V
vierailija
Vieras
Miks kaikki gayt esittää aina Hilja-mummoja somen ryhmissä?Oletkin mummo.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miks kaikki gayt esittää aina Hilja-mummoja somen ryhmissä?Oletkin mummo.
Kukaan nuori ei kirjoita kuten sinä.Itseasiassa en oo, mut miten vaan.![]()
Oon kyl Sirpa-Leena, enkä HiljaMiks kaikki gayt esittää aina Hilja-mummoja somen ryhmissä?
Tämä.Juu niin on, lavatanssit trendaa nuorten keskuudessa. Kn musiikki taas ei.
Teini-ikäisen ja mummon välissä ei oo mitään?Kukaan nuori ei kirjoita kuten sinä.
Keski-ikäiset on jo aika mummoja.Teini-ikäisen ja mummon välissä ei oo mitään?
Tää oli päivän paras.Sama, joka tietää kaikki tiktok-käyttäjät, vaikka ei ole tiktokissa.
Ok, jos koet itsesi mummoksi. Ei kiinnosta meitä muita.Keski-ikäiset on jo aika mummoja.
Samasta syystä kuin naiset on Tahvoja ja Jormia.Miks kaikki gayt esittää aina Hilja-mummoja somen ryhmissä?
Ei minusta tai sit pelleshippaus vaan saa sen tuntuun siltä.Taidat olla itsekin aika vanha, sen kirjoitustyyli on niin boomeri kuin voi olla.
Ei kai se sinusta sitä ole kun olet vanha itsekin.Ei minusta tai sit pelleshippaus vaan saa sen tuntuun siltä.
Tein äsken miehelleni hillomunkin, kun sattui olemaan puolukkapäivät. Kyllä maistui. T. Pirkko-Terttu, BojanOon kyl Sirpa-Leena, enkä Hilja
No älä runkkari-Pirjo nyt Komioiden keikalle mee, saa taas hävetä silmät päästään, kun joku vanhus tiiraa siellä poikien housujen sisältöä.Tämä.
Sinä olet se keski-ikäinen mummo.Ok, jos koet itsesi mummoksi. Ei kiinnosta meitä muita.
Nyt suu kiinni. Suurin osa faneista on just se ikäryhmä, jota et mainitse eli 20-40. Tän ymmärtää nyt kuka tahansa, joka on seurannut Kärtsän uraa ja kaikkea siihen liittyvää. Ihan tää miten Warnerilla hoidetaan K:n juttuja, kertoo tästä.Teinit on todella pieni vähemmistö Käärijän faneista. Voitte jankata täällä ikuisuuksiin, mutta niin se vaan on. Suurin osa on yli 40.v eli reippaasti yli keski-iän. Sen jälkeen tulee lapsifanit.
Miksi pitäisi olla faneina enimmäkseen teinejä, onko se jotenkin hienompaa? Itse mitä olen Kärtsän keikoilla käynyt, niin arvioisin suurimman osan olevan 20 - 45 vuotiaita, mutta joukossa toki myös sekä sitä nuorempia että vanhempia. Jos on ikärajaton keikka, niin mukana on tietenkin myös lapsia, mutta aika monet Kärtsän keikoista on K18. Yläikärajaa ei varmaan edes ole, joten mikäli kuntoa riittää, niin keikalla voi käydä vaikka 100-vuotias. Ainakin itse toivon, että jokainen fani on artistille yhtä arvokas, oli sitten kyseessä lapsi tai mummo tai iältään jotain siltä väliltä.Teinit on todella pieni vähemmistö Käärijän faneista. Voitte jankata täällä ikuisuuksiin, mutta niin se vaan on. Suurin osa on yli 40.v eli reippaasti yli keski-iän. Sen jälkeen tulee lapsifanit.
En oo sun peili Marja-Leena.Sinä olet se keski-ikäinen mummo.
Tai transuja.Ainoa mikä on faktaa on se, että Bojere shippaajat on 90% keski-ikäisiä tai sen ylittäneitä.
Trolli siis. okEihän kukaan ole kieltänyt heidän olemassaoloaan. Suurin osa faneista on lapsia ja keski-ikäisiä.
Kyseinen ikäjankkari-trollin mielestä Dz näyttää 40-vuotiaalta jaMiksi pitäisi olla faneina enimmäkseen teinejä, onko se jotenkin hienompaa? Itse mitä olen Kärtsän keikoilla käynyt, niin arvioisin suurimman osan olevan 20 - 45 vuotiaita, mutta joukossa toki myös sekä sitä nuorempia että vanhempia. Jos on ikärajaton keikka, niin mukana on tietenkin myös lapsia, mutta aika monet Kärtsän keikoista on K18. Yläikärajaa ei varmaan edes ole, joten mikäli kuntoa riittää, niin keikalla voi käydä vaikka 100-vuotias. Ainakin itse toivon, että jokainen fani on artistille yhtä arvokas, oli sitten kyseessä lapsi tai mummo tai iältään jotain siltä väliltä.
TämäAinoa mikä on faktaa on se, että Bojere shippaajat on 90% keski-ikäisiä tai sen ylittäneitä.
Niinhän sinä taidat olla.Trolli siis. ok
Ei tarvi olla, mutta täällä aina väitetään Kn olevan nuorison artisti.Miksi pitäisi olla faneina enimmäkseen teinejä, onko se jotenkin hienompaa? Itse mitä olen Kärtsän keikoilla käynyt, niin arvioisin suurimman osan olevan 20 - 45 vuotiaita, mutta joukossa toki myös sekä sitä nuorempia että vanhempia. Jos on ikärajaton keikka, niin mukana on tietenkin myös lapsia, mutta aika monet Kärtsän keikoista on K18. Yläikärajaa ei varmaan edes ole, joten mikäli kuntoa riittää, niin keikalla voi käydä vaikka 100-vuotias. Ainakin itse toivon, että jokainen fani on artistille yhtä arvokas, oli sitten kyseessä lapsi tai mummo tai iältään jotain siltä väliltä.
En minä noin kirjoittanut, luepa uudestaan, mutta juu aika pitkälti samaa mieltä ton ikäkirjoittajan kanssa kyllä.Kyseinen ikäjankkari-trollin mielestä Dz näyttää 40-vuotiaalta jataas alle 30-vuotiaalta. Eikö se kerro jo paljon tästä trollista?