K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hirveää valitusta koko yö! Shippaajat sitä ja shippaajat tätä Yhyy. Oletteko ollenkaan aikuisia tai normaalit älynlahjat omaavia? Kaikesta pas*akirjoittelusta syytetään shippaajia, vaikka yhtään negatiivista, ilkeää tai halveksivaa viestiä ei täältä löydy. Haukutaan ja shipataan jotain omaa ja haukutaan siitäkin bojeristit. Kyllä tuo yksi bojeristi vähän keulii, mutta ainakaan ei jatkuvalla syötöllä mollaa ja hauku. Positiiviset viestit on täällä harvinaisuus, ja alan jo tuntea sympatiaa häntä kohtaan, kun yrittää pitää yksin täällä edes jonkinlaista mukavaa tunnelmaa. Lopettakaa se jatkuva parjaaminen ja muiden syyllistäminen ja kirjoittakaa niitä mukavia juttuja tai antakaa ketjun kuo lla, kun se yksi kirjoittaa harhojaan ainoana. Te luotte tämän ketjun hengen jatkuvalla valituksella. Näitä valitusviestejä on satoja, bojere-palvontaa ehkä 10.
Pahinta on se ettei nämä shipparit ees ymmärrä omaa käytöstään. Pitävät sitä naisten haukkumista normaalina asiana.

On mainittu valitettavasti koko nimeltä ja samoin hänen podinsa useaan otteeseen. Eiköhän uteliaat ole löytäneet tänne sen takia.
Mutta jos olet niin huolissasi hänen haukkumisestaan, niin miksi kerta toisensa jälkeen täällä pitää hänet mainita? Kun tiedät, että siitä aluksi positiivisesta maininnasta lähtee se haukkuminen käyntiin? En puolustele haukkujia, mutta joskus olisi vaan yhteisen hyvän takia parempi itse karttaa näitä tilanteita eikä ruokkia lisää.

Mutta jos olet niin huolissasi hänen haukkumisestaan, niin miksi kerta toisensa jälkeen täällä pitää hänet mainita? Kun tiedät, että siitä aluksi positiivisesta maininnasta lähtee se haukkuminen käyntiin? En puolustele haukkujia, mutta joskus olisi vaan yhteisen hyvän takia parempi itse karttaa näitä tilanteita eikä ruokkia lisää.
En mä hänestä mitään kirjoita. Kerroin vain että olen bongannut koko nimen ja podin nimen täällä. Hänen faninsa täällä fiksusti tuntuvat kirjoittavan, koska käyttävät etunimen ensimmäistä kirjainta. Suosittelen muitakin käyttämään näistä kaikista henkilöistä pelkkää kirjainta, niin uteliaat ulkopuoliset eivät tähän saisse ketjuun löydä tai jos olette oikein fiksuja niin lopetatte sen haukkumisen.

Miksi pitäisi olla hiljaa, ettei vaan haukuttaisi? Minua ainakin kiinnostaa näiden suhde. Jos jotkut discordin shippaajat kokee elämäntehtäväkseen haukkua kaikki naiset niin pitäisikö vaan olla hiljaa?

Miksi pitäisi olla hiljaa, ettei vaan haukuttaisi? Minua ainakin kiinnostaa näiden suhde. Jos jotkut discordin shippaajat kokee elämäntehtäväkseen haukkua kaikki naiset niin pitäisikö vaan olla hiljaa?
Joskus voisi itse olla se fiksumpi. Seuraa sinä heidän suhdettaan muualla, eihän täällä muutenkaan varsinaista keskustelua heistä olen ollut, yksittäisiä tiedotuksia, että siellä se on mukana ja nähtiin tekevän sitä ja tätä. Sen suhteen seuraamiseen et tätä ketjua tarvitse. Ymmärrän, että kiukuttaa kun itse joutuu antautumaan ja väistymään, mutta tässä kohtaa se olisi fiksuinta. Koska muuten tätä haukkumisen kierrettä ei saada ikinä loppumaan.

Mites se nyt on portti 23 kun aiemmin kesällä oli muistaakseni 34?

Lisäksi näytäksä vielä tästä, että missä se teidän Malagan lähtöportti 24 on?
Voit katsoa lähteneet lennot HKI-Vantaa tänä aamuna. Me ollaan nyt perillä Malagassa ja Norwegianin lento lähti portilta 24 klo 6:10 joka on portti 23 vieressä. Mulle on ihan sama uskotko tai et. Minulle itselleni oli hieno hetki nähdä Bojan ihan lähietäisyydeltä ja vaihtaa pari sanaa kun olen häntä ja näitä eri palstoja seurannut reilut 3 vuotta.

Yhteistyössä