V
vierailija
Vieras
Miten mä voisin kun en katso sitä sarjaaAnna sun osoite niin lähetän käytetyt pikkarini sulle. Voit sitten ihan itse päätellä asian omin silmin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten mä voisin kun en katso sitä sarjaaAnna sun osoite niin lähetän käytetyt pikkarini sulle. Voit sitten ihan itse päätellä asian omin silmin.
En todellakaan usko, että nuo olisi yhdessä. Ei ei, uskon, että jerppa tykkää luonnollisista naisista kumppanina. Ja eihän sitä eroa venakosta ole kukaan varmistanut.Joku ensikertalainen pisti Jodeliin aloituksen Käärijän väitetystä uudesta tyttiksestä. Ei vaan tajua että Jodelista ne poistuu kuin hauki rannasta. Itse julkaisussa ei ollut mitään ihmeellistä. Saman huomio täällä on nähty jo päiviä sitten. C ja K ovat aina sattumalta samoissa paikoissa.
No tämä. Joku "välikausi" tuttavuus voi olla, jonka piireissä pyöritään, ehkäpä just ton valmennuksen takia.En todellakaan usko, että nuo olisi yhdessä. Ei ei, uskon, että jerppa tykkää luonnollisista naisista kumppanina. Ja eihän sitä eroa venakosta ole kukaan varmistanut.
Sulla on aika löyhiä nää sun pakotukses. Yritä edesOnks imurimies joku näistä discordin huurumummoista aka haisupyllyt?
On, se on intohimoinen hiirihimoitsija.Onks imurimies joku näistä discordin huurumummoista aka haisupyllyt?
No tämä. Joku "välikausi" tuttavuus voi olla, jonka piireissä pyöritään, ehkäpä just ton valmennuksen takia.
K:lla on nimittäin nyt oikea motiivi kunnonkohennukseen. Tuskin haluaa esiintyä möhömahana ehkä elämänsä tähän asti tärkeimmässä tapahtumassa viisujen jälkeen.
Miten mä voisin kun en katso sitä sarjaaKerro mulle nyt! Palat halusta kuitenkin! Mitä se Ilja mongersi nii että lähmä lensi?
No tämä. Joku "välikausi" tuttavuus voi olla, jonka piireissä pyöritään, ehkäpä just ton valmennuksen takia.
K:lla on nimittäin nyt oikea motiivi kunnonkohennukseen. Tuskin haluaa esiintyä möhömahana ehkä elämänsä tähän asti tärkeimmässä tapahtumassa viisujen jälkeen.
On, se on intohimoinen hiirihimoitsija.
No varmasti ei mikään uusi kumppani ole, vaikka ois eronnutkin, ei tule yhtään sellainen olo tai mielikuva.Nyt on väsynyttä, yritä edes.
No varmasti ei mikään uusi kumppani ole, vaikka ois eronnutkin, ei tule yhtään sellainen olo tai mielikuva.
Hyvin usein on osunut oikeaan, kun muistetaan vaikka tapaus S, puhu vain omista läskeistäsi että.Mummo reppana, eihän sun mielestä mistään tule sellainen olo. Sun olohan se on juuri se, joka kertoo totuuden ja tulee ihan sieltä sun möhömahasta asti![]()
Hyvin usein on osunut oikeaan, kun muistetaan vaikka tapaus S, puhu vain omista läskeistäsi että.
Tarviitko vinkkejä ikäihmisten kuntopiiriin, jossa saa läskit lätisemään ja möhömahat liikkeelle?Hyvin usein on osunut oikeaan, kun muistetaan vaikka tapaus S, puhu vain omista läskeistäsi että.
Hyvin usein on osunut oikeaan, kun muistetaan vaikka tapaus S, puhu vain omista läskeistäsi että.
En laita nimimerkkiä, mutta on ollu nyt hiljempaa siellä, lähinnä täällä möyhönny.Kuka niistä?
Alkaako S:llä? Voisin arvata sen kirjotustyylistä.En laita nimimerkkiä, mutta on ollu nyt hiljempaa siellä, lähinnä täällä möyhönny.
Älä heijastele mummeli omia ongelmiasi minuun kiitos, eiköhän löydy tollainen tieto/taito iteltäni jo valmiiksi.Tarviitko vinkkejä ikäihmisten kuntopiiriin, jossa saa läskit lätisemään ja möhömahat liikkeelle?
Miesten kuntopiiri löytyy myös!Älä heijastele mummeli omia ongelmiasi minuun kiitos, eiköhän löydy tollainen tieto/taito iteltäni jo valmiiksi.
Hyvä, löytyy sit paikka sinullekin.Miesten kuntopiiri löytyy myös!
Miten mä voisin kun en katso sitä sarjaaKerro mulle nyt! Palat halusta kuitenkin! Mitä se Ilja mongersi nii että lähmä lensi?
Saat möhömahaa vähän liikkeelle!Hyvä, löytyy sit paikka sinullekin.
Anteeksi, minkä valmennuksen? Luulisi sellaisesta jotain tulostakin syntyvän ja se kynsi kyllä äkkiä. Sen sijaan mies senkuin vetelöityy.