V
vierailija
Vieras
Tämäkö siis oli sinusta asiallinen, eriävä mielipide K:sta?Tämä, eilisillalta, joka on niin selkeä provo kuin voi olla, ei mitään tarvetta tarttua siihen siis.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämäkö siis oli sinusta asiallinen, eriävä mielipide K:sta?Tämä, eilisillalta, joka on niin selkeä provo kuin voi olla, ei mitään tarvetta tarttua siihen siis.
Se riehuu täällä aikansa, parempi vaan jättää omaan arvoonsa. Aina sama juttu, kun K:lla tapahtuu jotain.Laitapa tähän asiallinen, eriävä mielipide K:sta, joka löytyy jostain aiemmalta sivulta ja joka sitten aloitti kohtuuttoman arvostelun mielipiteen esittäjää kohtaan. Tänä aamuna olen ollut paikalla alusta asti eikä sellaista ole näkynyt. Ja tiedoksi vielä, en ole K-fani mutta vihaan ulkonäön haukkumista ja vähättelyä yli kaiken.
Kaikkiin kommentteihin, joihin se sopii.Monta kertaa vielä ajattelit laittaa tän viestin?
Toikin on minun. Ja hiukan kärjistetty mielipide toki.Sit tuli negailijapuolelta tää.
Mikä ihmeen se, kun useampia kirjoittajia?Se riehuu täällä aikansa, parempi vaan jättää omaan arvoonsa. Aina sama juttu, kun K:lla tapahtuu jotain.
Kirjoitin jo tuohon, mikä se mielestäni oli, etkö osaa lukea?Tämäkö siis oli sinusta asiallinen, eriävä mielipide K:sta?
Naurattaa kun se yksi K fani mummo suuttuu siellä aina. Hän on hyvin herkässä, jos K:ta kritisoi.Harmi kun JM sai jäähyä, parasta siellä on sen nolot jutut ja muiden suuttuminen![]()
Hiukan kärjistetty mielipide? Suoraa haukkumista ilman perusteluja tai faktaa. Pelkkää minäminä-kommentointia ilkeällä sävyllä. Ja sitten kun joku suuttuu, haukkutaan herkäksi ja mielensäpahoittajaksi? Voiko enempää olla koulukiusaajamainen? Varmaan jatkat työpaikkakiusaajana ja kiusaajapomona ja narsistisena puolisona? Ei yksikään täyspäinen pidä tuollaista kommentointia toisesta ihmisestä normaalina tai asiallisena.Toikin on minun. Ja hiukan kärjistetty mielipide toki.
Minua naurattaa eniten se erityisherkkä K fani mummo.Eilenhän hän ne sai.
Mikä sen hoitsun nimimerkki olikaan?Se riehuu täällä aikansa, parempi vaan jättää omaan arvoonsa. Aina sama juttu, kun K:lla tapahtuu jotain.
Niin, sinä sen sanoit, minä-minä kommentointia. Se on hänen mielipiteensä. Kantsis vain ihan ohittaa… miksi et pysty? Koska:Hiukan kärjistetty mielipide? Suoraa haukkumista ilman perusteluja tai faktaa. Pelkkää minäminä-kommentointia ilkeällä sävyllä. Ja sitten kun joku suuttuu, haukkutaan herkäksi ja mielensäpahoittajaksi? Voiko enempää olla koulukiusaajamainen? Varmaan jatkat työpaikkakiusaajana ja kiusaajapomona ja narsistisena puolisona? Ei yksikään täyspäinen pidä tuollaista kommentointia toisesta ihmisestä normaalina tai asiallisena.
Ihan normaalia kritiikkiä minusta, täytyy olla herkkä, jossei tollaista kestä. Julkkikset myös pitää ottaa vastaa enempi kuin tavallisen tallaajan että.Hiukan kärjistetty mielipide? Suoraa haukkumista ilman perusteluja tai faktaa. Pelkkää minäminä-kommentointia ilkeällä sävyllä. Ja sitten kun joku suuttuu, haukkutaan herkäksi ja mielensäpahoittajaksi? Voiko enempää olla koulukiusaajamainen? Varmaan jatkat työpaikkakiusaajana ja kiusaajapomona ja narsistisena puolisona? Ei yksikään täyspäinen pidä tuollaista kommentointia toisesta ihmisestä normaalina tai asiallisena.
