V
vierailija
Vieras
Itse olet.Juu onhan tämä kekätossariksin itseään nimittävä ihan ding dong.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse olet.Juu onhan tämä kekätossariksin itseään nimittävä ihan ding dong.
Eli Kelan tuilla sinnekin, just just.No ennois lähtenyt ulkomaille ollenkaan, hölmö. Tosin joksujen Lontoon keikan lennot oon maksanut Klarna laskulla aikanansa, että kyllähän noita vaihtoehtoja on.
Varmasti myy loppuun, areena ei taida olla vieläkään.
Ja osa-aikatyön palkalla, mitä sitten?Eli Kelan tuilla sinnekin, just just.
Viittaan nimitykseen kekätossari, joka on minusta tosi ärsyttävä sana. Myönnän, että ongelma sanan suhteen saattaa olla omassa päässäni.Mihin viittaat ensimmäisellä? Minä nimiteltykään en tajua.
No ei myydä. Nää ajat on ollut ohi jo kauan.Kyllä mä luulen, että Tavastia voi hyvinkin myydä loppuun. Onhan se pienempi paikka kuin esim. se Logomon terassi. Ja kun ei niitä keikkoja nyt muutenkaan ole ollut. Mutta luuletteko että ulkkikset kiinnostuu? Täällähän on varmaan jotain yhteisfandomin porukkaa jo valmiiksi kun Jeren Areena-keikka on ed. päivänä. Mietin vaan, että pitääkö varautua lipputaistoon...
Mitäs ärsyttävää siinä on, jos oon itse hyväksynyt sen käytön?Viittaan nimitykseen kekätossari, joka on minusta tosi ärsyttävä sana. Myönnän, että ongelma sanan suhteen saattaa olla omassa päässäni.
Kyllä myydään, jos joku Kuumaakin myy.No ei myydä. Nää ajat on ollut ohi jo kauan.
Kuin?Nyt on epätoivosta. Nyt on niin epätoivosta Joksuilla.
Miten niin? Eikö toi oo erittäin fiksu liike ja jopa odotettavaa? Kun ovat valmiiksi täällä niin samalla vetää oman keikan. Säästyy ylimääräisiltä matkakuluilta yms.Nyt on epätoivosta. Nyt on niin epätoivosta Joksuilla.
Tuona viikonloppuna on paljon ulkomaisia viisufaneja jo valmiiksi Helsingissä Kärtsän areenakeikan takia, joten heistäkin jokunen voi innostua menemään JO:n keikalle samalla kun kerran ovat täällä jo valmiiksi. Ja eiköhän suomalaisiakin joksufaneja ole sen verran, että loputkin Tavastiasta täyttyy, kun ei se mikään mahdottoman iso kuitenkaan ole.No ei myydä. Nää ajat on ollut ohi jo kauan.
Miten se voi hiljetä kun vasta sanottiin ettei siellä edes ole juurikaan keskustelua?Discord hiljeni taas, kun eräs palasi ja alkoi pitää yksinpuheluuaan![]()
Eiköhän kaikki JO-fanit jo oo täysi-ikäisiä.Vielä on k-18 mutta vaihtuukohan sallituksi jossain viikkoa ennen keikkaa?
Oli siellä viimeviikolla.Miten se voi hiljetä kun vasta sanottiin ettei siellä edes ole juurikaan keskustelua?
Näin, ei olis kannattanut lähteä tolle pyydä anteeksi linjalle niin koko kohu ois unohtunut jo tässä kohtaa.Oon seurannut tota Lindan turkiskohua. Ei ole Lindallakaan sosiaaliset taidot hallussa. Ihme kiusaaja-huuteluita ja muuta, joka vaan pahentaa. Näkyy boomeritausta hänen somekäyttäytymisessään muutenkin.
Ei siellä kirjoita enää kuin ne kaks paramammaa ja kaks niistä haisupyllyistä, jotka käy täällä haukkumassa. Muut taitaa olla lähtenyt muualle.Oli siellä viimeviikolla.
Ainakin instassa jo muutama harmittelee,kun ikä ei riitä.Eiköhän kaikki JO-fanit jo oo täysi-ikäisiä.
Juorupalstalla on kyllä, kunnon mummoenergiaa, nauran aina itseni kippuralle, kun käyn sielläEi siellä kirjoita enää kuin ne kaks paramammaa ja kaks niistä haisupyllyistä, jotka käy täällä haukkumassa. Muut taitaa olla lähtenyt muualle.
Niin, käyt siellä edelleen säännöllisesti vaikka siellä ei ole 1,5 kk ollut keskustelua? Halvat on huvit sulla.Juorupalstalla on kyllä, kunnon mummoenergiaa, nauran aina itseni kippuralle, kun käyn siellä![]()
Mäkin ihmettelen, että mistä juorupalstasta puhuu? Selkeästikään raukalla ei ole pääsyä edes koko palstalleNiin, käyt siellä edelleen säännöllisesti vaikka siellä ei ole 1,5 kk ollut keskustelua? Halvat on huvit sulla.