V
vierailija
Vieras
Tuskin, kun hengaa kuntovalmentajan kanssa nykyään tää J:n kaveri.Lavan edessä ranssiva nainen on Ronyn gf. Löytyy ihan Ronyn profiilista kuva hänestä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuskin, kun hengaa kuntovalmentajan kanssa nykyään tää J:n kaveri.Lavan edessä ranssiva nainen on Ronyn gf. Löytyy ihan Ronyn profiilista kuva hänestä.
Miksi tee kyyläätte näitä.R ei ole julkkis.
En ole kiusannut täällä ketään. Enkä ole ainoa joka täällä huomauttaa siitä että nämä kirjoitukset eivät ole ok täällä.No aika myöhään itekin valvoin, eikä mitään sellaisia ollut, ja poistan sit vastaavasti näitä sinun toisia kiusaavia.
Normaalilla älyllä varustettu ihminen pystyy näkymään että ne viestit ovat loukkaavia. Ei Bojan niitä täällä näe mutta parempi poistaa sellaiset likakaivo viestit silti.
Minä ainakin puhun heistä. Näyttävä pari ja rakkaus on ihanaaJoskus voisi itse olla se fiksumpi. Seuraa sinä heidän suhdettaan muualla, eihän täällä muutenkaan varsinaista keskustelua heistä olen ollut, yksittäisiä tiedotuksia, että siellä se on mukana ja nähtiin tekevän sitä ja tätä. Sen suhteen seuraamiseen et tätä ketjua tarvitse. Ymmärrän, että kiukuttaa kun itse joutuu antautumaan ja väistymään, mutta tässä kohtaa se olisi fiksuinta. Koska muuten tätä haukkumisen kierrettä ei saada ikinä loppumaan.
Nää on edelleen asioita jotka kuka vaan voi netistä tarkistaa ja kehittää niistä tarinan.Voit katsoa lähteneet lennot HKI-Vantaa tänä aamuna. Me ollaan nyt perillä Malagassa ja Norwegianin lento lähti portilta 24 klo 6:10 joka on portti 23 vieressä. Mulle on ihan sama uskotko tai et. Minulle itselleni oli hieno hetki nähdä Bojan ihan lähietäisyydeltä ja vaihtaa pari sanaa kun olen häntä ja näitä eri palstoja seurannut reilut 3 vuotta.
Olihan se hyvä et kumottiin toi jo suhdetta ilman tietoa väittäjien juttu.
E on sopivan pikkuinenkin.Minä ainakin puhun heistä. Näyttävä pari ja rakkaus on ihanaa![]()
Näin juuri, vaikka muutoin vois kyllä ollakin lähtenyt, ei hän välttämättä Ouluun ois mennyt muutoinkaan.Nää on edelleen asioita jotka kuka vaan voi netistä tarkistaa ja kehittää niistä tarinan.
Plus et jos B vain käsimatkatavaroille ei ees ois tarttenut noin aikaisin mennä.Näin juuri, vaikka muutoin vois kyllä ollakin lähtenyt, ei hän välttämättä Ouluun ois mennyt muutoinkaan.
Mutta tärkein kysymys: vieläkö sillä oli sama huppari päällä?Voit katsoa lähteneet lennot HKI-Vantaa tänä aamuna. Me ollaan nyt perillä Malagassa ja Norwegianin lento lähti portilta 24 klo 6:10 joka on portti 23 vieressä. Mulle on ihan sama uskotko tai et. Minulle itselleni oli hieno hetki nähdä Bojan ihan lähietäisyydeltä ja vaihtaa pari sanaa kun olen häntä ja näitä eri palstoja seurannut reilut 3 vuotta.
Tuskin, kun hengaa kuntovalmentajan kanssa nykyään tää J:n kaveri.
Eli sinustakaan ei löydy sitä fiksua aikuista, vaan haluat ylläpitää tätä kiusaamista.Minä ainakin puhun heistä. Näyttävä pari ja rakkaus on ihanaa![]()
Nähdäänköhän Oulussa tänään, jos etukäteen juhli synttäreitään eilen.Minä ainakin puhun heistä. Näyttävä pari ja rakkaus on ihanaa![]()
Ja K taitaa olla KK:lle little but hot fetishKarim on Kärtsän voimaeläinAina lähellä, from now on.
Viimeksi illalla, kun katoin stoorit oli oikein tägännyt tän R. Tuolla on varmaan minun aiempikin kirjoitus asiasta jossain.No ei todellakaan hengaa. Kumita ihmissuhdekartasta
Missä sanoin, että olen itse haukkumassa? Kerroin sen, mikä on johtanut siihen, miksi jotkut ei oikein siedä Bojania tai miksi hänestä puhuminenkin ärsyttää. Jälleen kerran luetun ymmärtämistä kaivataan.Miksi pitää haukkua Bojania. Etkö sinä voi yrittää olla se fiksu aikuinen täällä, koska nämä pari shippaajaa ei siihen kykene. Jos et halua lopettaa tätä, niin etkö voi edes vain haukkua näitä shippaajia mutta jättää Bojanin rauhaan. Hän ja Jere ovat syyttömiä tähän pskaan.
Eli ainakin jollakin lailla kuntovalmentajan elämään kuuluu.Viimeksi illalla, kun katoin stoorit oli oikein tägännyt tän R. Tuolla on varmaan minun aiempikin kirjoitus asiasta jossain.
Niin ovat treenanneet yhdessä? Sitäpaitsi C on tehnyt kaksi päivää sitten postauksen jossa kertoo olevansa sinkku.Viimeksi illalla, kun katoin stoorit oli oikein tägännyt tän R. Tuolla on varmaan minun aiempikin kirjoitus asiasta jossain.
Täällä olevilla ei ole kuitenkaan tarvetta kirjoittaa mitään p*no juttuja Tommysta ja Kärtsästä vain Bojanin fanit kirjoittavat niitä Bojanista ja Kärtsästä niitä? Miksi ihmeessä, miksette voi toimia niinkuin normaalit ihmiset?