V
vierailija
Vieras
Pentti on mies, homomies.Täällä on yksi Pentti, joka on vapaa. Tosishippari, haittaako se?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pentti on mies, homomies.Täällä on yksi Pentti, joka on vapaa. Tosishippari, haittaako se?
Älä puhu paskaa. Jos olisi olemassa, olis täällä jo jaettu. Jaetaanhan täällä kaikkien muidenkin yksityiset instat.Laittoi sen yksityiseksi Jenkkien reissun jälkeen.
Ei ole mitään tälläistä hahmoa, älykääpiö.Pentti on mies, homomies.
Vähän surullisesta tuntuu sun elämä.Lässyti lää, miks pitäisi uskoa ja omani itsenäni täällä olen, onhan ne porukalla voinutkin kulkea, sitä en epäile.
En usko että on homo. Aseksuaali varmaan.Pentti on mies, homomies.
Noilla kaikilla on useita, myös Tommylla, Bbno$illa ja Joostilla.Klla on muuten sala insta, siis toinen hotriderin lisäksi. Ettepä tiedä mikä![]()
No noiden toisia tilejä seuraan kyllä.Noilla kaikilla on useita, myös Tommylla, Bbno$illa ja Joostilla.
Näkyy eräässä videossa hyvin kun poistuvat peräkkäin bäkkärille esityksen jälkeen. Hämärää, mutta eräässä videossa valo sattuu sopivasti. Luulin että vyö tms oli rikki kun täytyy pidellä housuja, mutta syy olikin toinen. Kävelykin on tosi hankalaa...![]()
Mut ei kai siin mitään sinänsä, klassikko esim kitaristeilla, kun adrenaliinia ja innostusta lavalla.
Ehkä sinä et pysty mut toisilla on aivotEipä kyllä voi.
Eikä ole, usein tunnistellaan väärin.Ehkä sinä et pysty mut toisilla on aivot
Ole huoleti, eiköhän me jossain samassa ryhmässä olla.No harmi.Jää sitten multa näkemättä. En voi alkaa kyselemään jokaiselta K fanilta
Sinä tunnistelet, minä en.Eikä ole, usein tunnistellaan väärin.
Höpö höpö.Sinä tunnistelet, minä en.
Yhdessä Mikkelin haastiksessa ainakin.Saunoikohan B K:n luona? Kun jossain haastattelussa Joker Outin jäsenet sanoneet, että Suomessa haluavat mennä aina saunaan.
Ole huoleti, eiköhän me jossain samassa ryhmässä olla.![]()
Täällä ei ole jaettu suurinta osaa näiden saagan ihmisten eri tileistä.Älä puhu paskaa. Jos olisi olemassa, olis täällä jo jaettu. Jaetaanhan täällä kaikkien muidenkin yksityiset instat.
No ihan viimeisimmässä myöskin.Yhdessä Mikkelin haastiksessa ainakin.