V
vierailija
Vieras
Itsekin uskon näin. Koko Kärtsän porukka on ollut hyvää seuraa Bojanille.Mulle tuli uutena juttuna, tää on kiva kuulla. Kk on taatysti hauskaa, herkkää ja piristävää seuraa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itsekin uskon näin. Koko Kärtsän porukka on ollut hyvää seuraa Bojanille.Mulle tuli uutena juttuna, tää on kiva kuulla. Kk on taatysti hauskaa, herkkää ja piristävää seuraa
Käärijän tiktok jossa ne muistaakseni on naamat vastakkain, sivulta kuvattu, K syö jotain sipsejä ja on syystä tai toisesta alushoususillaan.
Mikä tää sun sensitiivinen kontentti on?? Nyt pakko jakaa ku tiisasit![]()
Käärijän tiktok jossa ne muistaakseni on naamat vastakkain, sivulta kuvattu, K syö jotain sipsejä ja on syystä tai toisesta alushoususillaan.
Mikä tää sun sensitiivinen kontentti on?? Nyt pakko jakaa ku tiisasit![]()
Ai missä nämä pari ihmistä sit ovat, kirjoittelet vain täällä eri rooleissa, tietty ne puhuu keikan yhteydessä, mutteivat ns. kaksi ole kulkeneet Porvoon kaduilla.Ainakin pari ihmistä huomannut KKn ja Bn olleen kahdestaan Porvoossa mun lisäksi. Miksi mulla olis sun mielestä tarve keksiä tällaista? Mitä mielestäsi hyötyisin siitä?
Laittoi sen yksityiseksi Jenkkien reissun jälkeen.Mikä sen Kk:n toinen insta on?
Laittoi sen yksityiseksi Jenkkien reissun jälkeen.
Olen puhunut täällä ihan itsenäni kokoajan ja vain yhden ihmisen suulla. Nämä sun näkemät muut roolit on pääsi kuvitelmaa. Taidat vetää itse täällä useaa roolia, niin luulet että muutkin tekevän niin. Oli miten oli, niin mulla ei ole mitään tarvetta trollata asialla. Näköhavaintoja on asiasta myös itselleni ja jos et ole samoissa paikoissa kanssani, niin se on voi voi.Ai missä nämä pari ihmistä sit ovat, kirjoittelet vain täällä eri rooleissa, tietty ne puhuu keikan yhteydessä, mutteivat ns. kaksi ole kulkeneet Porvoon kaduilla.
Lässyti lää, miks pitäisi uskoa ja omani itsenäni täällä olen, onhan ne porukalla voinutkin kulkea, sitä en epäile.Olen puhunut täällä ihan itsenäni kokoajan ja vain yhden ihmisen suulla. Nämä sun näkemät muut roolit on pääsi kuvitelmaa. Taidat vetää itse täällä useaa roolia, niin luulet että muutkin tekevän niin. Oli miten oli, niin mulla ei ole mitään tarvetta trollata asialla. Näköhavaintoja on asiasta myös itselleni ja jos et ole samoissa paikoissa kanssani, niin se on voi voi.
No helvetti sun kanssa. Kärtsällä on samanlaista showta milloin kenenkin vierailijan kanssa. Ei sillä ole tekemistä shipin kanssa pöhelö. Ihan sama onko lavalla nainen tai mies, Sanni Erika Joost Tommy BL Bojan Bbnos... sama meno pikkasen eri tavoin.Shippishow? Eiks niitten pitänyt kauheesti kärsiä ja inhota sitä, et niitä shipataaan keskenään?
En ole edes tuon kommentin laittaja. Haukut täällä nyt kaikkia valepukeiksi. Mitä jos keskityt siihen B/K parisi ihasteluun ja annat muiden keskustella muista aiheista ilman että tulet raivoamaan joka kommenttiin.Sinulle valepukille varmaan, kun kaikki ei juttujas osta.
Olen puhunut täällä ihan itsenäni kokoajan ja vain yhden ihmisen suulla. Nämä sun näkemät muut roolit on pääsi kuvitelmaa. Taidat vetää itse täällä useaa roolia, niin luulet että muutkin tekevän niin. Oli miten oli, niin mulla ei ole mitään tarvetta trollata asialla. Näköhavaintoja on asiasta myös itselleni ja jos et ole samoissa paikoissa kanssani, niin se on voi voi.
