K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kukaan ei ole loukkaantunut, paitsi ehkä sitten sä, koska siitä kirjoitat. Tarkoitus on herätellä vanhoillisia ihmisiä nykypäivään huomauttamalla, et miesten välinen ystävyys voi olla myös hellyyttä ja yhdessä chillailua cudlaillen.
Jos olet se "heterot on avointa riistaa" -jankkaaja niin kyllä, ellet ole itse jompikumpi kuvissa näkyvistä henkilöistä niin silloin on vain oma ulkopuolinen oletuksesi ja tulkintasi, että kyse oli ystävällisestä "cudlailusta", ja vaikutat melko loukkantuneelta siitä ajatuksesta ettei tulkintasi ole välttämättä totuus. Sinä et sitä tiedä, eikä tiedä kukaan muukaan. Typerää esittää tietävänsä muka mitä toisten päässä liikkuu, puolin ja toisin.

Miks luulet et nää sinun analyysit kiinnostais yhtään enempää?
Vähän samaa mietin. Hän näkee kai roolinsa täällä jonakin valistajana, kun muita kirjoittajia pitää "herätellä" (ja välillä kasuaalisti mummotella). Katteeton paremmuudentunto ärsyttää, mut en jaksa yleensä edes puuttua, kun hän alkaa vaan defensiiviseen vastaväittämiseen. Pitäköön huvinsa.

Ootko tuplakoo+koo-shippaaja? Oon itsekin, ja sanon vaan jo toistamiseen fellow shippimummona että please ei haukuta tota avustajaa, tuskin se sanoi mitään törkeetä. 🙏
Jos jotakuta loukkaa se, että ihminen kertoo K ja KK ns. valtasuhteiden olevan toisella tavalla kuin miten itse ajattelee niiden olevan, niin silloin ihminen on liian syvällä fantasioissaan. Kaikki eivät näe Kta pienenä puudelina, joka tarvitsee dobermannin turvaa. Joskus se on se dobermanni, joka tarvitsee sitä turvaa.

Jos olet se "heterot on avointa riistaa" -jankkaaja niin kyllä, ellet ole itse jompikumpi kuvissa näkyvistä henkilöistä niin silloin on vain oma ulkopuolinen oletuksesi ja tulkintasi, että kyse oli ystävällisestä "cudlailusta", ja vaikutat melko loukkantuneelta siitä ajatuksesta ettei tulkintasi ole välttämättä totuus. Sinä et sitä tiedä, eikä tiedä kukaan muukaan. Typerää esittää tietävänsä muka mitä toisten päässä liikkuu, puolin ja toisin.
Okei okei, ei tartte vetää ihan tollasia pultteja. Tsiisus, relax ihminen hyvä.

Jos jotakuta loukkaa se, että ihminen kertoo K ja KK ns. valtasuhteiden olevan toisella tavalla kuin miten itse ajattelee niiden olevan, niin silloin ihminen on liian syvällä fantasioissaan. Kaikki eivät näe Kta pienenä puudelina, joka tarvitsee dobermannin turvaa. Joskus se on se dobermanni, joka tarvitsee sitä turvaa.
Sori mutta jätin tästä vastauksestasi huomiotta kaiken tossa alussa ennen ku siirryttiin itse asiaan eli puppy playhin. K sekä puudelina että dobermannina kiinnostaa.
T. Sairas pervomummo

Eli juuri sinä esität, kun tästä paasaat.

Vähän samaa mietin. Hän näkee kai roolinsa täällä jonakin valistajana, kun muita kirjoittajia pitää "herätellä" (ja välillä kasuaalisti mummotella). Katteeton paremmuudentunto ärsyttää, mut en jaksa yleensä edes puuttua, kun hän alkaa vaan defensiiviseen vastaväittämiseen. Pitäköön huvinsa.
Ei ole mitään yhtä ihmisistä, joita nämä vanhoilliset näkemykset huvittavaa. Ihmeen helposti annat muiden mielipiteiden heiluttaa sun venettä ja ärähdät niihin

Sinähän tässä esität tietäväsi ja vedät herneet nenään. Kukaan muu ei ole loukkaantunut millään tavalla.

Miksi luulet että sun analyysit kiinnostaa? Helppo tapa jättää toisen mielipiteet huomioimatta ja korostaa paremmuuttaan, on heitellä tuollaisia kysymyksiä toisille. Se on pelkkää nokittelua.

Ei ole mitään yhtä ihmisistä, joita nämä vanhoilliset näkemykset huvittavaa. Ihmeen helposti annat muiden mielipiteiden heiluttaa sun venettä ja ärähdät niihin
Hehe just kun sanoin että yleensä en viitsi edes kommentoida, kun tyyppi on näppis tulessa vastavääntämässä. Pitihän se arvata. Lupaan että nyt saat vastata tähän VIIMEISEN SANAN, en enää vastaa, niin pääset välillä tauolle, ja jää hyvä mieli siitä että voitit jotain tärkeää.

Yhteistyössä