V
vierailija
Vieras
Ja tässähän on tämä oikea haukkuja kylläkin, aina reagoimassa pidempiin kirjoituksiin.Va jakin päiväkirja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja tässähän on tämä oikea haukkuja kylläkin, aina reagoimassa pidempiin kirjoituksiin.Va jakin päiväkirja.
Häh? Tällainen kirjoittelu on niin tuubaaa. Kuvitteletko oikeasti jotakuta kannustamaasi henkilöä haittaavan sinun harhaiset kuvitelmasi hänestä? Tai se, jos sinulle tulikin kuvitteellinen paha mieli? Jokainen on itse vastuussa mielestään, jos et mukamas tiennyt, ketä kannustat lähtemään, se on oma syysi. Tää on tällaista toisen henkilön kiusaamista, että koitat muka luoda hänelle pahan mielen sillä, että itket, että "yhyyyy, olin ystäväsi ja nyt koska sanoit jotakuta idioottia pelleksi, kadun, että autoin". Lol, tuskinpa olit niin merkittävä osuus siinä, että henkilö päätti reissuun lähteä. JA tällainen jälkikäteiskirjoittelu vain paljastaa, ettet koskaan mikään oikea tukija ollutkaan.No niin, asia tuli selväksi. Tämä kiinnosti minua siksi, koska olen se, joka kannustin sinua epäröidessäsi lähtemään Sloveniaan ja ilahduin puolestasi, että lähdit. Nyt hieman kaduttaa, koska tajuan kannustaneeni muita ikävästi nimittelevää henkilöä.
Sössön sössön, uskotaan juu juu.Joo, oma mokani, että halusin kannustaa ja olla positiivinen. Pitäisi muistaa, että sellainen ei kuulu tänne vaan täällä pitää haukkua ja ilkeillä. Ois kai viisaampi häipyy täält. No joo, enpä varsinaisesti edes "asu" täällä, kun en edes tunnista eri kirjoittajia samalla tavoin kuin vakkarit.
Häh? Tällainen kirjoittelu on niin tuubaaa. Kuvitteletko oikeasti jotakuta kannustamaasi henkilöä haittaavan sinun harhaiset kuvitelmasi hänestä? Tai se, jos sinulle tulikin kuvitteellinen paha mieli? Jokainen on itse vastuussa mielestään, jos et mukamas tiennyt, ketä kannustat lähtemään, se on oma syysi. Tää on tällaista toisen henkilön kiusaamista, että koitat muka luoda hänelle pahan mielen sillä, että itket, että "yhyyyy, olin ystäväsi ja nyt koska sanoit jotakuta idioottia pelleksi, kadun, että autoin". Lol, tuskinpa olit niin merkittävä osuus siinä, että henkilö päätti reissuun lähteä. JA tällainen jälkikäteiskirjoittelu vain paljastaa, ettet koskaan mikään oikea tukija ollutkaan.
Samaa on tehty myös minulle. Eli itketty, miten on minua puolustettu ja sitten petytty. Voin sanoa; ei hetkauta.
Häh? Tällainen kirjoittelu on niin tuubaaa. Kuvitteletko oikeasti jotakuta kannustamaasi henkilöä haittaavan sinun harhaiset kuvitelmasi hänestä? Tai se, jos sinulle tulikin kuvitteellinen paha mieli? Jokainen on itse vastuussa mielestään, jos et mukamas tiennyt, ketä kannustat lähtemään, se on oma syysi. Tää on tällaista toisen henkilön kiusaamista, että koitat muka luoda hänelle pahan mielen sillä, että itket, että "yhyyyy, olin ystäväsi ja nyt koska sanoit jotakuta idioottia pelleksi, kadun, että autoin". Lol, tuskinpa olit niin merkittävä osuus siinä, että henkilö päätti reissuun lähteä. JA tällainen jälkikäteiskirjoittelu vain paljastaa, ettet koskaan mikään oikea tukija ollutkaan.
Samaa on tehty myös minulle. Eli itketty, miten on minua puolustettu ja sitten petytty. Voin sanoa; ei hetkauta.
Jep. Ja haukutaan Bojania joka käänteessä, mä en ainakaan koskaan sano kenellekään kivasti kirjoittavalle mitään ilkeää, se taas, että sanoo ilkeille samalla mitalla takaisin on vain hyvää käytöstä.Ja tässähän on tämä oikea haukkuja kylläkin, aina reagoimassa pidempiin kirjoituksiin.
