V
vierailija
Vieras
Voisiko joku kertoa että miksi K:n selässä lukee fu*k me ja kuka sen on kirjoittanut ja miksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No kääntäjä tuskin tunnistais muotoa valistapa, että.Sinä kun et erota puuta ja betonia toisistaan.
Eli et tiedä itsekään vastausta.Mietipä sitä. Harmittaako, kun et taas pysy kärryillä.
Minä ymmärsin kyllä.Huonolta suomenkieleltä ja typerältä ainakin.
No nähtävästi tunnistaa, koska käytin kääntäjää siinä.No kääntäjä tuskin tunnistais muotoa valistapa, että.
Äläpä mummottele pikkuveeti. Kerropas sinä oma versiosi to ja pe tapahtumista. Minä olen jo kertonut sen mitä faktana tiedetään.Missä ne faktat sit viipyy, mummo hyvä.![]()
Höpö höpö.No nähtävästi tunnistaa, koska käytin kääntäjää siinä.![]()
Ei hän tiedäkään. On tyhmä kuin saapas.Eli et tiedä itsekään vastausta.
Veetimummo taas vauhdissaÄläpä mummottele pikkuveeti. Kerropas sinä oma versiosi to ja pe tapahtumista. Minä olen jo kertonut sen mitä faktana tiedetään.
Mikä niistä oli faktaa?Äläpä mummottele pikkuveeti. Kerropas sinä oma versiosi to ja pe tapahtumista. Minä olen jo kertonut sen mitä faktana tiedetään.
Tietenkin on trollausta. Sehän tässä säälittääkin, että jonkun pitää rakentaa noin tyhmiä tarinoita.Et sitten selvää trollausta erota.![]()
Jos tietää milloin ja missä tuo kuva on otettu, voi tehdä aika hyviä arvauksia ja 90% osua oikeaan.Eli et tiedä itsekään vastausta.
Mitä kovaa tätiä sinäkin siinä esität. Eli et tiedä vastausta.Jos tietää milloin ja missä tuo kuva on otettu, voi tehdä aika hyviä arvauksia ja 90% osua oikeaan.
Ei muuten ollut trollausta. Joku täällä esittää minua.Tietenkin on trollausta. Sehän tässä säälittääkin, että jonkun pitää rakentaa noin tyhmiä tarinoita.
Lisään vielä, että enemmän minun jutuissani on järkeä kuin sinun. Et edes seuraa Käärijää kuin navin kautta silloin tällöin.Tietenkin on trollausta. Sehän tässä säälittääkin, että jonkun pitää rakentaa noin tyhmiä tarinoita.
Jonkun paramamman mielestä K ei saa olla iloinen ja onnellinen ja kaikki jotka näin sanoo, on trollejaMä en ymmärrä yhtään, mistä täällä riidellään. Jonkun mielestä K näytti onnelliselta ja hymyilevältä Seiskan kuvassa. No, ei siinä näy kasvoja sen vertaa, että voisi edes arvioida, onko suupielet ylöspäin vai ei. Onko siis jotain muuta syytä epäillä että olisi ollut onnellinen? Miksi siis täällä kinataan asiasta? Mitä väliä sillä on, onko ollut onnellinen, surullinen tai mitä tahansa siltä väliltä?
Nyt taidat väännellä toisten juttuja mielesi mukaan. En ole tuollaista nähnyt missään kirjoituksessa.Jonkun paramamman mielestä K ei saa olla iloinen ja onnellinen ja kaikki jotka näin sanoo, on trolleja![]()
Se on pikku-Kärppyliini, jonka mummo haluaa olevan pikkusätkyukkonsa.Jonkun paramamman mielestä K ei saa olla iloinen ja onnellinen ja kaikki jotka näin sanoo, on trolleja![]()
Sulla on väärää tietoa tästä. Googlailepas tarkemmin Se biisi oli alunperinkin Oliver Treen.Mitäs vittua!
Tuo Oliver Treen ja Robin Schultzin Miss You! on ollut luvaton täysi plagiaatti tästä Southstarin alkuperäisestä. Olkoon kuinka hyvä tyyppinä hyvänsä, mutta uraa ei tule rakentaa muiden luovaa työtä varastamalla. Häh! Eihän tässä nyt tiedä, mitä ajatella
- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.youtu.be