V
vierailija
Vieras
KK ja B ovat viettäneet aikaa useasti yhdessä. Turha kieltää heidän yhteyttään.
Mulle tuli uutena juttuna, tää on kiva kuulla. Kk on taatysti hauskaa, herkkää ja piristävää seuraa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
KK ja B ovat viettäneet aikaa useasti yhdessä. Turha kieltää heidän yhteyttään.
Syöttää kyllä monenlaista.Sulle nyt algoritmi ei varmaan muuta syötä kuin BK:ta.
Juu mutta näet koko X:n sisällöstä vain murto-osan.Syöttää kyllä monenlaista.
Tuliko paniikki?No eihän ole, eivät ainakaan kaksin missään, niin selkeästi keksitty juttu.
Eihän oo kuin yksi?KKlla on kaksi instaa.
No ohhhohTotta! Näyttää seuraavan sitä yksityistä ja alkoi seurata toukokuussa.
Ei niin, ja B ei seuraa häntä.Eihän oo kuin yksi?
Minkäslaista sais olla?Täältäkö saa naista?
Löytyyköhän tää vielä jostain?
Shippishow? Eiks niitten pitänyt kauheesti kärsiä ja inhota sitä, et niitä shipataaan keskenään?Mä kerron: toi on showta. Ei sitä ole kovin vaikea sitä tajuta. Ystäviä toki.
Kaikki käy!Minkäslaista sais olla?
Jokin optinen harha toisin sanoen.
Mistä tiedät, että ovat samoja henkilöitä.Mielenkiintoista tässä on se, että he jotka ruokkivat ihmisiä jutuillaan vauvalla, ruokkivat tätä ketjua trollauksillaan. Mikä teki heistä trolleja? Säännöt, tosishippaus…?
Yks kiukkuinen kekä ollut vailla kullia jo vuosikymmeniä.Kaikki käy!
Miksi tää on niin kova juttu sulle. Itse näin Areenalla kun Bb ja B juttelivat pitkään. Porvoossa taas KK ja B olivat pariin otteeseen kahdestaan. Onko sulle jokin ongelma siinä että B juttelee ihmisten kanssa. Luoja että olet mustis.No eihän ole, eivät ainakaan kaksin missään, niin selkeästi keksitty juttu.
Multa meni totta puhuen kaikki tää ohi silmien koska höyrysin vaan bb/K yhteiskontentista. (Ja oli kyllä mistä höyrytäkin, kuten se tiktok jossa kärpyn boksereissa, no, tapahtuu jotain)
Mut nyt kiinnostaa ja harmi ku missasin
Tämä on kyllä niin totta.Täällä törmää todella usein vihaan ja ennakkoluuloihin ihan kaikkia ikäluokkia, sukupuolia ja suuntautumisia kohtaan.
Tämä on kyllä niin totta.Täällä törmää todella usein vihaan ja ennakkoluuloihin ihan kaikkia ikäluokkia, sukupuolia ja suuntautumisia kohtaan.
Ainakin pari ihmistä huomannut KKn ja Bn olleen kahdestaan Porvoossa mun lisäksi. Miksi mulla olis sun mielestä tarve keksiä tällaista? Mitä mielestäsi hyötyisin siitä?No eihän ole, eivät ainakaan kaksin missään, niin selkeästi keksitty juttu.
Siinä videossa myös juttelevat ja naureskelevat keskenään, mut fanit tarkkailee et mitä he puuhaavat ja kenen kanssa viettävät aikaa. Jos olet vain B/K shippiin keskittyvistä paikoissa ja se on ainoa asia, mikä sua kiinnostaa, niin sulta menee 99% kaikesta ohi.
Oma keksimäsi hahmo, kysy itseltäsi pöljä.Onko ennustaja vielä tällä palstalla?
Käärijän tiktok jossa ne muistaakseni on naamat vastakkain, sivulta kuvattu, K syö jotain sipsejä ja on syystä tai toisesta alushoususillaan.Mitäh, stop the press. Nyt seis. Siis bibinos/Kärtsä yhteiskontsa siis missä tilanteessa? K: n boksereissa tapahtuu jotain???
Mulla on nimittäin aika sensitiivistä matskua missä eräällä kolmannella todellakin tapahtuu jotain kun läsnä sekä k+ bb
Olen yrittänyt kyllä etsiä ja oisin hirveän kiitollinen jos voisit jakaa videon tuntomerkit jolla löytyisi.
Löytyy, oon tehny pientä koostevideota pöytälaatikkoon![]()