K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
HR n loppu oli todella köykäinen, rakastelukohtaukset oli kivan realistisia mutta se joku juonenkaltainen oli niin typerä, että uppoaa tunnetasolla vain yksinkertaisiin ja puutteisiin heteronaisiin. Samaa sanoi joku homokriitikko YLEllä, että loppu oli iso pettymys.

Ei minulla näy mitään tollaista, mutta on osittain vielä pankkitiliasioidenkin järjestely kesken niin sijoitusasioihin en ole pahemmin perehtynyt, muutakuin et en ottanut oman pankin kautta.
Sanoisin että varat joille ei ole käyttöä vuosiin kannattaa ehdottomasti laittaa kultaan näinä aikoina, inflaatio tulee syömään tilivaroja plus jos tulee pankkijärjestelmän järjestelmäkriisi, niin voi olla, että talletussuoja ei päde! Siis edes 100 000€:oon asti. Ei missään ole niitä kaikkia varoja kaikille, jos syntyy useita satoja pankkeja kerralla kaatava systeemikriisi.

HR on naisille suunnattu menestynyt tv-sarja. BoJere taas on kahden heteromiehen vetämä kotikutoinen mummojen viihdys show. Samaa peetä kumpikin, toinen vaan menestyneempi maailmalla ja toinen pienen piirin juttu.
Bojere on kahden hetero(?)miehen välinen aito ystävyyssuhde, tämän he ovat kumpikin monta kertaa tuoneet ilmi. Muun asiaan liittyvän ovat fanit sitten kehitelleet, toki heidän ystävällisellä avullaan.

Sanoisin että varat joille ei ole käyttöä vuosiin kannattaa ehdottomasti laittaa kultaan näinä aikoina, inflaatio tulee syömään tilivaroja plus jos tulee pankkijärjestelmän järjestelmäkriisi, niin voi olla, että talletussuoja ei päde! Siis edes 100 000€:oon asti. Ei missään ole niitä kaikkia varoja kaikille, jos syntyy useita satoja pankkeja kerralla kaatava systeemikriisi.
Minä hankkisin varastoon kananmunia.

Ja siis tämä ei ollut hirveän kaukana finanssikriisissä. Uusi kriisi vaatii jo paljon enemmän pelastusrahaa, jota ei välttämättä ole mahdollista painaa. Näin on minulle kerrottu.

Ja siis tämä ei ollut hirveän kaukana finanssikriisissä. Uusi kriisi vaatii jo paljon enemmän pelastusrahaa, jota ei välttämättä ole mahdollista painaa. Näin on minulle kerrottu.
Täytyy perehtyä, mutta auton aion tässä ainakin vaihtaa sit kuitenkin ja oon kattonut noita ulosottomyynnin taloja myöskin jostain syystä, vaikka mitään sikäli pakottavaa tarvetta uudelle paikalle ei ookaan, kun on toi mökki (sais vaan olla paremmalla sijainnilla, mutta olkoon) eli pitää siis jättää varoja tilille myöskin, matkasuunnitelmiakin on.

Älä nyt ainakaan ota vastaan sijoitusvinkkejä kaksplussan muoreilta.
No, kerron vain mikä on oman, varallisuuden kanssa koko ikäni tekemisissä olleen kokemukseni perusteella juuri nyt yksi fiksuimmista sijoituksista.
Se on kulta ja kultakaivokset. John Doodyn listalta, jos ei halua tikkaa heittää. Toki joku kultakaivos-etf:kin voi olla hyvä.
Oon ostanut tätä tietoutta, kaikki on pitänyt täsmälleen paikkaansa ja tieto (Rahavalmennus) on vuodelta 2014 peräisin. Pitänyt paikkaansa toki aina se asia, mitä siinä läpikäydään. Itse hyödyntänyt sitä vuodesta 2020 alkaen.

Miksi se suomen kieli on tässä erityistä? Musiikillahan hän tuonne meni, niin kuin jokainen artisti.
Koitapa arvata. Siksi, että suurin osa suomalaisista artisteista, jotka on tehneet kv-keikkaa ja menestyneet isommin, ovat enkunkielisiä: The Rasmus, HIM ja Nightwish jne. Totta kai on jotain kansanmusiikkityyppejä ja jotain Maustetytöt-tyyppistä porukkaa, mutta he esiintyvät aika pienille mariginaaliyleisöille. Hienoa sekin on, mutta ei vähennä yhtään Kärtsän saavutusten arvoa.

Yhteistyössä