Do dii-in, koska kyseessä on trolli.Olet aika ilkeä henkilö kun haukut ja vähättelet toisen kokemusta. Minäkin kokenut tämän henkilön jutut häiritsevinä, mutta ei tulisi mieleenkään arvioida hänen matkaansa, vaikka sen hotellihuoneessa viettikin. Oma ongelmansa. Mutta tämä sinun muiden haukkuminen on sairasta.
Näin on, kirjoitetaan pitkiä kirjoituksia ja haukutaan K:ta.Olet aika ilkeä henkilö kun haukut ja vähättelet toisen kokemusta. Minäkin kokenut tämän henkilön jutut häiritsevinä, mutta ei tulisi mieleenkään arvioida hänen matkaansa, vaikka sen hotellihuoneessa viettikin. Oma ongelmansa. Mutta tämä sinun muiden haukkuminen on sairasta.
Nimenomaan ei hauku, vaan tämä minuun muka pettynyt, vaikka ei edes sanojensa mukaan täällä pysty ihmisiä tunnistamaan niin väittää minua tyyliin pahimmaksi haukkujaksi, sellaiset jutut taitaa tulla ihan muilta ihmisiltä, kuten vaikkapa niiltä stalkkaajilta.Olet aika ilkeä henkilö kun haukut ja vähättelet toisen kokemusta. Minäkin kokenut tämän henkilön jutut häiritsevinä, mutta ei tulisi mieleenkään arvioida hänen matkaansa, vaikka sen hotellihuoneessa viettikin. Oma ongelmansa. Mutta tämä sinun muiden haukkuminen on sairasta.
Olet aika ilkeä henkilö kun haukut ja vähättelet toisen kokemusta. Minäkin kokenut tämän henkilön jutut häiritsevinä, mutta ei tulisi mieleenkään arvioida hänen matkaansa, vaikka sen hotellihuoneessa viettikin. Oma ongelmansa. Mutta tämä sinun muiden haukkuminen on sairasta.
Onko jotenkin sinun huoli, en muista et ois ollut koskaan mitään erityistä tiettyä ryhmää, vaan ollut eri tyyppienkin kanssa, plus noissa viesteissähän hänelle seuraa tarjotaan kanssa et luulen että kyseinen ihminen pärjää.Miks tuo superfani valittaa, että yksin ei huvita keikoille mennä?Onko se Kääryleryhmä jättänyt sen jostain syystä
Erika kertoo, että olisi ottanut pride-lipun mieluummin avajaisiin kuin Suomen lipun. Samaa mieltä, minäkin olisin ennemmin ottanut Ruotsin lipun kuin Suomen.
Kukapa ei, mutta hyvin kyllä onnistui haukkumaan suomalaiset, joten ehkä hyväkin yrittää vaivihkaa siirtyä ulkomailleErika kertoo, että olisi ottanut pride-lipun mieluummin avajaisiin kuin Suomen lipun. Samaa mieltä, minäkin olisin ennemmin ottanut Ruotsin lipun kuin Suomen.
Ei kylläkään hauku, olihan se outoa se Kajn osan niin paljon taakse meno, ite en onneks tohon mennyt mukaan ja tiesin etteivät kolmen parhaan joukkoon yllä, kuten tänä vuonna Lindasta ja Petestä sama, ihmettelen et kaikki ei yleiseti tunnista mikä vaan viisufanien hypeä ennemminkin.Kukapa ei, mutta hyvin kyllä onnistui haukkumaan suomalaiset, joten ehkä hyväkin yrittää vaivihkaa siirtyä ulkomaille![]()
Hän nimen omaan on aina kerännyt ympärilleen haaremia, ollut perustamassa Kääryle Squadia tiimipaitoineen jne. Kuka tahansa sakki ei kelpaa ja haluaa uiskennella sisäpiireihin, monesti sääliä kerjäämällä. Ikävä kyllä itsekäs, huono käytös paljastuu aina ennemmin tai myöhemmin eikä juuri kukaan paljon keikoilla käyvä halua tulla yhdistetyksi häneen. Hänen oma käytös ja harhainen käsitys fanien kilpailuhenkisyydestä ja huomionhausta on aiheuttanut tuon kokemuksen toksisesta fandomista. Kukaan itselleni tuttu paljon keikoilla käyvä tyyppi ei näytä olevan samaa mieltä. Jännä, miten nega seuraa häntä. Auttaiskohan peiliin katsominen?Onko jotenkin sinun huoli, en muista et ois ollut koskaan mitään erityistä tiettyä ryhmää, vaan ollut eri tyyppienkin kanssa, plus noissa viesteissähän hänelle seuraa tarjotaan kanssa et luulen että kyseinen ihminen pärjää.
