V
vierailija
Vieras
Oho, ai se tarjous jatkui! Noh, hyvä juttu.
Siis TODELLA hyvä tämä reppu. Ollu jo reissun päällä. Me like.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oho, ai se tarjous jatkui! Noh, hyvä juttu.
Siis TODELLA hyvä tämä reppu. Ollu jo reissun päällä. Me like.
Eihän ole, loukkaat Dzejlaa.Toi on ihan täysin Dzejlan näköinen toi E.
Se on suomeksi kuvitteellinen.Bojere on ainoastaan imaginaarinen rakennelma sinun ja muutaman samanhenkisesi päässä. Menikö perille? No ei tainnut.
Minusta imaginaarinen on parempi ilmaisu. Itsekin käyttäisin sitä mielummin kuin kuvitteellista. -se eriSe on suomeksi kuvitteellinen.
Oo-on.Eihän ole, loukkaat Dzejlaa.
Toi on ihan täysin Dzejlan näköinen toi E.
Mikä kroaattiJa kolmantena samaan korttipakkaan kroaatti-influ. Aivan samasta puusta kaikki kolme. Kroaatti on kaunein näistä tosin
Kannattaa seurata Bojania, saattaa vilahdella jatkossa siellä. Toivottavasti häälehteen tulee iso juttu heistä.Minä en oikeasti ala, jos KK häviää kuviosta.![]()
Sellaisia nyt kuitenkin on. Salakuvaajat vaanii melkein missä vain.Ei sitä tarvitse myöntää mihinkään medialle tai laittaa someen. Ei kukaan jaksa sellaista suhdetta, jossa ei saisi olla kodin ulkopuolella missään yhdessä. Se on tervettä, että uskaltavat halailla ja pussailla julkisesti.
Ai onBojan ottanut myös täytteitä.
Kannattaa seurata Bojania, saattaa vilahdella jatkossa siellä. Toivottavasti häälehteen tulee iso juttu heistä.
Mikä kroaatti
www.instagram.com
Jollain meni tämäkin totuus tunteisiin.Mihin Bojan on ortanut täytettä? Alkuperäinen viesti katosi ja minua kiinnostaa![]()
Mä kyllä ihmettelen näitä vihaseuraajia, jotka ravaa keikoilla eri laissakin. Eikö hänellä pitänyt olla vakava sydänongelmakin.
Botoxia ja leukaan laittanut täytettä.Mihin Bojan on ortanut täytettä? Alkuperäinen viesti katosi ja minua kiinnostaa![]()
Mä en ole ihan varma aatteleeko K noin viktoriaanisesti, kun mietin sitä niitten esitystä.
Mietin tätä E:n podia. Onkohan niillä viimeaikoina ollut keskustelua suhteen julkistamisesta. K tuskin edelleenkään haluaa, mutta voisi vaan ilmoittaa olevansa suhteessa. Toki ei se salailua ole, jos ei puhu mitään.
Missä?Stalkkerimummo taas ollut vauhdissa![]()
Menikö bojere taas tunteisiin, 1000. kerran. Olet hävinnyt tämän saagan totaalisesti. Menikö perille? No ei tainnut.Bojere on ainoastaan imaginaarinen rakennelma sinun ja muutaman samanhenkisesi päässä. Menikö perille? No ei tainnut.