K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Julkkikset ovat ihmisiä siinä missä muutkin. Julkkiksilla on lähipiiri, joka törmää näihin haukkumisiin väkisinkin. Väite, että julkkiksen pitää kestää enemmän on täysin naurettava, kun sillä julkkiksella on ei-julkkis vanhemmat, puoliso, lapsia, ystäviä, joiden silmille ei tällainen myöskään kuulu. Kaikista ihmisistä pitää kyetä puhumaan asiallisesti. Oman pahan olon projisointiahan tällainen kommentointi on. Jos oma läheisesti saisi tuollaista kuraa niskaansa, niin olisit aivan toista mieltä kommenteista, mutta niin kauan kun voit anonyyminä suoltaa kakkaa, olet tyytyväinen ja väität muita herkiksi. Jos maailmassa on oikeudenmukaisuutta, saavat sinun läheisesi kokea tämän saman, mitä sinä laitat omilla kommenteillasi muut käymään läpi. Silloin on sitten turha itkeä.
No ei minun kommentti nyt niin paha ollut haloo, tän sinun ilmiannan sen sijaan uhkauksena.

Oon ottanut nykyisin kotisiivouksen kerran kuussa. Aiemmin mulla oli kotona käytännössä aina kaaos. Viime kesänä sain idiksen keksiä mun kaikille tavaroilleni paikat ja järjestyksen pitäminen on ollut 100% helpompaa sen jälkeen!
Otin samaan syssyyn tuon siivouksenkin, niin vaikka talvi on näköjään pahinta aikaa kaaoksen syntymiselle, niin se talttuu nyt sillä, kun vähintään kerran kuussa on pakko raivata vähän siivousta varten.
Toivon, että pääsen tulevana kesänä karsimaan lisää tavaraa ja järjestelemään kaappeja, koska nyt se kaaos on aavistuksen siirtynyt sinne 😄
Koska vien tavaroita ”paikoilleen”.
Mutta kun aiemmin piti organisointi aloittaa aina siivoamalla koti, niin nyt on ihanaa kun voi aloittaa siivoamalla kaappeja! 🤩
Ja siis tällä on merkitystä, koska oon 40 vuotta tätä ennen elänyt tavaraläjien keskellä!

HR on naisille suunnattu menestynyt tv-sarja. BoJere taas on kahden heteromiehen vetämä kotikutoinen mummojen viihdys show. Samaa peetä kumpikin, toinen vaan menestyneempi maailmalla ja toinen pienen piirin juttu.
Niin koska on kirjoittaja on tarkoituksella tehnyt siitä sellaisen, laskelmoitu juttu, olen haastattelun lukenut, B ja J on enemmän aitouteen perustuvaa.

Toi yleisön määrä on kyllä mittava. Oon ollut useasti festareilla jossa joku tuntemattomampi artisti saanu esiintyä lähes tyhjälle kentälle. Mut tuolla Kärtsää oli katsomassa täysi tupa.

Yhteistyössä