillen.
Jumala loi miehet homoiksi. Eeva perkele puraisi omenaa ja siitä alkoi vääräuskoisten heteroleikki. Todellisuudessa tämä on miesten ja homojen maailma. Viimeistään kolmekymppisenä jokainen mies tämän tajuaa. Naiset on pelkkiä hyödykkeitä.

Osoitin sanani KK:n avustajalle, joka on keittänyt proggiksessa kahvetta, järjestellyt piuhoja ja skannanut voimakenttiä.
Täällä ketjussa on ihmisillä outo tapa tehdä olettamuksia. Miksi osoitat sanasi minulle jonkun toisen kirjoituksen kautta. Vielä sellaisen kommentin kautta, minkälaisia itselläni ei ole tapana kirjoittaa. Sen lisäksi työtehtäviini ei kuulu luettelemasi asiat.

Yhteistyössä