K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai k pääsikin nyt tonne basshunterin siivellä! Luulin, että esittäis cccn. Alkaa pojilla sävelkynä toistaa itseään, tossa biisissähän täysin sama sävelkulku ku siinä yhessä toisessa kn biisissä.
 
Ai k pääsikin nyt tonne basshunterin siivellä! Luulin, että esittäis cccn. Alkaa pojilla sävelkynä toistaa itseään, tossa biisissähän täysin sama sävelkulku ku siinä yhessä toisessa kn biisissä.
Miksi helvetissä esittääisi jotain kolme vuotta vanhaa biisiä. Tietenkin tää uusin biisi esitettiin, SFB olis ollut toinen mahdollinen. Toi on niin umpiruotsalainen ohjelma, et tietysti pitää olla jotenkin Ruotsi-kytköstä tavalla tai toisella. Linda asuu Ruotsissa, joten esiintyy siellä. KAJ on ruotsinkielinen ja Ruotsin edustaja viisuissa ja siksi oli viime vuonna. Biisi on muuten Kärtsän + tiimin tekemä ja Basshunter on vaan siinä laulamassa. Se on kunnianosoitus tolle musatyylille, mut ei kyllä yhtään kopioi. Kärtsän tekstit on myös mainiot.
 
Miksi helvetissä esittääisi jotain kolme vuotta vanhaa biisiä. Tietenkin tää uusin biisi esitettiin, SFB olis ollut toinen mahdollinen. Toi on niin umpiruotsalainen ohjelma, et tietysti pitää olla jotenkin Ruotsi-kytköstä tavalla tai toisella. Linda asuu Ruotsissa, joten esiintyy siellä. KAJ on ruotsinkielinen ja Ruotsin edustaja viisuissa ja siksi oli viime vuonna. Biisi on muuten Kärtsän + tiimin tekemä ja Basshunter on vaan siinä laulamassa. Se on kunnianosoitus tolle musatyylille, mut ei kyllä yhtään kopioi. Kärtsän tekstit on myös mainiot.
Mummoasiantuntija taas asialla.
 

Yhteistyössä