V
vierailija
Vieras
Näen Dz:n katseesta edelleen masennuksen. Tyttö ahdistui ja masentui rajusti paljastuessaan julkisesti nukeksi ja pettäjäksi.
Vohi vohi.
Hahhaa.
Vohi vohi.
Hahhaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
EnäänNiin, ja sinulla ei minkään valtakunnan lupaa levitellä kyseisen kirjoittajan ficcejä ensinnäkään yhtään mihkään, vaikka oisit ne ressukka täältä ruutukaapannut. Ja kuten sanottu sit toinen Balkan ketju ei varmastikaan samaan liittyvää, niin typerimmät teistä mennyt huuteleen shippaajia esittäen sinne, ei noita sanontoja käytetä enään.
Niin eli jäit kiinni, ja aloitat uhkailemisen, pitääpä taas alkaa ottaa talteen näitä.Tiedätkö mitä. Oletko koskaan ajatellut olevasi vtun hullu sekopää. Tämä aamu on hyvä hetki aloittaa urakka. Sil vous plee.
Kun Bojan lähti Suomesta nyt vikan kerran.Milloin tää Bn puolustaja liittyi tähän ketjuun? Ainakin alussa on pohdittu Bn asioita ihan rauhassa.
Huomasin ton virheen kyllä, ei viittinyt vaan laittaa korjausta perään tällä kertaa.Enään
Etkö osaa kirjoittaa?
Ihan samalta näyttää kuin aina.Näen Dz:n katseesta edelleen masennuksen. Tyttö ahdistui ja masentui rajusti paljastuessaan julkisesti nukeksi ja pettäjäksi.
Vohi vohi.
Hahhaa.
Täh, oon ollut täällä vaikka kuinka kauan, lähes alusta asti. Siitä hetskujankkaripuolustajasta sit en tiedä. Minä eri.Kun Bojan lähti Suomesta nyt vikan kerran.
Tollasethan siis ei tänne edes kuuluKaksi ketjua, novelliketjussa Kesä Balkanilla ja toinen (rajusti poisteltu) ficciketju, joka liittyy kk:hon.
Niinpä.Ihan samalta näyttää kuin aina.
Kyllä täällä sai Bojanista puhua täysin rauhassa 1.1 - 11.7.2026 esim.T
Täh, oon ollut täällä vaikka kuinka kauan, lähes alusta asti. Siitä hetskujankkaripuolustajasta sit en tiedä. Minä eri.
Ei näytä. Aiemmin oli sellainen avoin, iloinen hymy, nyt hymyilee onnettomin silmin ja surullisen näköisenä.Ihan samalta näyttää kuin aina.
Ja saa edelleen, jos ne ei ole perättömyyksiä, tiedätköhän mistä nyt puhutaan edes.Kyllä täällä sai Bojanista puhua täysin rauhassa 1.1 - 11.7.2026 esim.
Täällä saa puhua mistä tahansa.Ja saa edelleen, jos ne ei ole perättömyyksiä, tiedätköhän mistä nyt puhutaan edes.
Just jooEi näytä. Aiemmin oli sellainen avoin, iloinen hymy, nyt hymyilee onnettomin silmin ja surullisen näköisenä.
En ihmettele, kun joku Bojanin kaltainen halveksii.
En täysin, luuletko, että teidän keskinäiset riitanne kiinnostavat keitään täysipäisiä?Ja saa edelleen, jos ne ei ole perättömyyksiä, tiedätköhän mistä nyt puhutaan edes.
Noi kirjoitukset siis minun kekätossarin.Ja saa edelleen, jos ne ei ole perättömyyksiä, tiedätköhän mistä nyt puhutaan edes.
No halveksii.Just joo
Samanlainen jäykkä hymy kun on aina ollut.No halveksii.
Se on selvästi sattunut Dz kuten pitääkin.
Hän näkee nyt selkeästi olevansa rotta.
Ei ole mitään pikapoistelua, ainakaan niin et joka kerta poistuis, kun kerta Balkan ketjun ne ilmiannetut viestit ei ole poistuneet eli täysin sattumaa miten ne poistuu, en usko modeteoriaan (se on se sekopäinen osuus) itse.En täysin, luuletko, että teidän keskinäiset riitanne kiinnostavat keitään täysipäisiä?
1.1-11.7. välissä sai kirjoitella mitä huvitti, eipä ollut tuollaista sairasta joka asian pikapoistelua kuin nyt. Taidat olla ryhtynyt Otavan modeksi.
Katseessa on surullisuutta, jota ei aiemmin ollut.Samanlainen jäykkä hymy kun on aina ollut.
No mä uskon kyllä. Täältä ei ole aikaisemmin viestejä poistettu öisin.Ei ole mitään pikapoistelua, ainakaan niin et joka kerta poistuis, kun kerta Balkan ketjun ne ilmiannetut viestit ei ole poistuneet eli täysin sattumaa miten ne poistuu, en usko modeteoriaan (se on se sekopäinen osuus) itse.
Samalta näyttää kuin aina.Katseessa on surullisuutta, jota ei aiemmin ollut.
Siellä on plussalla rakkausketju, ite en ole menossa yhtään mihkään, enhän minä ole se ketjua häiritsevä. Ihme seko juttuja.Siis minne? Ketkä tätä kannattaa? K/B shipparitko?
Kyllä on.No mä uskon kyllä. Täältä ei ole aikaisemmin viestejä poistettu öisin.