K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Superfanin" (tämä ihan neutraalina terminä, kun nimiä ei vain voi mainita) Instassa on kirjoitus K:n fandomin muuttumisesta myrkylliseksi. Osa allekirjoittaa mielipiteen.

Olenkin ihmetellyt, kun häntä ei enää ole näkynyt mahtavine kuvineen
 
"Superfanin" (tämä ihan neutraalina terminä, kun nimiä ei vain voi mainita) Instassa on kirjoitus K:n fandomin muuttumisesta myrkylliseksi. Osa allekirjoittaa mielipiteen.

Olenkin ihmetellyt, kun häntä ei enää ole näkynyt mahtavine kuvineen
Onhan toi pitkälti totta mitä kirjoittelee, jodelissakin on kauheat hyökkäykset mitä lukenut, jos joku vähänkään kritisoi mitään. Mutta tosiaan harmi, jos nyt ton takia ei ole tullut Ljublajanaankin, käsitin et tykkäsi joksuista kanssa.
 
"Superfanin" (tämä ihan neutraalina terminä, kun nimiä ei vain voi mainita) Instassa on kirjoitus K:n fandomin muuttumisesta myrkylliseksi. Osa allekirjoittaa mielipiteen.

Olenkin ihmetellyt, kun häntä ei enää ole näkynyt mahtavine kuvineen
Niin no mun on pakko sanoa, että jos ne omiin ryhmiinsä täältä ja Vauvalta poistuneet ovat tuollaista porukkaa, niin ovat itse sellaisia koulukiusaajakoviksen oloisia ja näissäkin ryhmissä kiusasivat itseään älykkäämpiä ja herkempiä. Ja siis itse käänsivät aina asioita päälaelleen, että heidän itsensä kiusaamansa ihmiset olivat muka niitä huonoja ja kiusaavia, isoon ääneen aina mölysivät ja huusivat tätä. Tyypillisten koulukiusaajien tapaan.
Eikä mitään kritiikkiä kestetty, järkyttävää puolestaloukkaantumista kaikesta.

Keistäköhän faneista hän tarkalleen ottaen puhuu?
 
Onhan toi pitkälti totta mitä kirjoittelee, jodelissakin on kauheat hyökkäykset mitä lukenut, jos joku vähänkään kritisoi mitään. Mutta tosiaan harmi, jos nyt ton takia ei ole tullut Ljublajanaankin, käsitin et tykkäsi joksuista kanssa.
Niin just. Kun pitäis ymmärtää, että jokaisella on omat kokemuksensa. Miten se toisen huonokin kokemus voi näitä mimosa-v-päitä loukata? En vain mitenkään tajua.
 
Mutta miksi juuri tuo aihe.
Nyt kun muistelen turkoosin matonkin haastista niin 😳 En pidä todellakaan läppänä. Jere oli täysin rakastunut.
Ja no siis näkihän sen silloinkin, mutta silloin sen ajatteli voivan olla jotain muutakin, kun henkilön julkisuuskuvaa ei tuntenut. Mutta eipä ole vastaavaa sen jälkeen enää ollut (jos ois joku oma vakiomeemiläppä.)
 
Nyt kun muistelen turkoosin matonkin haastista niin 😳 En pidä todellakaan läppänä. Jere oli täysin rakastunut.
Ja no siis näkihän sen silloinkin, mutta silloin sen ajatteli voivan olla jotain muutakin, kun henkilön julkisuuskuvaa ei tuntenut. Mutta eipä ole vastaavaa sen jälkeen enää ollut (jos ois joku oma vakiomeemiläppä.)
"Täysin rakastunut" on nyt vahvasti jonkun oma näkemys
 
Nyt kun muistelen turkoosin matonkin haastista niin 😳 En pidä todellakaan läppänä. Jere oli täysin rakastunut.
Ja no siis näkihän sen silloinkin, mutta silloin sen ajatteli voivan olla jotain muutakin, kun henkilön julkisuuskuvaa ei tuntenut. Mutta eipä ole vastaavaa sen jälkeen enää ollut (jos ois joku oma vakiomeemiläppä.)
Miksi hän heittää homoläppää, jos on rakastunut naiseen. En ihan ymmärrä sun trollauksen tarkoitusta.
 
Miksi hän heittää homoläppää, jos on rakastunut naiseen. En ihan ymmärrä sun trollauksen tarkoitusta.
Minua kiinnostaa nyt määritelmä siitä, mikä on homoläppää. Onko homoilua halailla toista miestä lavalla tai lavan takana? Saako ketään toista miestä koskea vai onko se homoilua? Mikä on se homoläpän määritelmä vai onko se ylipäätään kaikkea sanoin ja kosketuksin tapahtuvaa samaa sukupuolta koskevaa huomiota?
 

Yhteistyössä