K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mitä? Voi ei 💔
Ei kannata olla pahoillaan, ihan omaa vikaani siis ja ensikertalaisen virheitä, aivan liikaa tuli käveltyä ja kierreltyä tuolla paikkoja tohon kovaan helteeseen nähden, vielä lyhyeksi edellisenä yönä jääneillä yöunilla, ja näin jälkikäteen aatellen menomatkalle ois voinut valkata sen suorankin lennon, sit ois jäänyt enemmän lepoaikaakin päivään. Kun kerran mennessä kuitenkin Helsingistä lähdin, ärsytti vaan siinä kohtaa ne enää jäljellä olevat mielestäni huonot istumapaikat, itse kun tykkään istua takana. Ja paluussa sainkin sit molemmille pätkille kokonaan oman penkkirivin, siinä pitkähkö välilasku Riikassa (mennessä oli Puolassa, mutta lyhyempi)
 

Yhteistyössä