K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä luulen, että Tavastia voi hyvinkin myydä loppuun. Onhan se pienempi paikka kuin esim. se Logomon terassi. Ja kun ei niitä keikkoja nyt muutenkaan ole ollut. Mutta luuletteko että ulkkikset kiinnostuu? Täällähän on varmaan jotain yhteisfandomin porukkaa jo valmiiksi kun Jeren Areena-keikka on ed. päivänä. Mietin vaan, että pitääkö varautua lipputaistoon...

Kyllä mä luulen, että Tavastia voi hyvinkin myydä loppuun. Onhan se pienempi paikka kuin esim. se Logomon terassi. Ja kun ei niitä keikkoja nyt muutenkaan ole ollut. Mutta luuletteko että ulkkikset kiinnostuu? Täällähän on varmaan jotain yhteisfandomin porukkaa jo valmiiksi kun Jeren Areena-keikka on ed. päivänä. Mietin vaan, että pitääkö varautua lipputaistoon...
No ei myydä. Nää ajat on ollut ohi jo kauan.

No ei myydä. Nää ajat on ollut ohi jo kauan.
Tuona viikonloppuna on paljon ulkomaisia viisufaneja jo valmiiksi Helsingissä Kärtsän areenakeikan takia, joten heistäkin jokunen voi innostua menemään JO:n keikalle samalla kun kerran ovat täällä jo valmiiksi. Ja eiköhän suomalaisiakin joksufaneja ole sen verran, että loputkin Tavastiasta täyttyy, kun ei se mikään mahdottoman iso kuitenkaan ole.

Yhteistyössä