K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootko tullu ajatelleeks K:n tarvetta isompaan irtiottoon, mistä puhui Eskon podissa?

Et, koska eihän sun pää sellaista tajua. Ne samat naamat ja grew:hu hyvää hyvyyttään palkatut frenditkin voi käydä painolastiksi. Samoja naamoja ei välttis haluu nähdä lomalla. Ok, jos tää on paraa niin no can do.

Kyllä toi on parasosiaalisuutta. Luulet tietäväsi miten Kärtsä asioihin suhtautuu ja kiivaasti olet täällä vouhkaamassa ja haukkumassa hänen ystäviään. Kyllä hän itse osaa itsestään ja omista rajoistaan huolehtia. Siihen ei tarvita parafanin hullua huutelua julkisella palstalla.

Mua vaan ihmetyttää että ketään K fania ei hirveesti kiinnosta, että K itse kertoi Eskon podcastissa tarpeestaan irtiottoon. Varmasti on tullu siihen tulokseen että Taikkuihinkin lähti pienemmälllä porukalla ja ottaa aikaa itselleen nuoruusaikojen frendin ja pikkubroidin kanssa
En ole nähnyt missään yhdenkään K fanin tuputtavan H:ta mukaan tuolle matkalle. Jokereiden ja Härtsän meno tuonne on vain spekulaatiota ja sitäkin tekee pieni osa faneista. Toki en seuraa K:ta niin tarkasti vaan lähinnä yhteisfandomia.

Nimenomaqn, mut sovitaan nyt et se on alffojen alfa. ...

.Herättäkää 10 vrkden päästä, kun ootte käyny läpi kaikki neitimäisen eloveena feikkimailurin kuiskaukset sen lobotomoidun japsin korvaan 🏒😴😴😴😴😴😴😴
Mene sinäkin K fani äidinkielen tunnille. Täällä horiset päivästä toiseen, joten voisi olettaa kirjoitustaitosi kehittyneen ees alkeelliselle tasolle.

Joku ensikertalainen pisti Jodeliin aloituksen Käärijän väitetystä uudesta tyttiksestä. Ei vaan tajua että Jodelista ne poistuu kuin hauki rannasta. Itse julkaisussa ei ollut mitään ihmeellistä. Saman huomio täällä on nähty jo päiviä sitten. C ja K ovat aina sattumalta samoissa paikoissa.
En todellakaan usko, että nuo olisi yhdessä. Ei ei, uskon, että jerppa tykkää luonnollisista naisista kumppanina. Ja eihän sitä eroa venakosta ole kukaan varmistanut.

En todellakaan usko, että nuo olisi yhdessä. Ei ei, uskon, että jerppa tykkää luonnollisista naisista kumppanina. Ja eihän sitä eroa venakosta ole kukaan varmistanut.
No tämä. Joku "välikausi" tuttavuus voi olla, jonka piireissä pyöritään, ehkäpä just ton valmennuksen takia.

K:lla on nimittäin nyt oikea motiivi kunnonkohennukseen. Tuskin haluaa esiintyä möhömahana ehkä elämänsä tähän asti tärkeimmässä tapahtumassa viisujen jälkeen.

Yhteistyössä