V
vierailija
Vieras
Taisi kyllä olla ihan kekätossarin tulkintaa tuo edellinen, pössi.Sinä olet kun lankesit trolliin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taisi kyllä olla ihan kekätossarin tulkintaa tuo edellinen, pössi.Sinä olet kun lankesit trolliin.
Ihan kuin kiinnostais jotkut K:n panot.Ei auta haukotteleminen. Sama pätee myös Bojanin naisystävään, kun häntäkin haukutaan täällä joka käänteessä. Se ei ilmeisesti riitä, että B ja K ovat hyviä ystäviä, vaan heillä ei myöskään saisi olla muita ihmissuhteita.
Ai mikä muka, ei ole minun kirjoituksiani noi, en todellakaan tutki minkään random tyhjäpään asioita.Taisi kyllä olla ihan kekätossarin tulkintaa tuo edellinen, pössi.
Oli puhe siitä Kroatian keikasta.Ai mikä muka, ei ole minun kirjoituksiani noi, en todellakaan tutki minkään random tyhjäpään asioita.
Ei kun joo, oltiinkin eri keskustelussa jo, mut en suomentanut sitä totta.Ai mikä muka, ei ole minun kirjoituksiani noi, en todellakaan tutki minkään random tyhjäpään asioita.
Tää taitaa olla sun kirjoitus "No toihan on Suomeksi Käärijä Baby Lasagnan keikan osana (=sisällä) eli BL on se isompi niin että."Oli puhe siitä Kroatian keikasta.
Ei hänen, vaan minun eli tossarin kyllä.Tää taitaa olla sun kirjoitus "No toihan on Suomeksi Käärijä Baby Lasagnan keikan osana (=sisällä) eli BL on se isompi niin että."
Se i on kroatiaa ja tarkoitta ja-sanaa.
UUh, mua kiinnostaa!Ihan kuin kiinnostais jotkut K:n panot.
Koskaan sitä esille ees tuonu. Varmaan mimmin kyseenalaisten motiivien takia.....Poistiko joku mun vastauksen? Tässä uudestaan.
1) Olet pimeä/s airas 2) Saat odottaa vaikka maailman tappiin tällaista. Mitä paljastuksia muka kuvittelisit saavasi? Sitä, et K painoi töitä tukka putkella monta vuotta, valtavan julkisuuspaineen ja kyyläämisen alla. Vähemmästäkin menee parisuhde rikki. Hyvissä väleissä ovat varmasti edelleen.
Nyt ei puhuta tästä E.Koskaan sitä esille ees tuonu. Varmaan mimmin kyseenalaisten motiivien takia.....
Lopeta ennen kuin edes aloitat. K osaa valita parisuhteensa, sä voit pitää pääsi kiinni.Koskaan sitä esille ees tuonu. Varmaan mimmin kyseenalaisten motiivien takia.....
Kekätossari ainakin.Random tyhjäpää on ihminen, joka ei ansaitse itse mitään vaan elää muiden siivellä ja joka viettää päivänsä täällä hokemalla negatiivissävytteisten viestiensä perään niin että. Tuleeko heti joku mieleen?
Random tyhjäpää on ihminen, joka ei ansaitse itse mitään vaan elää muiden siivellä ja joka viettää päivänsä täällä hokemalla negatiivissävytteisten viestiensä perään niin että. Tuleeko heti joku mieleen?
Esim. kekätossari.Random tyhjäpää on ihminen, joka ei tiedä maailmasta mitään vaan keskittyy pelkästään omaan itseensä ja itsensä esittelyyn. Ihminen, jonka kanssa et pysty keskustelemaan yhtään mistään, koska hänellä ei ole mielipiteitä, ei edes perussivistystä. Hän ei tiedä, kuka on Suomen pääministeri, eikä mitään muutakaan.
Random tyhjäpää on ihminen, joka ei tiedä maailmasta mitään vaan keskittyy pelkästään omaan itseensä ja itsensä esittelyyn. Ihminen, jonka kanssa et pysty keskustelemaan yhtään mistään, koska hänellä ei ole mielipiteitä, ei edes perussivistystä. Hän ei tiedä, kuka on Suomen pääministeri, eikä mitään muutakaan.
Erikasta varmasti puhui. Hän ei tiennyt.Eikö tää E siis oo tiennyt kuka on pääministeri? Jossain podcastissaan?
Tunkevatko miehet näinä kemikaalitietoisuuden aikana naamansa ja huulensa täyteen muovia, eivät. Ehkä suuressa osassa naisia on joku hvetin primaaristi typeröittävä geeni, ja niitä ansaitseekin vähän pistelläMammat kirjoittelee kyllä aika ällöttävästi naisista. Kovasti tuntuu kiinnostavan Kärtsän asiat.
Sinä olet siis sellainen. Ok. Ei se mua haittaa kuitenkaan.Random tyhjäpää on ihminen, joka ei tiedä maailmasta mitään vaan keskittyy pelkästään omaan itseensä ja itsensä esittelyyn. Ihminen, jonka kanssa et pysty keskustelemaan yhtään mistään, koska hänellä ei ole mielipiteitä, ei edes perussivistystä. Hän ei tiedä, kuka on Suomen pääministeri, eikä mitään muutakaan.
Tunkevatko miehet näinä kemikaalitietoisuuden aikana naamansa ja huulensa täyteen muovia, eivät. Ehkä suuressa osassa naisia on joku hvetin primaaristi typeröittävä geeni, ja niitä ansaitseekin vähän pistellä
En tietenkään kysyisi jos olisin siellä ja kyllä, vähän kiinnostaa miten siellä ns. vauvan porukalla menee vaikka itse jättäydyinkin siinä vaiheessa pois.Tietäisit jos olisit siellä, ja kun et ole, ei sillä tiedolla ole väliä.
Ai oot niitä, jotka ei menneet sinne ollenkaan vai?En tietenkään kysyisi jos olisin siellä ja kyllä, vähän kiinnostaa miten siellä ns. vauvan porukalla menee vaikka itse jättäydyinkin siinä vaiheessa pois.
Tuskin sopii ns. hienolle hipiällä.Voiko tommonen mennä edes kunnon löylyihin ilman että muovit löystyy?