V
vierailija
Vieras
Winkwink. Kyse ei ollut saumoista ollenkaan vaan siitä, että se huoneen sisustus oli erilainen. Koitapa nyt keksiä vielä.
Ei ollut vaan täysin sama, wink wink
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Winkwink. Kyse ei ollut saumoista ollenkaan vaan siitä, että se huoneen sisustus oli erilainen. Koitapa nyt keksiä vielä.
Mistä vtusta mä voisin tietää. Olen täällä seuraamassa Markun ja Bojanin suhteen etenemistä.Mistä tälläinen majoitus on muka bongattu? Ei näy mitään Kn tai Cn instoissa.
K ei takuulla majoitu missään joogaretriitissä.
Ainiin hyvä tosiaan, kun muistutit. Ottivat lähekkäin aurinkoa samalla rannalla. K:n rantapyyhkeen reuna ja sandaalit näkyivät C:n päivityksessä. (Joka vieläkin Instassa)Se nyt on ainakin faktaa.Ei ollut sama. Sen näki selvästi ja perusteltiin täällä tarkasti. Mutta tietysti näin on, koska tämäkin oli jo etukäteen päätetty et näin on. Jotkut kuvittelee omista stalkkaustaidoistaan ihan liikaa. Paras oli se, että näkyi muka naisen jalat Ronyn kuvassaja kyseessä oli miehen käsi.
No se ei oo ees vaikeeta. Ovatkohan saaneet yhteensä ees 10 muidulta.Mitä juoruamista siinä on, jos toteaa et K:n pikkuveli tulee samaan enemmän pesää kuin K ja Joksut yhteensä?
Onko Markku Dubaissa?Mistä vtusta mä voisin tietää. Olen täällä seuraamassa Markun ja Bojanin suhteen etenemistä.
Trollolllooo. Winkwink.Ei ollut vaan täysin sama, wink wink![]()
HottttMarkku asui luxus rantahuvilassaan turkoosin meren äärellä.
Lämpimän merituulen hyväillessä miesten ihoa B sovitti pienen pehmeän pyllynsä vasten Markun SITÄ. SE oli kasvanut jo valtaviin mittoihin.
Kookas daddy - mushroom asettui tiiviisti vasten lähes neitseellistä, tiukkaa ja somaa pyllynreikää, Markku huohotti jo syvään ja äänekkäästi.
SE alkoi pikkuhiljaa, sentti sentiltä liukua syvemmälle sisään, kun B pumppasi ujoa, mutta niin halukasta ja ahnasta poikapeppuaan vasten Markku-daddyn sykähtelevää, suonikasta rakkaudensauvaa.
Markku piti hampaillaan hellästi kiinni B:n korvalehdestä ja kuuma huohotus tuntui pienen slovakin niskassa. "Oooh, daddy, oooh...'" B uikutti ja vavahteli Markun tiukassa, mutta hellässä otteessa. Pian kuuma kookosmaito ryöppysi valtoimenaan paratiisin yössä.
![]()
Kuka sitä olikaan missään vaiheessa kieltämässä tai sitä, että ovat samaa seuruetta.Ainiin hyvä tosiaan, kun muistutit. Ottivat lähekkäin aurinkoa samalla rannalla. K:n rantapyyhkeen reuna ja sandaalit näkyivät C:n päivityksessä. (Joka vieläkin Instassa)Se nyt on ainakin faktaa.
Kärtsä ois ainakin saanut tuhansilta,jos ois halunnut.Siitä ei oo kiinni.No se ei oo ees vaikeeta. Ovatkohan saaneet yhteensä ees 10 muidulta.
Markku daddy nosti kauniisti Deisukan kassit ja kimpsut pihalle, ja sanoi hus hus tyttö. Sen jälkeen hän mene valmistelemaan Boitsukkaa miehistä lemmenyötä varten.Onko Markku Dubaissa?
No eihän ollut, pöljä.Ei ollut vaan täysin sama, wink wink![]()
Sulta saaminen ei ole mikään sulan hattuun laittamisen paikka.Kärtsä ois ainakin saanut tuhansilta,jos ois halunnut.Siitä ei oo kiinni.![]()
Oho. Miten se Mikkelin yö menikään? Eikö Boitsu tullut vasta myöhemmin aamupalallekin?Markku daddy nosti kauniisti Deisukan kassit ja kimpsut pihalle, ja sanoi hus hus tyttö. Sen jälkeen hän mene valmistelemaan Boitsukkaa miehistä lemmenyötä varten.
Sulta nyt kukaan ei takuulla halua. Olet niin läpimätä ja haiset pahemmalta kuin Bojan.Sulta saaminen ei ole mikään sulan hattuun laittamisen paikka.
Onneksi minä kekätossari taas en ole.Pentti on paljastanut itsestään vähän liikaa täällä.
Oles tahvo hiljaa siellä tai tauno tulee tekemään sulle prismat.Sulta nyt kukaan ei takuulla halua. Olet niin läpimätä ja haiset pahemmalta kuin Bojan.
Kerroit jo olevasi Pentti.Onneksi minä kekätossari taas en ole.
Eipä vain ollutkaan.Ei ollut vaan täysin sama, wink wink![]()
Tämä. Juoruämmät juoruaa, kun oma seksielämä on onnetonta.Sulta nyt kukaan ei takuulla halua. Olet niin läpimätä ja haiset pahemmalta kuin Bojan.
Unohdit Valopään. Tossari Valopää, Pentti Valopää.Kerroit jo olevasi Pentti.
Enhän, eikä eilinen pöntti kirjoittaja ollut minä niinkuin jo silloin kerroin, olin mökkimatkalla ja lenkkeilemässä niihin aikoihin.Kerroit jo olevasi Pentti.
Laitetaas nyt tähän vähän muistinvirkistystä
Olen täällä puhumassa Markun ja Bojanin romanssista, haisuli hyvä.Tämä. Juoruämmät juoruaa, kun oma seksielämä on onnetonta.