K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus voisi itse olla se fiksumpi. Seuraa sinä heidän suhdettaan muualla, eihän täällä muutenkaan varsinaista keskustelua heistä olen ollut, yksittäisiä tiedotuksia, että siellä se on mukana ja nähtiin tekevän sitä ja tätä. Sen suhteen seuraamiseen et tätä ketjua tarvitse. Ymmärrän, että kiukuttaa kun itse joutuu antautumaan ja väistymään, mutta tässä kohtaa se olisi fiksuinta. Koska muuten tätä haukkumisen kierrettä ei saada ikinä loppumaan.
Minä ainakin puhun heistä. Näyttävä pari ja rakkaus on ihanaa❤️

Voit katsoa lähteneet lennot HKI-Vantaa tänä aamuna. Me ollaan nyt perillä Malagassa ja Norwegianin lento lähti portilta 24 klo 6:10 joka on portti 23 vieressä. Mulle on ihan sama uskotko tai et. Minulle itselleni oli hieno hetki nähdä Bojan ihan lähietäisyydeltä ja vaihtaa pari sanaa kun olen häntä ja näitä eri palstoja seurannut reilut 3 vuotta.
Nää on edelleen asioita jotka kuka vaan voi netistä tarkistaa ja kehittää niistä tarinan.

Voit katsoa lähteneet lennot HKI-Vantaa tänä aamuna. Me ollaan nyt perillä Malagassa ja Norwegianin lento lähti portilta 24 klo 6:10 joka on portti 23 vieressä. Mulle on ihan sama uskotko tai et. Minulle itselleni oli hieno hetki nähdä Bojan ihan lähietäisyydeltä ja vaihtaa pari sanaa kun olen häntä ja näitä eri palstoja seurannut reilut 3 vuotta.
Mutta tärkein kysymys: vieläkö sillä oli sama huppari päällä?

Miksi pitää haukkua Bojania. Etkö sinä voi yrittää olla se fiksu aikuinen täällä, koska nämä pari shippaajaa ei siihen kykene. Jos et halua lopettaa tätä, niin etkö voi edes vain haukkua näitä shippaajia mutta jättää Bojanin rauhaan. Hän ja Jere ovat syyttömiä tähän pskaan.
Missä sanoin, että olen itse haukkumassa? Kerroin sen, mikä on johtanut siihen, miksi jotkut ei oikein siedä Bojania tai miksi hänestä puhuminenkin ärsyttää. Jälleen kerran luetun ymmärtämistä kaivataan.

Yhteistyössä