V
vierailija
Vieras
K ja KK:n kauniit kasvot toistensa seurassa ja heistä hohkaava yhteenkuuluvuuden on mun Koraani, Raamattu ja Kabbala. Riittää mulle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No tämä. Pointti se, että K:n takia puolestaloukkaantuminen on outoa ja kertoo enemmän kommentoijien omasta ajatusmaailmasta. K itse vaikuttaa avomieliseltä, niin on vaikea uskoa että häntä kauheasti loukkaisi se jos joku random netissä nyt erehtyisi sitten luulemaan häntä joksikin muuksi kuin 100% heteroäijäksi. Shippaus ja joku kuvien/videoiden syväanalysointi toki asia erikseen, tuntuisi itsestäkin helvetin oudolta oli se sitten minkä sukupuolen kanssa vaan.Ennen kaikkea K oli tympääntynyt juorulehtien stalkkaamiseen ja eikä halunnut silloin, kuten ei nytkään. puhua yksityiselämästään. Oli siis täysin tympiintynyt siihen kysymykseen.
Avustajasta. Ei ole missään kohtaa maininnut olevansa avustaja.Missä puhun ammatista, pönttö?
Otin riskin. Huoomasin kyllä tekstin poljennon eron, kiitos. Mutta tein ratkaisuni, koska agendanne on sama, ja viesti päätyy myös Avustajan silmiin, kun täällä äsken pyöri.Huomaatko. Oletit, että olin aiempi kirjoittaja. mutta kun en ole. Noin helposti sun analyysit menee metsään.
Jos minulle huutelet, niin en ole kirjoittanut kyseistä kommenttia, enkä ole avustaja. Kunnioitan kaikkien ammatteja, eikä minulla ole tarvetta vähätellä muiden. Kaikkia meitä tarvitaan.
Kukaan ei ole loukkaantunut, paitsi ehkä sitten sä, koska siitä kirjoitat. Tarkoitus on herätellä vanhoillisia ihmisiä nykypäivään huomauttamalla, et miesten välinen ystävyys voi olla myös hellyyttä ja yhdessä chillailua cudlaillen.No tämä. Pointti se, että K:n takia puolestaloukkaantuminen on outoa ja kertoo enemmän kommentoijien omasta ajatusmaailmasta. K itse vaikuttaa avomieliseltä, niin on vaikea uskoa että häntä kauheasti loukkaisi se jos joku random netissä nyt erehtyisi sitten luulemaan häntä joksikin muuksi kuin 100% heteroäijäksi. Shippaus ja joku kuvien/videoiden syväanalysointi toki asia erikseen, tuntuisi itsestäkin helvetin oudolta oli se sitten minkä sukupuolen kanssa vaan.
Osoitin sanani KK:n avustajalle, joka on keittänyt proggiksessa kahvetta, järjestellyt piuhoja ja skannanut voimakenttiä.Avustajasta. Ei ole missään kohtaa maininnut olevansa avustaja.
Mikset sitten lainaa hänen kommenttejaan.Osoitin sanani KK:n avustajalle, joka on keittänyt proggiksessa kahvetta, järjestellyt piuhoja ja skannanut voimakenttiä.
Nyt on täällä menny taas piuhat ihan v*n sekaisinMikset sitten lainaa hänen kommenttejaan.
Jumala loi miehet homoiksi. Eeva perkele puraisi omenaa ja siitä alkoi vääräuskoisten heteroleikki. Todellisuudessa tämä on miesten ja homojen maailma. Viimeistään kolmekymppisenä jokainen mies tämän tajuaa. Naiset on pelkkiä hyödykkeitä.Kukaan ei ole loukkaantunut, paitsi ehkä sitten sä, koska siitä kirjoitat. Tarkoitus on herätellä vanhoillisia ihmisiä nykypäivään huomauttamalla, et miesten välinen ystävyys voi olla myös hellyyttä ja yhdessä chillailua cudlaillen.
No onhan, jos sama kirjoittaja siis on.Avustajasta. Ei ole missään kohtaa maininnut olevansa avustaja.
Miks luulet et nää sinun analyysit kiinnostais yhtään enempää?Kukaan ei ole loukkaantunut, paitsi ehkä sitten sä, koska siitä kirjoitat. Tarkoitus on herätellä vanhoillisia ihmisiä nykypäivään huomauttamalla, et miesten välinen ystävyys voi olla myös hellyyttä ja yhdessä chillailua cudlaillen.
Ootko tuplakoo+koo-shippaaja? Oon itsekin, ja sanon vaan jo toistamiseen fellow shippimummona että please ei haukuta tota avustajaa, tuskin se sanoi mitään törkeetä.Osoitin sanani KK:n avustajalle, joka on keittänyt proggiksessa kahvetta, järjestellyt piuhoja ja skannanut voimakenttiä.
Täällä ketjussa on ihmisillä outo tapa tehdä olettamuksia. Miksi osoitat sanasi minulle jonkun toisen kirjoituksen kautta. Vielä sellaisen kommentin kautta, minkälaisia itselläni ei ole tapana kirjoittaa. Sen lisäksi työtehtäviini ei kuulu luettelemasi asiat.Osoitin sanani KK:n avustajalle, joka on keittänyt proggiksessa kahvetta, järjestellyt piuhoja ja skannanut voimakenttiä.
Mitä väliä?!Nyt on täällä menny taas piuhat ihan v*n sekaisin![]()
Nähtävästi kiinnostaa, koska tartut niihin niin hanakasti.Miks luulet et nää sinun analyysit kiinnostais yhtään enempää?
Täällä ketjussa on ihmisillä outo tapa tehdä olettamuksia. Miksi osoitat sanasi minulle jonkun toisen kirjoituksen kautta. Vielä sellaisen kommentin kautta, minkälaisia itselläni ei ole tapana kirjoittaa. Sen lisäksi työtehtäviini ei kuulu luettelemasi asiat.
Oliko pitkäkin tarttuva viesti?Nähtävästi kiinnostaa, koska tartut niihin niin hanakasti.
Ja väittää että Kärtsän voimakenttä on isompi kuin entisen työnantajansa voimakenttä.Osoitin sanani KK:n avustajalle, joka on keittänyt proggiksessa kahvetta, järjestellyt piuhoja ja skannanut voimakenttiä.
Tää toisten tunnistelu on niin alkeellista täällä, et sen takia kannattaa olla hiljaaNyt on täällä menny taas piuhat ihan v*n sekaisin![]()
Tulkinta fanilasien läpi niinkuin niin usein.Ja väittää että Kärtsän voimakenttä on isompi kuin entisen työnantajansa voimakenttä.
Olikin tooosi vakava juttu.Tää toisten tunnistelu on niin alkeellista täällä, et sen takia kannattaa olla hiljaa
Venaas...Pahoittelut, mutta olen pakotettu jankkaamaan vielä:
"!! Mistä löydän I miss us -videon bts-materiaalia jossa näkyy hehku?
Mä aion jankata tätä muuten niin kauan että joku vastaa. Haluan katsoa."