Ja sitten tämä muiden kommentoijien haukkuminen... Useampi emoji ei tee kommentistasi yhtään hauskempaa ja osoittaa vain sen, ettei sinulla ole mitään järkevää sanottavaa. Muiden kommentajien haukkuminen on säälittävää, kun ei pysty argumentoimaan aiheesta enää. Ja sitten vielä pitää haukkua aivan toisen alustan kommentoijia, kun ei muuten riitä rahkeet asialliseen keskusteluun.Minua naurattaa eniten se erityisherkkä K fani mummo.![]()
Mitä mummo urputat. K:n suosio perustui Bojaniin. Ihana BojanOletko se menneen talven lumia -huutelija, jonka mielestä K ei ollut edes vuonna 2023 viisujen jälkeen missään suosittu ja oli vain yhden biisin ihme? Kolme vuotta myöhemmin hän keikkailee edelleen kesän kaikilla festareilla, tekee ulkomaankiertueen ja esiintyy ulkomaisilla festareilla. Tämä ulkomaankiertue on hänen kolmantensa eli joko yksi kerta ei ulkkiksille riittänyt tai sitten hän on saanut uusia faneja.
Ja mitä tulee loppuunmyytyihin keikkapaikkoihin on aika suhteellinen väite. Maustetytöt ovat myyneet loppuun 300-500 ihmisen keikkapaikkoja ulkomailla. Jos siis K:n ensi syksyn keikoille tulee vain kolmasosa tilaan mahtuvasta määrästä, on hän silti suositumpi kuin Maustetytöt. Enkä vähättele nyt Maustetyttöjä, he ovat suosionsa ansainneet, mutta yritetäänpä nyt ymmärtää ihan perustason matematiikkaa.
Taidat olla kyseinen K fani mummo.Ja sitten tämä muiden kommentoijien haukkuminen... Useampi emoji ei tee kommentistasi yhtään hauskempaa ja osoittaa vain sen, ettei sinulla ole mitään järkevää sanottavaa. Muiden kommentajien haukkuminen on säälittävää, kun ei pysty argumentoimaan aiheesta enää. Ja sitten vielä pitää haukkua aivan toisen alustan kommentoijia, kun ei muuten riitä rahkeet asialliseen keskusteluun.
Ja ficcikirjailjaa ei ole haukuttu, eiku.Ja sitten tämä muiden kommentoijien haukkuminen... Useampi emoji ei tee kommentistasi yhtään hauskempaa ja osoittaa vain sen, ettei sinulla ole mitään järkevää sanottavaa. Muiden kommentajien haukkuminen on säälittävää, kun ei pysty argumentoimaan aiheesta enää. Ja sitten vielä pitää haukkua aivan toisen alustan kommentoijia, kun ei muuten riitä rahkeet asialliseen keskusteluun.
Niinpä ja jos joku näpäyttää K fania samalla tavalla niin tulee itkuJa ficcikirjailjaa ei ole haukuttu, eiku.
Äläpä.Taidat olla kyseinen K fani mummo.![]()
Pelkkiä mummojahan siellä on enää äänessä ja jutut sen mukaisia.Minua naurattaa eniten se erityisherkkä K fani mummo.![]()
No niinpäIhmiset lähtivät Tavastialle BoJeren takia.
Seuraan K:ta Bojanin takia.Hän on fani. Pakkomielteinen ei kykene olemaan seuraamatta, vaikka inhoaa artistia yli kaiken. Se olet sinä. Päivän opetus tänään.Enempää et varmasti pysty omaksumaan.
Julkkikset ovat ihmisiä siinä missä muutkin. Julkkiksilla on lähipiiri, joka törmää näihin haukkumisiin väkisinkin. Väite, että julkkiksen pitää kestää enemmän on täysin naurettava, kun sillä julkkiksella on ei-julkkis vanhemmat, puoliso, lapsia, ystäviä, joiden silmille ei tällainen myöskään kuulu. Kaikista ihmisistä pitää kyetä puhumaan asiallisesti. Oman pahan olon projisointiahan tällainen kommentointi on. Jos oma läheisesti saisi tuollaista kuraa niskaansa, niin olisit aivan toista mieltä kommenteista, mutta niin kauan kun voit anonyyminä suoltaa kakkaa, olet tyytyväinen ja väität muita herkiksi. Jos maailmassa on oikeudenmukaisuutta, saavat sinun läheisesi kokea tämän saman, mitä sinä laitat omilla kommenteillasi muut käymään läpi. Silloin on sitten turha itkeä.Ihan normaalia kritiikkiä minusta, täytyy olla herkkä, jossei tollaista kestä. Julkkikset myös pitää ottaa vastaa enempi kuin tavallisen tallaajan että.
No en ainakaan minä, jo aiemmin asiasta kertonut, edes tiennyt mistään BoJerestä, mä menin sinne silkasta uteliaisuudesta ja uutuudenviehätyksestä.Ihmiset lähtivät Tavastialla BoJeren takia.