V
vierailija
Vieras
Monesti olen ennen tullut aamulla palstalle ja yön aikana on keskusteltu ja poistettu vaikka mitä.No mä uskon kyllä. Täältä ei ole aikaisemmin viestejä poistettu öisin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Monesti olen ennen tullut aamulla palstalle ja yön aikana on keskusteltu ja poistettu vaikka mitä.No mä uskon kyllä. Täältä ei ole aikaisemmin viestejä poistettu öisin.
Ei kun se toisella palstalla oleva.Siellä on plussalla rakkausketju, ite en ole menossa yhtään mihkään, enhän minä ole se ketjua häiritsevä. Ihme seko juttuja.
Aiemmin hymyili kuvissa, nyt ei enää hymyä oikein lähde.Samalta näyttää kuin aina.
Satunnaisesti on kyllä. Ja jos se on nyt osittain automatisoitu niin ihan mahdollista (sanaa prinssiliima nyt ei sit vaan katsottu moderoinnin arvoiseksi, vaikka kirjoittajan tarkoitus ollut saada shippaajat syylliseksi)No mä uskon kyllä. Täältä ei ole aikaisemmin viestejä poistettu öisin.
Höpö höpö. Aiemminkin ollut kuvia joissa ei hymyile.Aiemmin hymyili kuvissa, nyt ei enää hymyä oikein lähde.
Eihän oo ollut. Luen ketjun joka aaamu eikä ollut ikinä mitään poistelua esim välilläMonesti olen ennen tullut aamulla palstalle ja yön aikana on keskusteltu ja poistettu vaikka mitä.
On ollut, mutta enää eipä olekaan kuvia, joissa ois iloinen.Höpö höpö. Aiemminkin ollut kuvia joissa ei hymyile.
Ei muualla ole vapaan kirjoittelun KB paikkaa, paitsi puutarha ton lisäksi.Ei kun se toisella palstalla oleva.
Siellä? Mehän ollaan nyt plussalla.Siellä on plussalla rakkausketju, ite en ole menossa yhtään mihkään, enhän minä ole se ketjua häiritsevä. Ihme seko juttuja.
Mistä sinä tiedät ettei yöllä ole poisteltu jos et ole ollut paikalla?Eihän oo ollut. Luen ketjun joka aaamu eikä ollut ikinä mitään poistelua esim välillä
1.1.-11.7.2026
Ja siis tuo aikaväli on vain esimerkki. Eipä ollut poistelua aiemminkaan (ellei ole lomakausi JA bojeressa samaa aikaan tapahtunut)
No tartu nyt siihen.Siellä? Mehän ollaan nyt plussalla.
Siis nimenomaan on, nyt ei ole Plussasta puhe.Ei muualla ole vapaan kirjoittelun KB paikkaa, paitsi puutarha ton lisäksi.
Tämä, ja jotkut s.ficit ja nimimerkkihaukkumisjutut nyt varmastikin.Mistä sinä tiedät ettei yöllä ole poisteltu jos et ole ollut paikalla?Itse oon yöllä ilmiantanut useasti ja on poistunut.
Ai missä? Ei kai vauvalla ole enää mitään.Siis nimenomaan on, nyt ei ole Plussasta puhe.
Älä laita sitä tänne ettei kekä tule sitäkin paikkaa pilaamaan.Siis nimenomaan on, nyt ei ole Plussasta puhe.
No kyllä sen tietää ja näkee. Nytkin on ollut erittäin helppo havaita ne poistot. Aiemmin ei ole ollut niitä. Ei mitään keskustelua, että viestejä poistuu. Siitähän sen tietää. Ja muutenkin kun kommentointi on ollut sellaista rauhallista. Myös jos itse pyysi öisin poistoa, viesti oli edelleen aamulla ketjussa.Mistä sinä tiedät ettei yöllä ole poisteltu jos et ole ollut paikalla?Itse oon yöllä ilmiantanut useasti ja on poistunut.
Onhan niitä poistunut esim tarkoituksella poistetut keskustelut ettei aamulla paikalla olevat saisi tietää niistä mitään.No kyllä sen tietää ja näkee. Nytkin on ollut erittäin helppo havaita ne poistot. Aiemmin ei ole ollut niitä. Ei mitään keskustelua, että viestejä poistuu. Siitähän sen tietää. Ja muutenkin kun kommentointi on ollut sellaista rauhallista. Myös jos itse pyysi öisin poistoa, viesti oli edelleen aamulla ketjussa.
Nyt on poistunut öisin viestejä, jotka eivät riko mitään sääntöjä.
Kyllä vain ne nimimerkkien haukkumisetkin rikkoi, oikeista ihmisistä ja faneista kyse.No kyllä sen tietää ja näkee. Nytkin on ollut erittäin helppo havaita ne poistot. Aiemmin ei ole ollut niitä. Ei mitään keskustelua, että viestejä poistuu. Siitähän sen tietää. Ja muutenkin kun kommentointi on ollut sellaista rauhallista. Myös jos itse pyysi öisin poistoa, viesti oli edelleen aamulla ketjussa.
Nyt on poistunut öisin viestejä, jotka eivät riko mitään sääntöjä.
Näin juuri.Onhan niitä poistunut esim tarkoituksella poistetut keskustelut ettei aamulla paikalla olevat saisi tietää niistä mitään.
Kiusaaja.Älä laita sitä tänne ettei kekä tule sitäkin paikkaa pilaamaan.
Sinä olet palstan pahin kiusankappale jota muut joutuvat lähtemään pakoon.Kiusaaja.
Enhän ole.Sinä olet palstan pahin kiusankappale jota muut joutuvat lähtemään pakoon.
Sinä olet palstan pahin kiusankappale jota muut joutuvat lähtemään pakoon.
Molemmat on kiinnostuneita naisista, ettäs tiedätToisaalta silloin ketjuun myös ilmestyi lukuisa määrä täällä yleensä kirjoittelemattomia vammaisia sekaparituksineen. Bojan kuuluu Jere Pöyhöselle, ettäs tiedätte.