V
vierailija
Vieras
Mihin viittaat ensimmäisellä? Minä nimiteltykään en tajua.Mikä sinua vaivaa? Jo se, että käytät noita nimityksiä, kertoo sinusta paljon. Varsinkin tuota ensimmäistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mihin viittaat ensimmäisellä? Minä nimiteltykään en tajua.Mikä sinua vaivaa? Jo se, että käytät noita nimityksiä, kertoo sinusta paljon. Varsinkin tuota ensimmäistä.
No eihän puhu, kummastakaan meistä.Tottahan hän puhuu. Hahhah ja täällä saa puhua mitä haluaa.
Jaa mitä?Ihana Bojan kun saa TML sormukset. Jere will be so happy![]()
Ihana Bojan kun saa TML sormukset. Jere will be so happy![]()
www.instagram.com
No puhuuhan, kummastakin teistä.No eihän puhu, kummastakaan meistä.
Juu onnellinen niinku Bojankin, toista se on teillä ilkeämielisillä pelkän K:n faneilla.Niin olet![]()
Kuuma Pano Preerialla?Kuulin et saan toisenkin roolin Hollywoodista. Elokuva on salainen, niin en voi hiiskua siitä teille. Connor Storrie pyysi mua myös treffeille.
Ihana Bojan kun saa TML sormukset. Jere will be so happy![]()
Puhuuhan. Sinä olet kertonut säälittävästä elämästäsi niin paljon, että ihan faktoja puhuu.Ei puhu, ja otan noi viestit kuvakaappauksena talteen että.
Kateellinen kääpä. Nyt keksi kekätossari itselleen osuvan nimenOlet vain kateellinen kääpä.
Opettele kirjoittamaan, sana kekä ei sovi tohon, eikä noin taivu.Hiljaa, pönttö. Et määräile täällä kekään.
En puhunut itsestäni kylläkänsä.Kateellinen kääpä. Nyt keksi kekätossari itselleen osuvan nimen![]()
KylläkänsäEn puhunut itsestäni kylläkänsä.
Vanhemmiten tyypillisesti kaviomainen ja kovapintainen. Sen yläpinta on harmaa tai rusehtava, ja siinä näkyy selviä vuosittaisia kasvuvyöhykkeitä.Taulakääpä
(Fomes fomentarius) on yksi Suomen yleisimmistä kääpälajeista. Se on monivuotinen kääpä, joka kasvaa erityisesti koivulla, mutta myös muilla lehtipuilla kuten lepällä ja haavalla.
Niin, ihan puhekielen sana on.Kylläkänsä![]()
Kateellinen Känsä Kääpä, hyvä kuvailu itsestäsi.Niin, ihan puhekielen sana on.
Liedon Penako puhuu känsistäänKylläkänsä![]()