V
vierailija
Vieras
Voi olla, mutta en usko. Isompia oli just Red rocks ja Taiwan.Vai meinasiko Skansenia, Ruotsin markkinat on kuitenkin isot K:lle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi olla, mutta en usko. Isompia oli just Red rocks ja Taiwan.Vai meinasiko Skansenia, Ruotsin markkinat on kuitenkin isot K:lle.
Ja Ruotsi kanssa, siellä on iso fanikunta.Kroatiassa oli ilmeisesti 30k! Mutta en usko, että on nämä mitenkään järkeviä markkina-alueita. Britit ja Saksa taitaa olla ne, mihin haluaa.
Onneksi ne kuitenkin menivät lopulta hienosti (sähköt palautu yms) eikä tullut katastrofia.Slovenia, poikkiksen Karnevaalit.
Mistä tiedät, ettei ehdotus tullut Joostilta tai mitä jos se oli kahden kaveruksen spontaania keskinäistä huumoria? Että sä olet ankea.Nyt oli teennäistä ja mautonta, kas kun Joost on suostunut tollaiseen, ja hassun hauskat K:n vaatteet, onneks ei silloin tunkenut mukaan ku itse keikalla olin.
Mistä tiedät, ettei ehdotus tullut Joostilta tai mitä jos se oli kahden kaveruksen spontaania keskinäistä huumoria? Että sä olet ankea.
(Vastailet aidolle)Mistä tiedät, ettei ehdotus tullut Joostilta tai mitä jos se oli kahden kaveruksen spontaania keskinäistä huumoria? Että sä olet ankea.
Eihän vastaile, vaan minulle (kekä)(Vastailet aidolle)
No monesti onkin, mutta tän kerran teatteri valitettavasti ei.Jos aidosta puhutaan, K:n ja Joostin meininki on niin ihanan aitoaEi tarvitse mitään ylimääräistä pakotettua meinikiä vaan kaksi samantyylistä yhdessä lavalla ja sen ulkopuolella.
Jos aidosta puhutaan, K:n ja Joostin meininki on niin ihanan aitoaEi tarvitse mitään ylimääräistä pakotettua meinikiä vaan kaksi samantyylistä yhdessä lavalla ja sen ulkopuolella.
Ystävyystasolla siis.No monesti onkin, mutta tän kerran teatteri valitettavasti ei.
Hyvältähän tuo Tw klippi ainakin näytti.No monesti onkin, mutta tän kerran teatteri valitettavasti ei.
Ei minun silmään kyllä, K:n asukin typerä.Hyvältähän tuo Tw klippi ainakin näytti.
Mutta siis uskon et K-faneille kelpaa (kaikki)Ei minun silmään kyllä, K:n asukin typerä.
Näillä on kyllä kiva suhde. Molemmilla niin suuri arvostus toisiaan kohtaan ja ihanan läheisiä. Ja fanitkin tykkää.Jos aidosta puhutaan, K:n ja Joostin meininki on niin ihanan aitoaEi tarvitse mitään ylimääräistä pakotettua meinikiä vaan kaksi samantyylistä yhdessä lavalla ja sen ulkopuolella.
Kateellisen puhetta.Ei minun silmään kyllä, K:n asukin typerä.
Tekoälyn mukaan Joker Outilla on useita hittibiisejä.Eipä niillä ole yhtäkään hittibiisiä ja huonot kuuntelijamäärät.
Aidointa tosin Jerellä ja Bojanilla.Näillä on kyllä kiva suhde. Molemmilla niin suuri arvostus toisiaan kohtaan ja ihanan läheisiä. Ja fanitkin tykkää.
Ai mistä muka, kyllä minä Joostin keikoille edelleen pääsen, jos haluaisin, K:ta en niihin tosin kaipaa.Kateellisen puhetta.
Jep, kiva ettei tarvitse korostaa tai mitään vaan aitous näkyy kaikessa.Näillä on kyllä kiva suhde. Molemmilla niin suuri arvostus toisiaan kohtaan ja ihanan läheisiä. Ja fanitkin tykkää.
Ns. miekkailu olikin niin aitoa, hehheh hee.Jep, kiva ettei tarvitse korostaa tai mitään vaan aitous näkyy kaikessa.
Joost ei varmaan sinua sinne kaipaa.Ai mistä muka, kyllä minä Joostin keikoille edelleen pääsen, jos haluaisin, K:ta en niihin tosin kaipaa.
Tämä. On jotenkin niin vilpitöntä. Kiva seurata ne pienet asiat, mitä meille jaetaan.Jep, kiva ettei tarvitse korostaa tai mitään vaan aitous näkyy kaikessa.