K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Random tyhjäpää on ihminen, joka ei ansaitse itse mitään vaan elää muiden siivellä ja joka viettää päivänsä täällä hokemalla negatiivissävytteisten viestiensä perään niin että. Tuleeko heti joku mieleen?

Poistiko joku mun vastauksen? Tässä uudestaan.
1) Olet pimeä/s airas 2) Saat odottaa vaikka maailman tappiin tällaista. Mitä paljastuksia muka kuvittelisit saavasi? Sitä, et K painoi töitä tukka putkella monta vuotta, valtavan julkisuuspaineen ja kyyläämisen alla. Vähemmästäkin menee parisuhde rikki. Hyvissä väleissä ovat varmasti edelleen.
Koskaan sitä esille ees tuonu. Varmaan mimmin kyseenalaisten motiivien takia.....

Random tyhjäpää on ihminen, joka ei ansaitse itse mitään vaan elää muiden siivellä ja joka viettää päivänsä täällä hokemalla negatiivissävytteisten viestiensä perään niin että. Tuleeko heti joku mieleen?

Random tyhjäpää on ihminen, joka ei tiedä maailmasta mitään vaan keskittyy pelkästään omaan itseensä ja itsensä esittelyyn. Ihminen, jonka kanssa et pysty keskustelemaan yhtään mistään, koska hänellä ei ole mielipiteitä, ei edes perussivistystä. Hän ei tiedä, kuka on Suomen pääministeri, eikä mitään muutakaan.

Random tyhjäpää on ihminen, joka ei tiedä maailmasta mitään vaan keskittyy pelkästään omaan itseensä ja itsensä esittelyyn. Ihminen, jonka kanssa et pysty keskustelemaan yhtään mistään, koska hänellä ei ole mielipiteitä, ei edes perussivistystä. Hän ei tiedä, kuka on Suomen pääministeri, eikä mitään muutakaan.

Eikö tää E siis oo tiennyt kuka on pääministeri? Jossain podcastissaan?

Sinä olet siis sellainen. Ok. Ei se mua haittaa kuitenkaan.

Yhteistyössä