V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä ihmeen hoitsu? Kekä haukkuja?Onko toi hoitsu se vauvapalstan kuuluisa haukkuja?
Toi S:llä alkava.Mikä ihmeen hoitsu? Kekä haukkuja?
En muista vauvalta ensinnäkään mitään erityistä haukkujaa, ja taasko tätä discordpeetä.Toi S:llä alkava.
Tuskin on mitään merkitystä sinun elämään.Ei oo näköjään millekään reissussa mukana. Ketä nyt tiedetään olevan reissussa?
Ei.Jos Häärijä ei lähde, niin voiko Rony muka toimia "kulissina" Bojanille?
Joksuilla keikkoja pönttö, ja eiköhän H:kin vielä mene, jos kerta näin oli jossakin sanonut.Jos Häärijä ei lähde, niin voiko Rony muka toimia "kulissina" Bojanille?
Eiköhän siellä ole muitakin Kn kavereita kuin Rony. Ja B on menossa Joksujen kanssa.No eihän Bojan sitten voi tulla minkään Ronyn seuraan kolmanneksi![]()
No sitähän me emme tiedä onko, K:n kanssa sanoi yhteisen loman olevan.Eiköhän siellä ole muitakin Kn kavereita kuin Rony. Ja B on menossa Joksujen kanssa.
Niin, onhan se silti niitä lentänyt ja suunnitteli nytkin lähtevänsä vaikka ei niistä tykkää. Aika yleistä ettei pidä lentämisestä.Ei kaukolennot pitänyt sopia Bojanille, on niin sanonut.
Juu, tiedämme myös kuka sinä olet.Tänne on taas discordin mammat tehnyt joukkohyökkäyksenTiedetään keitä ootte
![]()
Dubai ei ole kaukolento sikäli Sloveniasta katsottuna. Ja ton on tainnut sanoa sen yhen Amerikan lennon jälkeen vasta.Niin, onhan se silti niitä lentänyt ja suunnitteli nytkin lähtevänsä vaikka ei niistä tykkää. Aika yleistä ettei pidä lentämisestä.
Ai miten niin, en minä ainakaan huomaa mitään erikoista, oot pimeä.Tänne on taas discordin mammat tehnyt joukkohyökkäyksenTiedetään keitä ootte
![]()
Kun selaat Bn profiilia niin onhan siellä vanhoja kuvia kaukokohteista mm. Havaiji.Dubai ei ole kaukolento sikäli Sloveniasta katsottuna. Ja ton on tainnut sanoa sen yhen Amerikan lennon jälkeen vasta.
Minäkään en ole koko paikassa, mietin mihkä viestiin viitataan edes, tossa on useampi viesti minulta.No minä en ainakaan ole "discordin" mamma. Olin tuo joka mietin ekana Häärijää + Bojania
No sitähän me emme tiedä onko, K:n kanssa sanoi yhteisen loman olevan.
Se voi olla erillinen loma J:n kanssa, ja minä en usko B:n menemiseen ennenkuin ite näen, ehkä ei halua tollaiseen roskamaahan.Mutta kun B on myös sanonut ihan itse, että koko Joksuporukan kanssa lähtevät Thaikkuihin. Koeta nyt jo tajuta, ettei mitään kahdenkeskistä lomaa ole tulossa.
No sä ootkin vaan vajaaälyinen. Ei sua tarkotettu.No minä en ainakaan ole "discordin" mamma. Olin tuo joka mietin ekana Häärijää + Bojania