V
vierailija
Vieras
Ei kyllä ole erityisen pienet. Eikä ole ainut maailmassa, kenellä silmät menee nauraessa vinoon. Musta se on viehättävä piirre kasvoissa.Pienenpienet sikkurasilmät, vähän vinot.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kyllä ole erityisen pienet. Eikä ole ainut maailmassa, kenellä silmät menee nauraessa vinoon. Musta se on viehättävä piirre kasvoissa.Pienenpienet sikkurasilmät, vähän vinot.
Niin niinEi mulla työaikavaatimuksia, saan pitää niin paljon vapaata kuin haluan kunhan projektit valmistuu ajallaan.
Ei kaikkea tartte ajatella paritusmielessä.Alessandra ois ihan liian jätkämäinen Jerelle.
Joku täällä sano et Jere ei "fanita" enää Alea koska lyhyt tukka.Ei kaikkea tartte ajatella paritusmielessä.
No mitä sit valitat minulle?Ei mulla työaikavaatimuksia, saan pitää niin paljon vapaata kuin haluan kunhan projektit valmistuu ajallaan.
Miksi sitten ajattelet?Ei kaikkea tartte ajatella paritusmielessä.
Jerestä ja Bojanista lähinnä vaan.Miksi sitten ajattelet?
Mua ei kiinnosta ku Jere ja PeksiPipolätkämiehet ei ainakaan oo hyvännäköisiä. Bojan on.
Sitten kai mäkin voin ajatella vaikka Jerestä ja Alesta.Jerestä ja Bojanista lähinnä vaan.
Nyt ne on jo Berliinissä.Kertokaa nyt jo mikä juttu tää munapussit Pariisissa on! Tulisko Jerpalta joku höpötyspäivitys tähän liittyen?
Huikeen jänskää!!!!Nyt on ballsit Berliinissä tää on ihan varmasti Euro tourin tiisausta. Ilmoittavat yksitellen paikkoja/maita.
Alessandra ois ihan liian jätkämäinen Jerelle.
Ai on vai, ennenhän oli poikkis.Sillähän on tyttöystävä. Jere sitä siinä mielessä kiinnosta.
Ei ole kovin uskottava bi muutenkaan. Suurin osa jotenkin teennäistä.Ai on vai, ennenhän oli poikkis.
Vaikka kiinnostas, ei Peksi päästä räpsyä mihinkään.Sillähän on tyttöystävä. Jere sitä siinä mielessä kiinnosta.