K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suurin piirtein kaikkia muita kuitenkin, vaikka et sinä tosiaan itse ilmeisesti tajua kirjoittavasi rumasti.
Enpäs, ja se mitä kirjoitan on normaalia kritiikkiä. Ihan positiivisiahan minun jutut noin yleisesti on, tuskin ees tunnistat mitkä kaikki on minun. Ei mene myöskään mene läpi noi kaikenmaailman luulemiset viitaten nyt vaikka Thaimaa, ja sit ei kuitenkaan pystytä esittämään mitään todisteita, kun niiden perään kyselee.

Oletko sattunut kiinnittämään huomiota sellaiseen pikkuseikkaan, että lähes koko Kärtsän tiimi ja kiertueporukka koostuu hänen vanhoista ystävistään. Jokunen on tuttu jopa lapsuudesta tai nuoruudesta asti.

Sun olisi jo aika päästää irti tuosta vihasta ja parasosiaalisesta suhteestasi Kärtsään.
Ootko tullu ajatelleeks K:n tarvetta isompaan irtiottoon, mistä puhui Eskon podissa?

Et, koska eihän sun pää sellaista tajua. Ne samat naamat ja grew:hu hyvää hyvyyttään palkatut frenditkin voi käydä painolastiksi. Samoja naamoja ei välttis haluu nähdä lomalla. Ok, jos tää on paraa niin no can do.

Mua vaan ihmetyttää että ketään K fania ei hirveesti kiinnosta, että K itse kertoi Eskon podcastissa tarpeestaan irtiottoon. Varmasti on tullu siihen tulokseen että Taikkuihinkin lähti pienemmälllä porukalla ja ottaa aikaa itselleen nuoruusaikojen frendin ja pikkubroidin kanssa

Kuka tätä on kieltämässä? Täällä on ollut viime päivinä hirveä hinku keksiä joku uusi naissuhde (voi olla tai olla olematta, oikeasti ei tiedetä) ja toisaalta on herjattu Härtsää mitä hirveimmillä tavoilla. H on sanonut menevänsä Thaikkuihin, joten varmaan sinne meneekin ja hyvin todennäköisesti tapaa myös Kärtsän jossain vaiheessa. Onko kukaan väittänyt, että olisivat koko ajan yhdessä? Onhan Härtsällä puoliso, jonka kanssa luultavasti lomailee.

Ootko tullu ajatelleeks K:n tarvetta isompaan irtiottoon, mistä puhui Eskon podissa?

Et, koska eihän sun pää sellaista tajua. Ne samat naamat ja grew:hu hyvää hyvyyttään palkatut frenditkin voi käydä painolastiksi. Samoja naamoja ei välttis haluu nähdä lomalla. Ok, jos tää on paraa niin no can do.

Kyllä toi on parasosiaalisuutta. Luulet tietäväsi miten Kärtsä asioihin suhtautuu ja kiivaasti olet täällä vouhkaamassa ja haukkumassa hänen ystäviään. Kyllä hän itse osaa itsestään ja omista rajoistaan huolehtia. Siihen ei tarvita parafanin hullua huutelua julkisella palstalla.

Mua vaan ihmetyttää että ketään K fania ei hirveesti kiinnosta, että K itse kertoi Eskon podcastissa tarpeestaan irtiottoon. Varmasti on tullu siihen tulokseen että Taikkuihinkin lähti pienemmälllä porukalla ja ottaa aikaa itselleen nuoruusaikojen frendin ja pikkubroidin kanssa
En ole nähnyt missään yhdenkään K fanin tuputtavan H:ta mukaan tuolle matkalle. Jokereiden ja Härtsän meno tuonne on vain spekulaatiota ja sitäkin tekee pieni osa faneista. Toki en seuraa K:ta niin tarkasti vaan lähinnä yhteisfandomia.

Yhteistyössä