V
vierailija
Vieras
Minun silmissä on sekin.Niin, onhan se Dubai paljon parempi matkakohde![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minun silmissä on sekin.Niin, onhan se Dubai paljon parempi matkakohde![]()
Oisko sun aika mennä taas niille homopalstoille.Niin, ei liity minuun mitenkään, en ole ees tiennyt mistään hoitsuista että.
Menepä itse.Oisko sun aika mennä taas niille homopalstoille.
Ei toi edes pidä paikkaansa, kunhan tuo yksi vihaaja taas koittaa levittää muista paskaa.Sitä paitsi, jos on hoitaja niin on tietty oikeus mennä sinne pikkujouluun, ei siinä syytä tartte perustella.
Uskon, mutta vaikka pitäiskin niin olis täysin ok, oon itekin mennyt kattoon K ilmaiskonserttiin, vaikken fanita muuta kuin shipin kautta.Ei toi edes pidä paikkaansa, kunhan tuo yksi vihaaja taas koittaa levittää muista paskaa.
Ootko näitä munahuurumummoja?Ei toi edes pidä paikkaansa, kunhan tuo yksi vihaaja taas koittaa levittää muista paskaa.
En tiedä, shippari en oo.Ootko näitä munahuurumummoja?
Sun B-pakotus ei täällä toimi, sait potkut discordista niin ehkä ois helpointa keventää paineita siellä homopalstalla.Menepä itse.
En ole saanut, ei tartte valheita keksiä taasen, minä olen mielummin täällä ja euroviisuketjussa, lienee enemmän homomiehille suunnattu kuitenkin toi.Sun B-pakotus ei täällä toimi, sait potkut discordista niin ehkä ois helpointa keventää paineita siellä homopalstalla.
Eli kyttäät vaan K:ta vaik et fanita. Ok.En tiedä, shippari en oo.
Sinä kyttäät muna huurussa discordia.Eli kyttäät vaan K:ta vaik et fanita. Ok.
Siellä näkee todelliset persoonat ja ymmärsin, että porukka on lähtenyt teitä karkuun jo muualle.Sinä kyttäät muna huurussa discordia.
En mä kirjoittele discordissa, mitä sä oikein hourit.Siellä näkee todelliset persoonat ja ymmärsin, että porukka on lähtenyt teitä karkuun jo muualle.
No sitähän me emme tiedä onko, K:n kanssa sanoi yhteisen loman olevan.
Niinhän se sanoi viime vuonnakin mutta mitään lomaa ei tullut.No sitähän me emme tiedä onko, K:n kanssa sanoi yhteisen loman olevan.