K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tuli mieleen taas se Jeren rakkaudentunnustus Bojanille Hesarin lyhythaastiksessa 2023. "I love you Bojan. Come to Finland. With me."
Että luulikohan Jere siinä, että se lähetettäisiin jotenkin vain Bojanille, eikä pistettäisi haastattelun perään kaikelle kansalle? Kun oli jotenkin niin todella intiimi viesti kyllä se.
 
Mulle tuli mieleen taas se Jeren rakkaudentunnustus Bojanille Hesarin lyhythaastiksessa 2023. "I love you Bojan. Come to Finland. With me."
Että luulikohan Jere siinä, että se lähetettäisiin jotenkin vain Bojanille, eikä pistettäisi haastattelun perään kaikelle kansalle? Kun oli jotenkin niin todella intiimi viesti kyllä se.
Ei jumankauta tätä trollauksen tasoa.🤣 Keksi edes jotskin uutta, tämä sama trollaus on ollut tässäkin ketjussa jo ainakin 3 kertaa.
 
Joostin biisit paljon nykyaikaisempia ja erikosempia kuin Kärpällä. Lisäksi persoona ja miten kantaa itseään on jotain hyvin erilaista karismaa. Hän on outolintu, jossa on myös sellaista androgyyniä energiaa. On myös poliittisesti valveutunut. Ajanmittaan olen alkanut pitää Joostia ihan super kuumana. Lisäksi olen ymmärtänyt, että hän on bi tai pan, kuten itsekin. Musta on siistiä, että mies kertoo asiasta julkisesti.
Eipä ole tainnut mitään julkisesti kertoa. Linkkaapa johonkin missä näin sanoo. Jos jotain epämääräistä höpisee lavalla ja fanit tekee siitä omia päätelmiään, se ei ole mitään julkista kertomista.

Tietenkin hän on erilainen persoona ja tekee erilaista musiikkia. On makuasia kummasta pitää enemmän.
 
Samaa se on Jerellä ja Bojanilla. Vähän yksityisempää tosin, koska Jere on vielä vaiheessa vikittellä Boitsu itselleen.
Eikö sua itseäsi kyllästytä jo nämä vanhat, väkinäiset ja kuluneet läpät? K ja B ovat molemmat viisujen jälkeen tavanneet mielenkiintoisia ihmisiä ja kivaa kontsaa on saatu. Itse tykkään Bojanista ja Joksuista, mutta K ei ole edes 0.00001% heidän elämästään, vaikka se ystävyys kivaa katsottavaa onkin.
 

Yhteistyössä