V
vierailija
Vieras
Ei vaan koska osaavat katsoa esitystä ihan objektiivisesti. K nyt sattuu olemaan karismaattinen esiintyjä ja näin sanovat nekin, jotka eivät fanita tai kuuntele häntä. Basshunter ei tosiaan ollut parhaimmillaan ja melkein alkoi itkeä yhdessä kohtaa, mutta onneksi sai koottua itsensä. Miksi kukaan toivoisi, että toinen collab-osapuoli epäonnistuisi tai esiintyisi huonosti?Vain koska ylentävät K:ta.