K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
VOi voi. Se on Jetpukan yhteiselo Boitsulin kanssa nyt peruttu. Ei longiinoja altaalle. Ei söpöä kiherrystä ja kikatusta ja sen päälle jämerää Prismaa. 😭😭 Siellä se ymmärtämätön on viettänyt ihan väärissä porukoissa koko tammikuun ja jatkaa junttimenoa kaverinsa kanssa, jonka kanssa tiiraavat yhteistä instaseurattua jättilollokontenttia😭

Mutta kun B on myös sanonut ihan itse, että koko Joksuporukan kanssa lähtevät Thaikkuihin. Koeta nyt jo tajuta, ettei mitään kahdenkeskistä lomaa ole tulossa.
Olet juuttunut kiertämään tuota samaa kehää. Koita itse tajuta, että B. on sanonut 2 kertaa aikaisemminkin lähtevänsä Joksujen kanssa Thaikkuun, mutta myönsi joskus joulukuussa -25 haastiksessa, ettei lähtenytkään. B ei kertout etukäteen, ettei lähde. Tunsi siitä huonoa omaatuntoa poikia kohtaan. J ja B olivat syksyllä -23 yhdessä Thaikku-lomalla, on kuva lentokoneessa. Sitä paitsi uskon, että J ja B olivat jo alkuvuonna -26 yhdessä lomalla, kuten on kerrottu. Sinulle ei niitä lomia näytetä! Kukaan ei ota typeriä juttujasi todesta. Tämä kirjoitukseni ei ole sinulle tehty, vaan tykkään intohimoisena Bojeristina tuoda näitä tosiasioita palstalle.

Olet juuttunut kiertämään tuota samaa kehää. Koita itse tajuta, että B. on sanonut 2 kertaa aikaisemminkin lähtevänsä Joksujen kanssa Thaikkuun, mutta myönsi joskus joulukuussa -25 haastiksessa, ettei lähtenytkään. B ei kertout etukäteen, ettei lähde. Tunsi siitä huonoa omaatuntoa poikia kohtaan. J ja B olivat syksyllä -23 yhdessä Thaikku-lomalla, on kuva lentokoneessa. Sitä paitsi uskon, että J ja B olivat jo alkuvuonna -26 yhdessä lomalla, kuten on kerrottu. Sinulle ei niitä lomia näytetä! Kukaan ei ota typeriä juttujasi todesta. Tämä kirjoitukseni ei ole sinulle tehty, vaan tykkään intohimoisena Bojeristina tuoda näitä tosiasioita palstalle.
Nyt menee Stella noloksi🙈

Yhteistyössä