V
vierailija
Vieras
Mitä sä tahvo näitä tänne tuot. Kukaan ei ole kieltänyt sitä, etteikö ole sama ranta.![]()
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä sä tahvo näitä tänne tuot. Kukaan ei ole kieltänyt sitä, etteikö ole sama ranta.![]()
![]()
Hyvä Pentti että pidät kunnostasi huolta.Enhän, eikä eilinen pöntti kirjoittaja ollut minä niinkuin jo silloin kerroin, olin mökkimatkalla ja lenkkeilemässä niihin aikoihin.
Haluan imeä noita sormia.Yhden kerrallaan työntäisin nieluuni ja imisin.
Kun Markku daddy alkaa takomaan rautaa, niin pikkutyttöjen ja mummojen on parempi pysyä poissa tieltä.
Täällä oltas vaan onnellisia K:n puolesta, kun näyttäisi olevan erityisen ihanaa ja ammattitaitoista matkaseuraaMutta se ihastelu näyttää olevan kiellettyä
![]()
Äläs sinä pikkutyttö siinä pyöritä silmiä Markku daddylle. Tykkäisit kuitenkin itsekin, jos Markku tulis vähän vierailulle.
Et ole hyvä Pentti, vaan läski K fani kiusaaja.Hyvä Pentti että pidät kunnostasi huolta.
Taisi osua.Itse taidat olla sellainen kielenkäyttösi perusteella.
Lipsahti liian äkkiä äskeinen. Uusiksi.Itse taidat olla sellainen kielenkäyttösi perusteella.
Et sinä Pentti K fani ole kuin salaa.K fani Penttihän siinä kiusaa, itse oon nainen ihan.
Ei ole tollaista nimeä minulla eli ihan itsestään puhuu. Mutta tiskivuori tosiaan odottaakin, ei ehi kinastella koko iltaa.Et sinä Pentti K fani ole kuin salaa.
Ja yks ärhäkkä Pentti.Täällähän on kiihkeitä kisuja.![]()
Hyvä PenttiEi ole tollaista nimeä minulla eli ihan itsestään puhuu. Mutta tiskivuori tosiaan odottaakin, ei ehi kinastella koko iltaa.
Tosi hienoa et Pentin ikäluokan miehetkin tiskaa.Hyvä Pentti![]()
Kyllä, onkohan Pentillä tiskikone vai tiskaako käsin.Tosi hienoa et Pentin ikäluokan miehetkin tiskaa.
Täällä pohditaan nyt onko Markku ja Bojan yksityisesti lomalla.V...u,miten tää juttu täällä oikein polveilee.Voitasko nyt vaan keskittyä Kärtsään
.
Opettele kirjoittamaan, pönttö.Kaikesta kiistellään,mutta siitä vissiin ollaan nyt jo yhtä mieltä,että NM ei ole mukana.Erokin on vissiin oikeesti tullut,koska ei muuten näin pitkäksi aikaa lähtisi ilman avokkia reissuun.
Täällä pohditaan nyt onko Markku ja Bojan yksityisesti lomalla.