K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En täysin, luuletko, että teidän keskinäiset riitanne kiinnostavat keitään täysipäisiä?
1.1-11.7. välissä sai kirjoitella mitä huvitti, eipä ollut tuollaista sairasta joka asian pikapoistelua kuin nyt. Taidat olla ryhtynyt Otavan modeksi.
Ei ole mitään pikapoistelua, ainakaan niin et joka kerta poistuis, kun kerta Balkan ketjun ne ilmiannetut viestit ei ole poistuneet eli täysin sattumaa miten ne poistuu, en usko modeteoriaan (se on se sekopäinen osuus) itse.

Eihän oo ollut. Luen ketjun joka aaamu eikä ollut ikinä mitään poistelua esim välillä
1.1.-11.7.2026
Ja siis tuo aikaväli on vain esimerkki. Eipä ollut poistelua aiemminkaan (ellei ole lomakausi JA bojeressa samaa aikaan tapahtunut)
Mistä sinä tiedät ettei yöllä ole poisteltu jos et ole ollut paikalla? :D Itse oon yöllä ilmiantanut useasti ja on poistunut.

Mistä sinä tiedät ettei yöllä ole poisteltu jos et ole ollut paikalla? :D Itse oon yöllä ilmiantanut useasti ja on poistunut.
No kyllä sen tietää ja näkee. Nytkin on ollut erittäin helppo havaita ne poistot. Aiemmin ei ole ollut niitä. Ei mitään keskustelua, että viestejä poistuu. Siitähän sen tietää. Ja muutenkin kun kommentointi on ollut sellaista rauhallista. Myös jos itse pyysi öisin poistoa, viesti oli edelleen aamulla ketjussa.
Nyt on poistunut öisin viestejä, jotka eivät riko mitään sääntöjä.

No kyllä sen tietää ja näkee. Nytkin on ollut erittäin helppo havaita ne poistot. Aiemmin ei ole ollut niitä. Ei mitään keskustelua, että viestejä poistuu. Siitähän sen tietää. Ja muutenkin kun kommentointi on ollut sellaista rauhallista. Myös jos itse pyysi öisin poistoa, viesti oli edelleen aamulla ketjussa.
Nyt on poistunut öisin viestejä, jotka eivät riko mitään sääntöjä.
Onhan niitä poistunut esim tarkoituksella poistetut keskustelut ettei aamulla paikalla olevat saisi tietää niistä mitään.

Yhteistyössä