Hän nimen omaan on aina kerännyt ympärilleen haaremia, ollut perustamassa Kääryle Squadia tiimipaitoineen jne. Kuka tahansa sakki ei kelpaa ja haluaa uiskennella sisäpiireihin, monesti sääliä kerjäämällä. Ikävä kyllä itsekäs, huono käytös paljastuu aina ennemmin tai myöhemmin eikä juuri kukaan paljon keikoilla käyvä halua tulla yhdistetyksi häneen. Hänen oma käytös ja harhainen käsitys fanien kilpailuhenkisyydestä ja huomionhausta on aiheuttanut tuon kokemuksen toksisesta fandomista. Kukaan itselleni tuttu paljon keikoilla käyvä tyyppi ei näytä olevan samaa mieltä. Jännä, miten nega seuraa häntä. Auttaiskohan peiliin katsominen?
Vaikuttaa kateellisen puheilta, nimenomaan tossa kirjoittaa kaikkien fanien tasa-arvoisuudesta ja sanoo et ei tykkää ees puheesta joistakin Hc-faneista, hyvin vastasi minusta tolle hiukan piiloilkeälle kriitikolle.Hän nimen omaan on aina kerännyt ympärilleen haaremia, ollut perustamassa Kääryle Squadia tiimipaitoineen jne. Kuka tahansa sakki ei kelpaa ja haluaa uiskennella sisäpiireihin, monesti sääliä kerjäämällä. Ikävä kyllä itsekäs, huono käytös paljastuu aina ennemmin tai myöhemmin eikä juuri kukaan paljon keikoilla käyvä halua tulla yhdistetyksi häneen. Hänen oma käytös ja harhainen käsitys fanien kilpailuhenkisyydestä ja huomionhausta on aiheuttanut tuon kokemuksen toksisesta fandomista. Kukaan itselleni tuttu paljon keikoilla käyvä tyyppi ei näytä olevan samaa mieltä. Jännä, miten nega seuraa häntä. Auttaiskohan peiliin katsominen?
Kateellinen hän varmasti onkin. Jäänyt ulkopuolelle ilmeisesti käytöksensä puolesta. Kyynärpäätaktiikka eturiviin pääsystä ei lopulta kannata.Vaikuttaa kateellisen puheilta, nimenomaan tossa kirjoittaa kaikkien fanien tasa-arvoisuudesta ja sanoo et ei tykkää ees puheesta joistakin Hc-faneista, hyvin vastasi minusta tolle hiukan piiloilkeälle kriitikolle.
Niinhän mä just kirjoitin, että oma mokani. Heippa. Ja sössönsössön, kuten täällä sanotaan.Häh? Tällainen kirjoittelu on niin tuubaaa. Kuvitteletko oikeasti jotakuta kannustamaasi henkilöä haittaavan sinun harhaiset kuvitelmasi hänestä? Tai se, jos sinulle tulikin kuvitteellinen paha mieli? Jokainen on itse vastuussa mielestään, jos et mukamas tiennyt, ketä kannustat lähtemään, se on oma syysi. Tää on tällaista toisen henkilön kiusaamista, että koitat muka luoda hänelle pahan mielen sillä, että itket, että "yhyyyy, olin ystäväsi ja nyt koska sanoit jotakuta idioottia pelleksi, kadun, että autoin". Lol, tuskinpa olit niin merkittävä osuus siinä, että henkilö päätti reissuun lähteä. JA tällainen jälkikäteiskirjoittelu vain paljastaa, ettet koskaan mikään oikea tukija ollutkaan.
Nyt päästi sellaisia sammakoita suustaan joista moni varmasti suuttuu.Kukapa ei, mutta hyvin kyllä onnistui haukkumaan suomalaiset, joten ehkä hyväkin yrittää vaivihkaa siirtyä ulkomaille![]()
trolloolllloooo joojooPäinvastoin, kyllä näyttivät pojat edelleen pelottavan rakastuneilta.. Että ratkeaakohan kohta eräs balkanilainenkin liitto liitoksistaan… Jää vain miettimään. Koska maybe some day on voimassa edelleen![]()
Erika on vieläkin katkera. Voisi unohtaa jo koko asian oma itsensä hyvinvoinnin takia ja siirtyä eteenpäin. Pride-lippu on sitäpaitsi kokenut inflaation nykyään. minun mielestäni. Asun Suomessa ja siksi valitsen Suomen lipun.Erika kertoo, että olisi ottanut pride-lipun mieluummin avajaisiin kuin Suomen lipun. Samaa mieltä, minäkin olisin ennemmin ottanut Ruotsin lipun kuin Suomen.