K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X:ssä on video B:stä, Krisistä ja Damonista 19. tammikuuta 2024, kun he juhlivat Krisin syntymäpäivää. He ovat Pariisissa, koska S oli vaatetapahtumassa Marseillessa muutamaa päivää myöhemmin. S on se, joka kuvaa videon (voit kuulla hänen naurunsa). Kaksi päivää myöhemmin B kirjoittaa "Bluza", koska he ovat jo alkaneet seurustella.
Siitä biisistä kerrottiin, että se oli aihiona olemassa jo ennen Lontooseen menoa, joten ei todellakaan kerro S:sta. Sitä paitsi sellaista epätoivoa ei kirjoiteta suhteesta, josta vähän myöhemmin kirjoitetaan Stephanien kaltainen vitsi. Et selvästikään ole seurannut tapahtumia alusta asti, on monia asioita mitkä puhuu sen puolesta, että se olisi J:stä. Nyt hopi hopi lukemaan kaikki vanhat ketjut keväältä 2024, siellä se biisi on puhki-tulkittu.
 
Siitä biisistä kerrottiin, että se oli aihiona olemassa jo ennen Lontooseen menoa, joten ei todellakaan kerro S:sta. Sitä paitsi sellaista epätoivoa ei kirjoiteta suhteesta, josta vähän myöhemmin kirjoitetaan Stephanien kaltainen vitsi. Et selvästikään ole seurannut tapahtumia alusta asti, on monia asioita mitkä puhuu sen puolesta, että se olisi J:stä. Nyt hopi hopi lukemaan kaikki vanhat ketjut keväältä 2024, siellä se biisi on puhki-tulkittu.
Miten sä jaksat vieläkin jankata tuota typerää soopaa ja vielä noin monisanaisesti. Ei ole olemassa mitään bojerea muuten kuin ystävinä. Piste.
 
Siis K tapasi taas sen Kroatialaisen nais(ystävänsä). Oliko se lapsi lavalla hänen vai jonkun muun? Ainakin kommentoi kuvaa jossa K on lapsen kanssa🤔
Ilmeisesti sen naisen lapsi joo, sillä on useita stooreja eilisestä keikasta, on ollut lavalla kuvaamasssa Kärtsää ja onkohan sillä vikassa stoorissa Kärtsän aurinkolasit päässä, ainakin ihan samanlaiset.
 
Siitä biisistä kerrottiin, että se oli aihiona olemassa jo ennen Lontooseen menoa, joten ei todellakaan kerro S:sta. Sitä paitsi sellaista epätoivoa ei kirjoiteta suhteesta, josta vähän myöhemmin kirjoitetaan Stephanien kaltainen vitsi. Et selvästikään ole seurannut tapahtumia alusta asti, on monia asioita mitkä puhuu sen puolesta, että se olisi J:stä. Nyt hopi hopi lukemaan kaikki vanhat ketjut keväältä 2024, siellä se biisi on puhki-tulkittu.
Ole hiljaa pässi.
 

Yhteistyössä