Sinä saat rauhassa uskoa niin, kukaan ei kiellä sitä. En vaan ymmärrä, että miten sulle voi olla noin suuri asia se, jos kaksi oletettavasti heteromiestä juttelevat kahdestaan. Olet todella mustasukkainen siitä kenen kanssa B viettää aikaa.Lässyti lää, miks pitäisi uskoa ja omani itsenäni täällä olen, onhan ne porukalla voinutkin kulkea, sitä en epäile.
Täällä on yksi Pentti, joka on vapaa. Tosishippari, haittaako se?Täältäkö saa naista?
No kuvaile edes kenestä on kyse ja missä? Plus miten sä oot voinu tämmösen nähdä jos ei voi jakaa missään? Haluaisin uskoa mutta ymmärtänet että hankala uskoa että olisit esimerkiks viettäny aikaa näiden ihmisten kanssa jossain yksityisesti.Ei tänne oikein voi. Sanotaan nyt että erittäin silminnähtävä
Tyylistä ja käytetyistä sanavalinnoista tms. voi päätellä. -eriMistä tiedät, että ovat samoja henkilöitä.
Ei ole X:ssä materiaalia, mutta K faneilta voit kysymällä saada. KK ja B ovat myös vahingossa päätyneet ihmisten stooreihin, mutta ne on sattumahavaintoja ja ei fanien instoissa. Pitää osata hakea oikeasta paikasta.Olisin hitsin kiitollinen jos voisit vinkata x:stä jonkun tunnistevihjeen, jolla löytyy Porvoon juttua. Seuraan kyllä montaa K-fanitiliä mutta oon tuhonnu fyp algoritmini hakemalla vähän sitäsuntätä.
No kuvaile edes kenestä on kyse ja missä? Plus miten sä oot voinu tämmösen nähdä jos ei voi jakaa missään? Haluaisin uskoa mutta ymmärtänet että hankala uskoa että olisit esimerkiks viettäny aikaa näiden ihmisten kanssa jossain yksityisesti.
Bojan sanoo lopuks Porvoo, ei brother.Murut toisilleen:
"HOW ARE YOU DOING BABY?????
VERY GOOD BABY"
https://x.com/ridzashi/status/2075705628543049819
Mua hämäs tässä, kun jotkut kommentoi, ettei kuulosta Jereltä edes yhtään showlta. Minä kyllä ajattelin, että kuulosti.
Sanooko Bojan siinä vielä lopuksi brother? Vaikka ekana sanoo joo very good baby?
Tavallaan se sit veis pohjaa siltä, että K sanoo show-mielessä, koska B nopeasti tajuais, että äää, tää oli liikaa, ja korjaa, mutta toisaalta K on silti voinut sanoa se lavapersoonana (ääneen) ja Bojan leikkii mukana.
Vähän vaikea jotenkin uskoa, että oho, lipsahti lavalla K:lta joku Bojanin normi kutsumatyyli.
No tietenkin on, J:llä vielä pieni.Tuo K:n kalsari missä vetää bibin kanssa sipsiä taitaa kyllä olla tarkoituksella fyllattu. Ei seisokki tuollainen tennispallo ole![]()
Eipä kyllä voi.Tyylistä ja käytetyistä sanavalinnoista tms. voi päätellä. -eri
Ei ole X:ssä materiaalia, mutta K faneilta voit kysymällä saada. KK ja B ovat myös vahingossa päätyneet ihmisten stooreihin, mutta ne on sattumahavaintoja ja ei fanien instoissa. Pitää osata hakea oikeasta paikasta.
Juu, aika ”kuuro” tarttee olla, jossei erota tota.Bojan sanoo lopuks Porvoo, ei brother.
Koloradossa?Näkyy eräässä videossa hyvin kun poistuvat peräkkäin bäkkärille esityksen jälkeen. Hämärää, mutta eräässä videossa valo sattuu sopivasti. Luulin että vyö tms oli rikki kun täytyy pidellä housuja, mutta syy olikin toinen. Kävelykin on tosi hankalaa...![]()