K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Erika on vieläkin katkera. Voisi unohtaa jo koko asian oma itsensä hyvinvoinnin takia ja siirtyä eteenpäin. Pride-lippu on sitäpaitsi kokenut inflaation nykyään. minun mielestäni. Asun Suomessa ja siksi valitsen Suomen lipun.
Jotenkin tosi noloa tuollainen kiukuttelu, että en sitten halua edustaa Suomea. Sietääkin mennä kasvamaan tai painua ulkomaille.

Ei kylläkään hauku, olihan se outoa se Kajn osan niin paljon taakse meno, ite en onneks tohon mennyt mukaan ja tiesin etteivät kolmen parhaan joukkoon yllä, kuten tänä vuonna Lindasta ja Petestä sama, ihmettelen et kaikki ei yleiseti tunnista mikä vaan viisufanien hypeä ennemminkin.
💯 kyllä just näin. Taas vaan irroitellaan asiayhteydestä noita Erikan sanomisisa.

Vaikuttaa kateellisen puheilta, nimenomaan tossa kirjoittaa kaikkien fanien tasa-arvoisuudesta ja sanoo et ei tykkää ees puheesta joistakin Hc-faneista, hyvin vastasi minusta tolle hiukan piiloilkeälle kriitikolle.
Ja uskot kaiken mitä selittää, Hän yrittää vain puhdistaa omaa mainettaan ja on itse syyllistynyt kaikkeen tuohon paskaan, mistä syyttää nyt muita. Tietysti vielä on tägännyt Kärtsän ja koko tiimin siihen siinä tarkoituksessa, että saisi sääliä, huomiota ja kiitosta heiltä. Alhaista touhua.

Jotenkin tosi noloa tuollainen kiukuttelu, että en sitten halua edustaa Suomea. Sietääkin mennä kasvamaan tai painua ulkomaille.
Kyllä. Jos puhuisi ulkonäön haukkumisesta tai muusta olisn 100% samaa mieltä. Nyt vaan kiukuttelee, että suomalaiset tykkäsivät KAJsta enemmän. Ja ehkä voi kadulla moikata heitä. Nolon kateellista ja katkeraa tilitystä. Ja tuo lippuasia vielä kaupan päälle.

Erika on vieläkin katkera. Voisi unohtaa jo koko asian oma itsensä hyvinvoinnin takia ja siirtyä eteenpäin. Pride-lippu on sitäpaitsi kokenut inflaation nykyään. minun mielestäni. Asun Suomessa ja siksi valitsen Suomen lipun.
Mikähän homma se oli sillä yhdellä kadulla Ljubljanassa joelta ylöspäin pois päin linnalta, kun siinä oli Pride-lippu ihan avoimesti seinässä roikkumassa.

Nimenomaan ei hauku, vaan tämä minuun muka pettynyt, vaikka ei edes sanojensa mukaan täällä pysty ihmisiä tunnistamaan niin väittää minua tyyliin pahimmaksi haukkujaksi, sellaiset jutut taitaa tulla ihan muilta ihmisiltä, kuten vaikkapa niiltä stalkkaajilta.
En väittänyt sinua pahimmaksi haukkujaksi. Tiedän täällä olevan ilkeitä kirjoittajia. Eniten minua kiukuttavat artisteja - Käärijää, Häärijää, Bojania ja Joker Outia - mollaavat kirjoitukset. Kaikkea hyvää sinulle jatkossa.

Oltiin jokiristeilyllä, niin opas kertoi mielenkiintoisen asian siitä sillasta, jossaon sellaiset korkeat pylväät reunustoilla.
Siihen piti tulla niiden päälle katto, mutta ei sitten tullutkaan.
Eli silta oli alunperin vain silta ilman niitä, mutta kun katto päätettiin laittaa, ehtivät vain laittaa ne pylväät, ennen kuin joku sota vai mikä lie se oli kun sotki suunnitelmat.
Se silta on aika leveä ja siinä on nykyisin usein kaikenlaisia tapahtumia, mikä on söpöä ja kivaa.
Kun sekin on luonnollisesti sen autottoman keskustan alueella.

Yhteistyössä