K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs ihmeen puolustelijoita täällä kiihkoaa🤔 Jokos tänne on eksynyt tän bimbon kaverit vai ootteko lampaita K-faneja, jotka palvoo kaikkea mihin K koskee?
Minä puolustan ihan periaatteessa kaikkia naisia, joita kohdellaan ennakkoluuloisesti ja asenteellisesti. Olen itse sitä sukupolvea, joka sai just tätä paskaa niskaan kun nättinä nuorena naisena raivasin tietä miesvaltaisella alalla.

Mitäs ihmeen puolustelijoita täällä kiihkoaa🤔 Jokos tänne on eksynyt tän bimbon kaverit vai ootteko lampaita K-faneja, jotka palvoo kaikkea mihin K koskee?
Yksikin vauhkosi monta sivua K yksityisyydestä vaikka herra itse suuteli avoimesti E kanssa Finnairin lennolla. Eivät edes välittäneet muiden matkustajien katseista. Nämä fanit oikeasti uskovat saavansa palkinnon K joku päivä. Voisivat mun puolesta painua vaikka Facebookiin tai Jodeliin pilaamasta muiden jutteluita.

Minä puolustan ihan periaatteessa kaikkia naisia, joita kohdellaan ennakkoluuloisesti ja asenteellisesti. Olen itse sitä sukupolvea, joka sai just tätä paskaa niskaan kun nättinä nuorena naisena raivasin tietä miesvaltaisella alalla.
Taidat olla aika vanha siis, etkä tiedä että nykyään useimmat somessa näkyvät hyvännäköiset naiset tienaa elantonsa kyseenalaisilla keinoilla. Ei tartte olla naivi.

Yhteistyössä